Warto mieć na to oko.
Jeśli jeszcze nie wiedziałeś, Respawn Entertainment opracowuje strzelankę z perspektywy pierwszej osoby Gwiezdne Wojny gry, a studio deweloperskie ogłosiło dzisiaj, że nadchodząca gra będzie również korzystała z silnika Unreal Engine 5. Wieści od Respawns Gwiezdne Wojny gra wykorzystująca Unreal Engine 5 nie jest szokiem, ponieważ wydaje się, że tak właśnie odwracają się losy przyszłych gier wideo, ale potwierdzeniem jest wciąż muzyka dla naszych uszu.
Wiadomość została ogłoszona przez sam zespół programistów na Twitterze. Melissa Janowicz jest głównym projektantem Combat AI i ujawniła dzisiaj szczegóły w odpowiedzi na pytanie użytkownika Twittera, jakiego silnika zespół będzie używał w tej przyszłej grze. Janowicz pierwotnie opublikował tweeta, w którym ogłosił, że zespół szuka wykwalifikowanych programistów dla Respawns Gwiezdne Wojny pierwszoosobowa strzelanka. Role, o których mowa, dotyczą projektanta systemu narracyjnego i starszego projektanta misji – nie powinny być zbyt trudne do zdobycia, prawda?
Jak widać z wątku na Twitterze, dociekliwy użytkownik Twittera odpowiedział na reklamę, nie z zainteresowaniem, ale kilkoma prostymi słowami „Zastanawiam się, jakiego silnika użyje zespół?” w odpowiedzi Janowicz odpowiedział: „Nasz projekt jest na Unreal Engine 5”. Najmniejsza z interakcji na Twitterze między rozreklamowanym fanem a głównym projektantem Combat AI w grze doprowadziła do całkiem ogłoszenia, kto by tak pomyślał?
Jak wspomnieliśmy wcześniej, samo ogłoszenie nie jest aż tak zaskakujące, ponieważ Respawn Entertainment zawsze miał pozytywny związek z silnikiem Epic Games, byłoby prawie niegrzecznie nie używać go w tym momencie. Relacja między nimi jest tak lojalna, że Respawn woli ją nawet od Frostbite, właściciela Electronic Arts, którego jest twórcą pierwszej części. To naprawdę naturalny krok dla Respawn, aby użyć Unreal Engine 5, ponieważ studio odniosło w przeszłości tak wiele sukcesów w poprzednich grach. Niezwykle udany Star Wars Jedi: Upadły zakon z 2019 roku był produkowany na poprzednim modelu, Unreal Engine 4, i choć nie został jeszcze potwierdzony, nadchodzący sequel Jedz: Ocalały najprawdopodobniej użyje najnowszej wersji silnika.
Oprócz tej wiadomości, nic nie wiadomo o nadchodzącej strzelance FPS Respawns. Jednak sukces poprzedniego Gwiezdne Wojny gry, które zostały wydane przez studio, oznacza, że może to być całkiem niezła gra. Druga duża strzelanka FPS, w której można użyć Gwiezdne Wojny marka była Star Wars Battlefront seria. Oryginalne gry odniosły ogromny sukces, gdy zostały wydane w 2000 roku, ale ponowne uruchomienie spotkało się z bardzo mieszaną reakcją, chociaż w sequelu 2017 wprowadzono pewne ulepszenia. Mamy nadzieję, że ta przyszła gra się wypali Front Bitwy miejmy nadzieję, że pozwolimy na kolejną pierwszoosobową Gwiezdne Wojny strzelec, który raz zajmie centralne miejsce.
Źródło