Jeśli jesteś fanem najnowszej i najbardziej ekscytującej platformy bojowej MultiVersus, na pewno natknąłeś się na wrogów, którzy przysporzyli ci smutku. Chociaż to było pierwotnie Taz z jego specjalnym tornado, kilka innych postaci terroryzowało ostatnio graczy online, ale wydaje się, że ich panowanie szybko dobiega końca.
Wraz z wprowadzeniem nowej łatki pojawiło się sporo wzmocnień i osłabień, więc przekonasz się, że niektóre z twoich ulubionych postaci mogą nie być tak potężne jak wcześniej, a inne w końcu zdobyły przewagę nad konkurencją. dodane do ich arsenału. Przyjrzyjmy się i zobaczmy, jakie zmiany zostały wprowadzone, abyś wiedział, czy będziesz musiał przemyśleć swoją strategię, gdy będziesz stawiać czoła online.
Informacje o aktualizacji MultiVersus – sezon 1
Zanim wskoczysz do nowej rundy ze swoją ulubioną postacią, sprawdź je Opis zmianwięc jesteś gotowy na wszystko, co stanie Ci na drodze.
Ogólny
- Morty przyjedzie 23.08! Będzie naszą pierwszą postacią dzierżącą Plumbusa!
- Łatka pojawi się w dwóch częściach. Pierwszy odbędzie się 15 sierpnia, a drugi wkrótce potem (miejmy nadzieję, że w ciągu najbliższych kilku dni). Czyli nie każda zmiana, ale większość będzie w łatce z 15 sierpnia.
Nowa darmowa rotacja postaci (8/15 – 8/30)
- Arya
- Ordynans
- LeBron
- Steven
Meta systemy
- Swobodna rotacja Postacie mają teraz ikonę w wyborze postaci, aby je zidentyfikować
- Nagrody za mecz w Przepustce Bitewnej zwiększono do 10 za zwycięstwa i 5 za przegrane, z 5 za zwycięstwa i 3 za przegrane.
- Wyłączono misje przepustki bojowej oparte na klasach inne niż dla czołgów
- Uwaga od twórców: Ponieważ gracze mogą nie mieć dostępu do wojowników w określonych klasach innych niż Tank (dzięki Wonder Woman), uznaliśmy, że poleganie na ponownym losowaniu nie jest wystarczająco niezawodną metodą obejścia tych misji.
- Obniżono wymagania dla kilku misji sezonowych:
- Zadzwoń do gracza z góry mapy 50 razy (poprzednio 75)
- Zadzwoń do gracza z boku mapy 50 razy (poprzednio 75)
- Zadzwoń do gracza z dołu mapy 50 razy (poprzednio 75)
- Uzyskaj 50 asyst (wcześniej 125)
Ogólne korzyści
- Oczyść powietrze – zwiększona spójność efektu profitu.
- Zdajemy sobie sprawę z niespójności w interakcji tego profitu z dymkami Velmy i Batarangiem Batmana. Zajmiemy się tymi interakcjami w przyszłej aktualizacji.
- Niech pada, psie! – Prędkość pocisku jest teraz prawidłowo stosowana do rzucanych przedmiotów.
- Namalowany cel – naprawiono błąd, przez który pociski nie zadawały dodatkowych obrażeń
- Gotowy na odwet – zmniejszono szare zdrowie nieskumulowane z 3 HP przez 3 sekundy do 1 HP przez 3 sekundy
- Zmniejszono skumulowane szare zdrowie z 4 HP przez 3 sekundy do 2 HP przez 3 sekundy
- School Me Once… – Zwiększona spójność pojawiania się bloków pocisków. Warto zauważyć – trafienie przez Jerry’ego spowoduje teraz wzmocnienie blokowania pocisków
- Ślisko przy zwodach – naprawiono błąd, przez który odległość uniku nie była zwiększana po anulowaniu trafienia
- Efekt kuli śnieżnej – naprawiono błąd, przez który pociski nie zadawały dodatkowych obrażeń
- Elektryczność statyczna – Zwiększona spójność przy zadawaniu obrażeń elektrycznych pocisków. Warto zauważyć – rzucane przedmioty będą teraz ładować prąd
Systemy rozgrywki:
- Ice Debuff – spowolnienie ruchu przy 1 kumulacji zmniejszone z 20% do 15%
- Spowolnienie skaluje się teraz liniowo z każdym ładunkiem osłabienia lodu
- Usunięto błąd, który sprawiał, że wojownicy pod wpływem efektu Ice Debuff otrzymywali dodatkowe odrzucenie
- Czasy odnowienia umiejętności: naprawiono błąd, który sprawiał, że czasy odnowienia nie uruchamiały się prawidłowo, jeśli były używane w pobliżu sojusznika Jake’a
Tryby rozgrywki:
- FFA – Naprawiono błąd, w którym wyskakujący tekst wyświetlał nieprawidłową wartość punktową.
interfejs użytkownika:
- Pakiet komentatora – możesz teraz podejrzeć pakiet komentatora postaci przed podjęciem decyzji o jego odblokowaniu.
