Spis treści[Hide][Show]
Misja 9 – Apokryfy w Neonowa biel to przedostatnia długa misja w grze speedrunning. W przypadku misji 10 i 12 składających się z dwóch poziomów każda, jest tylko jedna inna misja, która składa się z 10 poziomów, a zatem z 10 Prezentów, które możesz zebrać dla NPC Centralnego Nieba. Jeśli śledziłeś serię poradników Gameranx dla wszystkich Prezentów w Neonowa biel, oznacza to, że jesteś bardzo blisko ukończenia wszystkich łączy społecznościowych w grze i uzyskania dostępu do Prawdziwego Zakończenia gry. Ten poradnik wyjaśni, jak zdobyć wszystkie prezenty w misji 9 – Apocrypha in Neonowa biel.
Więcej przewodników po neonowej bieli:
Neon White: Jak odblokować prawdziwe zakończenie | Neon White: Niezbyt skuteczny przewodnik po osiągnięciach | Neon White: Bloody Knuckles Przewodnik po osiągnięciach | Neon White: Jak odblokować tryb Level Rush | Neon White: Jak zdobyć osiągnięcie naśladowania | Neon White: Jak zdobywać i dawać prezenty | Neon White: Jak zdobyć wszystkie prezenty w misji 1 – Odrodzenie | Neon White: Jak zdobyć wszystkie prezenty w misji 2 – Killer Inside | Neon White: Jak zdobyć wszystkie prezenty w misji 3 – Tylko płytkie | Neon White: Jak zdobyć wszystkie prezenty w misji 4 – Stare Miasto
Jak zdobyć wszystkie prezenty w misji 9 – Apokryfy w neonowej bieli
Jak wspomniano powyżej, jest w sumie 10 poziomów, przez które będziesz grać w Neonowa bielMisja 9 – Apokryfy. Aby zebrać prezenty za każdą misję, musisz najpierw osiągnąć 1 poziom wglądu w tej misji. Wgląd zdobywa się, zdobywając określone Medale, a każdy poziom Wglądu daje nową premię, taką jak wskazówki, które poprawiają czas i możliwość zobaczenia swojego najlepszego poprzedniego biegu jako duch. Nawet jeśli zdobędziesz najgorszy medal, brązowy, osiągniesz 1 poziom wglądu, co oznacza, że wystarczy raz ukończyć poziom, a następnie powtórzyć misję, aby otrzymać Prezent. Pomijając to, zacznijmy przewodnik do drugiego rozdziału Neonowa biel.
Poziom 1: Eskalacja
Pierwszy prezent, który zbierzesz w misji 9, znajdziesz na poziomie 1. Będziesz musiał przejść poza drugie drewniane drzwi, przez które przeskoczysz. Dar znajduje się w tym obszarze. Kluczem do zdobycia tego Daru jest dotarcie na dach pokazany na pierwszym obrazku poniżej z kartą Elevate i Fireball. Aby to zrobić, będziesz musiał użyć wybuchowej beczki na prawo od pierwszego toru wodnego, aby przekroczyć lukę, strzelając w beczkę, gdy będziesz w jej pobliżu. Użyj eksplozji, aby dotrzeć do kolejnej czerwonej beczki, a następnie użyj tej beczki, aby dostać się na szczyt wodospadu, gdzie znajdziesz kartę Fireball. Zamiast iść do przodu, odwróć się, aby zobaczyć dach pokazany na pierwszym obrazku poniżej. Przeskocz do niego i idź na koniec dachu, by zobaczyć w oddali dźwig. Podskocz do niego i użyj swojej Elevate, a następnie kart Fireball, aby dotrzeć do Daru i go zebrać.
Poziom 2: Sklep
Przechodź przez Poziom 2, aż zdobędziesz kartę Dominium. Zaraz po zdobyciu tej karty będziesz musiał skoczyć rakietą na ścianę, na której są dwa demony, które po śmierci zrzucają amunicję. Zdobądź jak najwięcej amunicji i dotrzyj na dach budynku, na który skakałeś rakietą. Odwróć się w stronę konstrukcji pośrodku toru i spójrz w górę, aby zobaczyć czerwone drewniane drzwi. Zniszcz drzwi za pomocą karty Dominion, a następnie przejdź do otworu i wskocz do środka, aby odebrać Prezent.
Poziom 3: Godstreak
Przechodź przez poziom normalnie, aż dotrzesz do drogi wodnej, na której na początku stoi niebiesko-żółty demon. Po zabiciu ich i zebraniu karty Godspeed i Elevate, odwróć się i wskocz na pobliski dach, a następnie użyj karty Elevate na kolejny dach, który jest nieco wyżej. Wejdź na klimatyzator i skorzystaj z odskoku Godspeed, aby dotrzeć do platformy, na której znajduje się Dar.
Poziom 4: Zanurz się
Plunge ma bardzo łatwy Prezent do zdobycia, o ile masz przy sobie kartę Fireball i Elevate, gdy jesteś w pobliżu. Omiń zestaw demonów Bubble i zbierz kartę Fireball. Stąd możesz spłynąć w dół do niższej drogi wodnej z żółtym demonem stojącym w demonie Bańki na początku. Skręć w lewo od drogi wodnej i spójrz w górę, stąd zobaczysz Dar. Użyj doskoku i skacz z kart, aby dotrzeć do Prezentu i go odebrać.
Poziom 5: Chaos
Na tym poziomie będziesz musiał przejść przez kurs tak, jak zwykle, aż dotrzesz do końca wodospadu, który wychodzi na pomieszczenie z dwoma Mimikami i dwoma Strażnikami, jak pokazano na pierwszym obrazku poniżej. Gdy zabijesz wrogów, zeskocz do pokoju i odwróć się, by zobaczyć Dar. Upewnij się, że masz kartę Fireball (którą możesz zdobyć z pobliskiego automatu) i przeskocz przez barierkę. Na prawo od Daru zobaczysz drewnianą deskę podłogową, przez którą będziesz mógł przeskoczyć swoją umiejętnością Kula Ognia.
