Daj sobie przewagę w Internecie.
Najlepsze korzyści w MultiVersus są uniwersalne — każdy może je wyposażyć, a dadzą ci niewielki impuls, którego potrzebujesz, aby odnieść sukces. W MultiVersus każda postać może się wyposażyć profity, buffy i bonusy do ich postaci, które mogą również pomóc twoim sojusznikom w bitwach. Jeśli dwie postacie będą wyposażone w ten sam profit, siła tego profitu wzrośnie jeszcze bardziej. Posiadanie znajomego i koordynacja z bonusami może sprawić, że będziesz całkowicie nie do powstrzymania, a my zamierzamy wymienić niektóre z najlepszych korzyści, które koniecznie musisz wypróbować samodzielnie.
Te profity są przydatne praktycznie dla każdej postaci. Niektóre są lepsze od innych — profity pocisków są najlepsze dla postaci dystansowych, potrójny skok jest świetny dla żonglerów, a pociski blokujące są świetne dla wszystkich. Są to korzyści, z których korzysta większość graczy w MultiVersus, więc nie ma powodu, aby ich również nie używać. Co szokujące, profity zwiększające obrażenia nie wydają się wcale pomagać. Ich efekt jest tak minimalny, że nie zalecamy brania niczego, co zwiększa obrażenia. Jest tak wiele lepszych korzyści, które trzeba najpierw zdobyć.
Więcej przewodników MultiVersus:
Co robi tosty? | Przewodnik po nagrodach PVP | Jak grać w lokalny tryb wieloosobowy | Przewodnik po kanapie
Najlepsze uniwersalne profity | Lista
Perki to wzmocnienia, które możesz wyposażyć w swoją postać. Atuty mają dwa poziomy wzmocnienia — jeśli jeden gracz ma wyposażony atut i jeśli obaj koledzy z drużyny mają ten atut. Drugie wzmocnienie profitu nie zawsze jest wymagane, ale dobrze jest dokładnie wiedzieć, jak działają te profity. Oto lista wszystkich najlepszych profitów, o których gracze nie przestali mówić.
- Potrójny skok [Utility]
- Zyskaj dodatkowy skok po trafieniu wroga w powietrzu.
- Jeśli obaj gracze mają ten atut, zyskaj na stałe trzeci skok.
Niesamowicie potężny do żonglowania przeciwnikami. Jedna z najlepszych perków w grze. Zabójcy i siniacy odnoszą na tym największe korzyści, ale każda postać może żonglować.
- Gotowy na odwet [Utility]
- 3 szare zdrowie dla sojusznika przez 3 sekundy po odrzuceniu wroga pociskiem. [2v2 only]
- Jeśli obaj gracze mają ten atut, zamiast tego przyznawane jest +4 do zdrowia.
Niesamowicie dobre wzmocnienie dla twoich sojuszników, jeśli używasz dużej ilości pocisków. Zapewnij natychmiastowe wsparcie swojemu znajomemu w walce, korzystając z tego atutu. Dodatkowe zdrowie nie trwa długo, ale nie musi. Jeśli zapewniasz wsparcie, w zasadzie „leczysz” swojego kumpla, podczas gdy on wali przeciwników.
- Ucz mnie raz… [Defense]
- Zablokuj następny pocisk na 2 sekundy po odrzuceniu przez pocisk wroga.
- Jeśli obaj gracze mają ten atut, zablokujecie go na 4 sekundy.
Niezależnie od tego, czy jesteś defensywny, czy ofensywny, ta umiejętność jest niezwykle przydatna, jeśli nie jesteś przyzwyczajony do unikania pocisków. Drugi strzał zostanie automatycznie zablokowany, jeśli ktoś po prostu do ciebie strzela. Świetny do unikania zasypu pocisków. Pamiętaj tylko, aby unikać ataków wręcz!
- Silniejszy niż kiedykolwiek [Defense]
- Otrzymujesz super zbroję na 5 sekund po odrodzeniu na 1 atak.
- Jeśli obaj gracze mają ten profit, będziesz miał super zbroję na 7 sekund.
Ten profit może wyglądać na marnotrawstwo. Korzyści otrzymujesz tylko przez krótki czas po odrodzeniu. Nie jest stworzony dla wszystkich, ale jeśli chcesz zdobyć gwarantowane pierwsze trafienie przeciwnika, jest to jeden z najlepszych. Zwłaszcza dla Tanka takiego jak Superman. Nie martw się, że ktoś Ci przeszkodzi! Po prostu uderz wroga najwolniejszym szerokokątnym obszarem. Złapią przynętę, a ty wyrządzisz szkody.
- Śliski klient [Defense]
- 10% / 15% dłuższe okno niewrażliwości na unik
- Uderz mnie, jeśli jesteś w stanie [Utility]
- 5% / 10% zwiększona szybkość uników
- Fantazyjna praca nóg [Utility]
- 5% / 10% zwiększona odległość uniku
Połącz te atuty, aby stać się mistrzem uników, którego nie można trafić. Te dodatkowe 5% naprawdę znacznie zwiększa prędkość i odległość uników, a przy dłuższej niewrażliwości na trafienie jest jeszcze mniej prawdopodobne. Szalenie dobre dla zabójców i siniaków. Chcesz dłużej zostać w walce? Upewnij się, że twój unik jest lepszy niż wszystkich innych.
- Efekt kuli śnieżnej [Offense]
- Zwiększone o 7% / 15% obrażenia zadawane wojownikowi z najwyższym DMG.
- Nierówny cios kosmiczny [Offense]
- Zwiększone o 5% / 10% obrażenia od ataku w powietrzu.
Połącz je z potrójnym skokiem, aby uzyskać naprawdę niszczycielską kombinację. Zabójcy to kombinacje i żonglerka powietrzem, więc wykorzystaj te profity na swoją korzyść. Wyceluj w najsłabszego przeciwnika i wyrzuć go w niebo. Jeśli obaj gracze mają efekt kuli śnieżnej, będziesz rozdawać +20% obrażeń. Szalony impuls.
Kiedyś pewne postacie mogą otrzymać pewne profity — ale jeśli już je masz, kosztują mniej złota na inną postać do trenowania. Jeśli chcesz profitów, możesz je odblokować, awansując postać, a następnie kup ten profit po złotej zniżce. Zajmuje to trochę czasu, ale po odblokowaniu pożądanych korzyści będziesz mieć je na zawsze.