Poradniki:
- Różne poprawki błędów –
- Naprawiono samouczki powodujące wyłączenie zagrożeń na scenie w innych trybach gry.
- Poprawiono samouczek ze skokiem w dół, który wymaga rzeczywistego skoku, a nie ataku z powietrza.
- Krok uwięzienia Reindog w samouczku wprowadzającym nie liczy się już, jeśli przyciągniesz sojusznika po jego wyczerpaniu.
- Naprawiono spadanie Kudłatego z mapy podczas demonstracji samouczka walki powietrznej.
- Dodano ścianę do drugiego kroku samouczka KBI.
Słowniczek i terminy:
- Nowe warunki
- Dodano zmęczenie ścian do glosariusza.
- Dodano terminy Blokuj, Zagrożenie i Wyczyść do słownika i odpowiednio zaktualizowano listy ruchów.
Postacie
Legenda:
+ = Wzmocnienie
– = Nerf
~ = Zmień
Uwaga: Objaśnienia dotyczące ataków odnoszą się do domyślnych kontrolek.
Arya
Celem tych zmian było sprawienie, by kombinacje Aryi były bardziej spójne i skuteczne na niższych poziomach umiejętności.
- + Specjalne powietrze/ziemia – Trafienie myśliwca będzie teraz dokładniej wystrzeliwać go pod kątem, aby umożliwić Aryi kontynuację
- + Atak z powietrza – pierwsze uderzenie będzie teraz dokładniej łączyć się z drugim uderzeniem.
- + Neutralny atak powietrzny – teraz ma wcześniejsze rozgałęzienia przy trafieniu.
- + Atak naziemny z boku – Arya zachowuje prędkość przy pierwszym trafieniu z boku.
- + Atak w dół – teraz ma nieco wcześniejsze rozgałęzienia uników
- ~ Air/Ground Neutral Special – Naprawiono błąd, który sprawiał, że Arya nie kopiowała hitboxów kapsuł podczas swoich normalnych neutralnych ataków podczas kradzieży twarzy wojownika.
- Ustaw skrzynkę zranienia Aryi tak, aby pasowała do skrzyni zranienia jej ofiary, podczas gdy ona jest przebrana za nich.
- Naprawiono błąd, w którym górny interfejs Aryi był nieprawidłowo przesunięty, gdy kradnie twarz.
- Naprawiono błąd, w którym hitbox ataku Aryi w przebraniu mógł zostać rozłączony.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że oryginalne hitboxy Aryi były użyteczne podczas ataków w przebraniu.
- Naprawiono błąd, w którym hitboxy z przebrania Aryi pozostawały aktywne podczas jej normalnych ataków.
Ordynans
- ~ Air/Ground Side Special – naprawiono błąd, który sprawiał, że Batman przestrzeliwał cel, do którego trzymał się z chwytem, jeśli uniknął myśliwca, przed którym walczył.
- Zwiększono odległość przestrzelenia podczas wiązania się z sojusznikiem.
- Naprawiono nieudane chwytanie Batmana na krótkich dystansach przy dużym opóźnieniu
- – Atak z boku z ziemi – Pierwsze trafienie dodało 3 klatki regeneracji podmuchu.
- – Neutralny atak powietrzny/naziemny (w patchu 2): Podniesienie batarangu będzie teraz przywracać 9,45 s czasu odnowienia z 11,55 s. Ta zmiana pomaga stworzyć okno, w którym przeciwnik zareaguje po użyciu batarangu. Ponieważ takie profity jak Coffeezilla skracały czas odnowienia, uznaliśmy, że ta zmiana była konieczna, aby stworzyć kontratak przeciwko batarangowi.
Królik Bugs
Królik Bugs jest trochę zbyt bezpieczny we wszystkim, co robi. Daliśmy mu dodatkowe okna kary, aby pomóc w rozwiązaniu tego problemu.
- ~ Air Up Special – naprawiono exploit, który powodował, że Bugs mógł przywoływać dwie rakiety.
- ~ Air Side Special – Naprawiono błąd, który powodował, że Bugs mógł przywoływać dwie rakiety.
- – Specjalna neutralność powietrzno-gruntowa – naprawiono exploit, w wyniku którego Bugs mógł przywoływać wiele sejfów bez aktywowania czasu odnowienia.
- – Bezpieczne HP zmniejszone z 16 do 14.
