Nowe postacie i dużo większa równowaga.
Coraz popularniejsza bijatyka MultiVersus w końcu jego pierwszy sezon zszedł z bloków startowych po niedawnym opóźnieniu. Sezon pierwszy rozpoczyna się dzisiaj i wprowadza szereg zmian, w tym kilka bardzo potrzebnych ulepszeń ogólnego balansu gry i misji. Ponadto w końcu otrzymaliśmy datę, w której możemy oczekiwać, że Rick i Morty dołączą do listy, co będzie świetną wiadomością dla tych, którzy nie mogą się doczekać gry jako chaotyczni bohaterowie kreskówek.
Aktualizacja dla MultiVersus Sezon pierwszy odbędzie się mniej więcej w przyszłym tygodniu, a pierwsza porcja zmian ma miejsce dzisiaj. Druga część aktualizacji zostanie udostępniona w najbliższych dniach. Po pierwsze, darmowe postacie w grze otrzymają nową rotację, co oznacza, że ci, którzy nie zapłacili za odblokowanie niektórych postaci z gry, mogą mieć szansę wypróbowania swoich ulubionych za darmo w tym sezonie. W skład free-to-play od dziś wejdą Arya Stark, Batman, Lebron James i Steven Universe.
Mówiąc o postaciach, niektóre potężniejsze postacie w grze, takie jak Finn, Velma i Królik Bugs, zostaną znerfowane, a niektóre mniej wpływowe postacie, takie jak Taz i Wonder Woman, otrzymają pewne ulepszenia swoich umiejętności. Miejmy nadzieję, że powinno to rozwiązać niektóre obawy społeczności dotyczące bieżącej wydajności ich postaci, chociaż będziemy musieli zobaczyć, jak to się rozwinie, gdy aktualizacja będzie miała trochę czasu na przetestowanie przez graczy.
Ujawniono również, że Rick i Morty dokonają swojego wielkiego wejścia do MultiVersus już niedługo, 23 sierpnia.
Deweloperzy Player First Games postanowili również ulepszyć nagrody XP przepustki bojowej za wygrane mecze, a także nieco ułatwić graczom osiąganie misji sezonowych w grze. Niektóre z najważniejszych informacji o łatach z dzisiejszej łatki MultiVersus aktualizacja pierwszego sezonu jest tutaj.
Meta systemy
- Swobodna rotacja Postacie mają teraz ikonę w wyborze postaci, aby je zidentyfikować
- Nagrody za mecz w Przepustce Bitewnej zwiększono do 10 za zwycięstwa i 5 za przegrane, z 5 za zwycięstwa i 3 za przegrane.
- Wyłączono misje przepustki bojowej oparte na klasach inne niż dla czołgów – uwaga dewelopera: ponieważ gracze mogą nie mieć dostępu do wojowników w określonych klasach innych niż czołg (dzięki Wonder Woman), uznaliśmy, że poleganie na ponownym losowaniu nie jest wystarczająco niezawodną metodą do działania wokół tych misji.
- Obniżono wymagania dla szeregu misji sezonowych:
- Zadzwoń do gracza z góry mapy 50 razy (poprzednio 75)
- Zadzwoń do gracza z boku mapy 50 razy (poprzednio 75)
- Zadzwoń do gracza z dołu mapy 50 razy (poprzednio 75)
- Uzyskaj 50 asyst (wcześniej 125)
Ogólne korzyści
- Oczyść powietrze – zwiększona spójność efektu profitu.
- Zdajemy sobie sprawę z niespójności w interakcji tego profitu z dymkami Velmy i Batarangiem Batmana. Zajmiemy się tymi interakcjami w przyszłej aktualizacji.
- Niech pada, psie! – Prędkość pocisku jest teraz prawidłowo stosowana do rzucanych przedmiotów.
- Namalowany cel – naprawiono błąd, przez który pociski nie zadawały dodatkowych obrażeń
- Gotowy na odwet – zmniejszono szare zdrowie nieskumulowane z 3 HP przez 3 sekundy do 1 HP przez 3 sekundy
- Zmniejszono skumulowane szare zdrowie z 4 HP przez 3 sekundy do 2 HP przez 3 sekundy
- School Me Once… – Zwiększona spójność pojawiania się bloków pocisków. Warto zauważyć – trafienie przez Jerry’ego spowoduje teraz wzmocnienie blokowania pocisków
- Ślisko przy zwodach – naprawiono błąd, przez który odległość uniku nie była zwiększana po anulowaniu trafienia
- Efekt kuli śnieżnej – naprawiono błąd, przez który pociski nie zadawały dodatkowych obrażeń
- Elektryczność statyczna – Zwiększona spójność przy zadawaniu obrażeń elektrycznych pocisków. Warto zauważyć – rzucane przedmioty będą teraz ładować prąd
Aby uzyskać wszystkie najnowsze informacje o łatkach dla poszczególnych postaci, zapoznaj się z MultiVersus stronę internetową, aby uzyskać szczegółowe informacje o tym, jak zmieniono twoich ulubionych zawodników na sezon inauguracyjny.
Źródło