Poziom 6: Ostrzał
Jest to łatwy do zdobycia prezent i można go znaleźć na początku poziomu. Zaraz po zdobyciu pierwszych dwóch kart Oczyszczania na początku poziomu upewnij się, że zabiłeś demona i Strażnika bezpośrednio po swojej prawej stronie. Gdy zginą, przeskocz na platformę, na której stali i użyj bomby Purify, aby wystrzelić się na dach. Zrób to ponownie, aby dostać się na kolejny wyższy dach. Tutaj znajdziesz Dar. Możesz także wziąć kartę Elevate na końcu pierwszego szlaku wodnego jako małe ubezpieczenie na wypadek, gdybyś zepsuł wybuch bomby.
Poziom 7: Posiadłość
Kolejny dość łatwy Prezent do zdobycia, zwłaszcza, że możesz łatwo zdobyć karty potrzebne do jego zdobycia. Przejdź przez poziom, aż dotrzesz do pokoju pokazanego poniżej. Zostaniesz namierzony przez pobliskiego demona Strażnika, więc upewnij się, że go zabijesz, aby nie zostać natychmiast zabitym. Gdy jest martwy, możesz wskoczyć na półkę, na której znajdował się Strażnik, aby zebrać kartę Fireball, używając karty Elevate od pobliskiego żółtego demona. Gdy już zdobędziesz Fireball, wróć do automatu na pierwszym piętrze tego pokoju, aby zdobyć kolejną Fireball. Użyj obu tych kart, aby dotrzeć do małej przestrzeni nad sufitem półki, na której ponownie znajdował się Strażnik, pokazany poniżej.
Poziom 8: Pułapka
Zobaczysz ten Prezent na samym początku misji za nietłukącym szkłem. Kiedy widzisz go na początku, musisz dotrzeć do końca kursu, aby odebrać Prezent. Na zakończenie kursu biegniesz wzdłuż drogi wodnej i przeskakujesz przez drewniane drzwi z kartą Fireball, aby dotrzeć do mety. Bezpośrednio na prawo od tych drzwi, jak pokazano na drugim obrazku poniżej, znajdują się kolejne drewniane drzwi, które możesz otworzyć za pomocą Tripwire. Wejdź do otworu wentylacyjnego, który znajduje się za tymi drzwiami, a następnie użyj dwóch kart Fireball, aby wbiec do pokoju, który widziałeś za szybą na początku poziomu i zbierz Prezent.
Poziom 9: Rykoszet
Dar poziomu 9 jest również dość łatwy do zdobycia. Postępuj przez poziom, aż dotrzesz do części kursu, w której użyjesz dwóch demonów płatków, aby wspiąć się po bokach dwóch budynków, a następnie użyj karty Stomp, aby zabić niebieskiego demona i zostać wystrzelonym przez parę wybuchowych beczek. Upewnij się, że masz przy sobie co najmniej jedną kartę Purify, aby upewnić się, że możesz odebrać Prezent. Aby przejść dalej w głąb poziomu, będziesz musiał użyć eksplozji z beczek, aby dostać się do kolejnego płatka demona. Spójrz na lewo od tego demona, aby zobaczyć Dar na krawędzi dachu. Wleć na dach, z którego zwrócony jest Prezent, i użyj oczyszczającej bomby, aby ponownie wystrzelić w powietrze. Będąc w powietrzu, możesz zmierzyć czas umiejętnością doskoku za pomocą karty Godspeed, którą otrzymałeś od niebieskiego demona, aby dostać się na dach i zdobyć Prezent.
Poziom 10: Twierdza
Dziesiąty i ostatni prezent za misję 9 jest nieco na uboczu i można go łatwo przegapić. Na tym poziomie infiltrujesz i przechodzisz przez dużą fortecę przypominającą zamek, stąd nazwa. Postępuj przez poziom, aż wejdziesz do samego zamku i użyj serii demonów balonowych, aby osiągnąć wyższy poziom. Będziesz wiedział, że osiągnąłeś ten poziom, ponieważ będziesz musiał przejść przez szybę znajdującą się w pobliżu ostatniego balonu. Przejdź przez to pomieszczenie, a potem nadepnij na beczki na zewnątrz. Upewnij się, że zbierzesz tutaj kartę Dominion, ponieważ będziesz jej potrzebować. Zamiast iść na pobliską platformę, do której masz dotrzeć po wybuchach, po prostu opuść się z powrotem na półkę, na której znalazłeś beczki i idź w lewo (w prawo, jeśli odwrócisz się, by stanąć twarzą do półki tak, jak jest przedstawiony na obrazku poniżej). Idź tą ścieżką, aż znajdziesz drewniane drzwi. Zniszcz go kartą Dominium i wejdź do pomieszczenia. Spójrz w górę, aby zobaczyć Prezent i skocz do niego, aby odebrać ostatni Prezent dla Misji 9 – Apokryfy!
Więcej przewodników po neonowej bieli:
Neon White: Jak zdobyć wszystkie prezenty w misji 5 – Oparzenie, które leczy | Neon White: Jak zdobyć wszystkie prezenty w misji 6 – Przymierze | Neon White: Jak zdobyć wszystkie prezenty w misji 7 – Rozliczanie | Neon White: Jak zdobyć wszystkie prezenty w misji 8 – Błogosławieństwo | Neon White: Jak zdobyć mechaniczne osiągnięcie?