- ~ Air Down Special – Poprzednie tunele Bugs znikną teraz podczas tworzenia nowych tuneli.
- – Atak z powietrza
- Dodano 4 klatki odzyskiwania zapachu.
- – Air Side Attack – Zwiększono odzyskiwanie powiewu o 5 klatek.
- – Air Neutral Attack – Zwiększono odzyskiwanie powiewu o 5 klatek.
- – Ground Down Attack – maksymalny czas życia Pie ustawiony na 8 sekund, z nieskończoności.
- – Ciasto nie stosuje już spowolnienia
Fin
Walka z Finnem wydawała się zbyt trudna, ponieważ Finn czuł się trochę zbyt bezpieczny i mógł atakować bez większego strachu przed karą ze względu na to, jak szybko doszedł do siebie. Podstawowe aktualizacje skrzynek z obrażeniami i trafieniami pojawią się wkrótce, ale nie będzie ich w tym patchu.
- – Pasywna – Ataki pod wpływem Zaniku Ataku nie generują już monet
- Finn pojawia się teraz ze 100 szt. złota zamiast 200
- + Air Down Special – Naprawiono błąd, który powodował, że klejnot wymagał 200 złota do odrodzenia, ale kosztował tylko 100. Klejnot teraz wymaga i kosztuje 100
- – Air Side Special – Dodano dodatkowe odzyskiwanie powiewu.
- – Ground/Air Up Special – Zmniejszono siłę efektu podciśnienia na plecaku
- Słabsze trafienia plecaka nie będą już „nadpisywać” silniejszych odepchnięć z innych ataków
- Sapanie ze wszystkimi trafieniami nadal wyrzuci monetę
- Dodano odzyskiwanie zapachu.
- Hitboxy powinny lepiej pasować do ataku (nie idealne do czasu planowanej przeróbki systemu obrażeń/trafień)
- – Atak z boku z powietrza – zmniejszono liczbę aktywnych klatek, aby zmniejszyć zdolność Finna do uderzania w myśliwce znajdujące się za nim
- – Atak z ziemi – odległość, jaką Finn pokonuje tym atakiem, skaluje się teraz w zależności od tego, jak naładowany jest atak.
- – Atak z boku na ziemię – Zwiększona regeneracja podmuchu przy pierwszym trafieniu.
- + Profit „Dom” – naprawiono błąd, przez który Finn nadal wydawał złoto na klejnoty generowane przez ten profit
- Nieznacznie zmniejszono prędkość wystrzeliwania klejnotów generowanych przez profit – powinno to naprawić problemy, które pojawiły się, gdy ten profit został połączony z „Spraw, by padał deszcz, psie!” akcydens
Granat
- + Air/Ground Neutral Special – Aktywacja utworu rozpoczyna się wcześniej na klatce 12. zamiast na klatce 30.
- ~ Air/Ground Down Special – naprawiono błąd, który sprawiał, że Garnet była zatrzymana przez kolizję Iron Gianta, gdy poruszała się ze swoim specjalnym w dół.
- + Air Neutral Attack – Nieco wyższy podstawowy odrzut
Harley
- ~Stuffie Bat – efekt wizualny bomby Harleya skurczył się, aby lepiej pasował do promienia wybuchu
- + Waga – zwiększono z 42 do 44.
Żelazny Gigant
- ~ VFX – Efekty wizualne globalnego wojownika są teraz lepiej dopasowane do rozmiaru Iron Gianta bez zbytniego zapełniania ekranu. Godne uwagi zmiany obejmują wzmocnienie Bloku pocisków, wzmocnienie prędkości i osłabienie Steven Bubble
- – Specjalne powietrze/ziemia w dół – naprawiono błąd, przez który ślady efektów wizualnych zachowywały się i wypełniały ekran
- Nie można już używać ataku kulami armatnimi, gdy nie ma specjalizacji w powietrzu
- Zmieniono kąt odrzucenia, aby myśliwce były bardziej poziome i oddalone od Żelaznego Giganta.
- Naprawiono błędy, które pozwalały na nieskończone odbijanie się od wrogów w pobliżu ziemi
- – Specjalny neutralny powietrze/ziemia – Szare zdrowie z aktywacji zmniejszone z 2 + #bolts HP na 5 sekund do #bolts HP na 3 sekundy
- Zmniejszono szare zdrowie z nakładania się sojusznika z 5 pkt. przez 5 sek. do 3 pkt. przez 3 sek.
- ~ Ground Forward Special – chwyty Iron Gianta są poprawnie blokowane przez niezgodne stany.
- – Atak z powietrza – nie można już wielokrotnie trafić tego samego celu
- – Air Neutral Attack – Zmieniono kąt odrzucenia ostatniego trafienia, aby myśliwce były bardziej poziome i…