Wszystko, co jest w Seasons 2 Halo Infinite.
Spis treści[Hide][Show]
Aureola nieskończona uruchomił drugi sezon swojego komponentu wieloosobowego 3 maja 2022 r., który wprowadził do gry więcej treści, w tym dwie dodane mapy i trzy nowe tryby gry. Wraz z wydaniem lotu w wersji beta trybu współpracy, teraz jest doskonały czas na omówienie tego, co zawiera sezon 2.
Więcej przewodników Halo Infinite:
Halo Infinite: Jak uzyskać dostęp do wersji beta kampanii kooperacyjnej | Halo Infinite otrzymuje prequelową powieść | Battlefield 2042 przewyższa Halo po premierze pierwszego sezonu
Nowo dodane mapy
Aureola nieskończona dodał dwie nowe mapy do trybu wieloosobowego wraz z aktualizacją sezonu 2 i dodał wyzwania, które gracze mogą ukończyć, aby zdobyć nagrody za wydarzenie. Poprzez system Battle Pass, od 19 lipca do 1 sierpnia została wydana pierwsza z map wieloosobowych o nazwie Breaker, stworzona specjalnie dla trybu gry Big Team Battle, w którym rywalizują ze sobą dwie drużyny składające się z dwunastu graczy. W stylu przypominającym bitwy o wieże Turniej Unreal Mapa światów w obliczu. Drużyny ścierają się ze sobą na przeciwległych końcach mapy ze scentralizowaną ścieżką. Te otwarte linie widzenia pozwolą graczom wyłapywać wrogów, gdy przechodzą przez obszar.
Na froncie Areny, mniejszym typie mapy przeznaczonym do rozgrywek do 12 graczy, gracze otrzymali mapę Catalyst. Dostępne dla list odtwarzania dobierania graczy, a także na arenie rankingowej i grach niestandardowych. Ta mapa zapewniała wyższą liczbę oktanowych wrażeń niż jej odpowiednik w Big Team Battle. Mniejsze korytarze i korytarze z wyraźnymi liniami wzroku zapewniają zazwyczaj bardziej bliskie i osobiste wrażenia.
Nowo dodane tryby gry
Ostatnia pozycja Spartan
Last Spartan Standing to 12-osobowy tryb Free for all z ustawionym wyposażeniem i ograniczoną liczbą odrodzeń. Załadunki są również kontrolowane przez tryb gry, z sześcioma różnymi poziomami postępu zdobywanymi przez eliminację wrogów lub wrogą sztuczną inteligencję. Od słabszych broni, takich jak pistolet wstrząsowy Disruptor i pistolet Sidekick, gracze mogą uzyskać dostęp do różnych broni, zabijając przeciwników. Zawiera również mechanikę Danger Zone, w której gracze są zachęcani do poruszania się w kierunku strefy centralnej. Jak sama nazwa wskazuje, gra kończy się, gdy wszyscy wrogowie wyczerpali swoje dostępne miejsca odrodzenia. Ale wyeliminowani gracze mogą oglądać bez kary.
Król wzgórza (KOTH)
Ten tryb gry z kontrolą obszaru składa się z dwóch czteroosobowych drużyn walczących o terytoria i miejsca kontroli. Wymaga to od graczy nie tylko możliwości zaatakowania scentralizowanego celu, ale także utrzymania go, podczas gdy wrogowie mogą się odradzać w nieskończoność, podczas gdy odradzanie się obrońców jest ograniczone podczas przejmowania punktu. W instancjach rankingowych w grze wzgórza, jak się je nazywa, mają ścisły system wyznaczania ścieżek, podczas gdy w grze nierankingowej miejsca odradzania się w pierwszej lokalizacji są zawsze statyczne, a następnie losowe. Ten tryb gry 4v4 stał się podstawą w Aureola franczyzy i zachęca do gry zespołowej i komunikacji.
Grabież ziemi
Tryb gry Land Grab ma wiele podobieństw do King of the Hill, a czynnikiem wyróżniającym jest liczba lokacji do utrzymania w Land Grab. Gracze muszą posiadać trzy lokacje na mapie, a nie jedną w King of the Hill. Ten tryb gry ma być rotowany w trakcie i poza grą w sezonie 2 i ma nadzieję dodać zdrową liczbę trybów gry i doświadczeń dostępnych w sezonie 2 Aureola nieskończona multiplayer.