Wygląda coraz lepiej.
Protokół z Kallisto był na radarze wielu fanów horrorów i nietrudno zrozumieć, dlaczego. Nowa trzecioosobowa gra survival horror science-fiction miała mocny debiut na początku tego lata. Wygląda tak samo oszałamiająco i przerażająco, jak nowa gra jednego z oryginalnych twórców Martwa przestrzeń powinien. Teraz szef studia i dyrektor kreatywny w Striking Distance Studios, Glen Schofield, przedstawił nowe spojrzenie na grę w wywiadzie dla Game Informer.
Wywiad można obejrzeć poniżej i zawiera kilka nowych krótkich klipów z gry w akcji na sprzęcie nowej generacji. Krótkie fragmenty rozgrywki pozwalają rzucić okiem na bohatera Jacoba Lee, powoli przemierzającego mroczne otoczenie i napotykającego kilka scenariuszy walki. Wygląda imponująco wizualnie, a pasek zdrowia głównego bohatera z tyłu jego szyi przypomina to, jak zdrowie było wyświetlane na garniturze Isaaca Clarke’a w Martwa przestrzeń.
Jeden z krótkich klipów przedstawia istotę brutalnie atakującą bohatera bez litości. Widzieliśmy już, jak gory Protokół z Kallisto ma zamiar przejść przez wcześniejsze zwiastuny, więc należy się spodziewać tego poziomu brutalności. Te kilka chwil strzelaniny pokazuje, że powolne, ale potężne pistolety są używane do walki z wrogami, w tym wrogiem, który wydawał się mieć na ciele jakiś pancerz. Wygląda na to, że wrogowie będą oddawali kilka strzałów, aby paść, co sugeruje, że gracze będą musieli podjąć decyzję, czy walczyć, czy uciekać i oszczędzać amunicję.
W wywiadzie Schofield wspomniał, że studio dąży do osiągnięcia najlepszej jakości gry, jaką może wyprodukować. Mówi: „To musi być przerażające, pełne napięcia – wszystko, co postanowiliśmy zrobić”.
Protokół z Kallisto zostanie wydany na PC, Xbox One, Xbox Series X/S, PS4 i PS5 2 grudnia.
Źródło