The Wrota Baldura 3 Zespół Larian Studios w dalszym ciągu jest jedną z najciężej pracujących grup w branży gier. Dzisiaj poprawka nr 21 została udostępniona graczom na PlayStation 5 i PC, przywracając wcześniej usunięte funkcje poprawiające jakość życia oraz naprawiając wiele błędów i typowych problemów. Niestety, gracze korzystający z konsoli Xbox będą musieli poczekać trochę dłużej, aby zobaczyć poprawki nr 20 i 21.
Chociaż Wrota Baldura 3 została nagrodzona tytułem Gry Roku przez cztery różne sklepy i niezliczoną liczbą innych wyróżnień, a gracze zaobserwowali wzrost liczby błędów i problemów od czasu wypuszczenia łatki 6 w zeszłym miesiącu.
Duża liczba błędów ma związek z postacią Mintharą, która do niedawna psuła końcowy akt gry niemal natychmiast po jej poznaniu. Gracze będą mogli także ponownie wysyłać przedmioty do ekwipunków towarzyszy, ponownie korzystając ze Skrzyni Podróżnika, po tym jak ta funkcja została niedawno usunięta.
Zobacz pełną listę notatek o łatkach Wrota Baldura 3 poniżej.
Opis zmian:
Awarie i blokady
- Naprawiono awarię związaną z brakiem obecności awatarów w drużynie.
- Naprawiono potencjalną blokadę, w wyniku której Gale poświęcił się na szczycie Netherbrain i zabił twoją postać, pozostawiając cię jako pyłek w epilogu, niezdolny do rozmowy z nikim.
- Naprawiono błąd w trybie wieloosobowym, który powodował, że twoja postać utknęła, jeśli masz aktywną opcję Podsłuchiwania i próbujesz otworzyć zamek w tym samym czasie, gdy inny gracz uruchamia kinowy dialog.
- Dodano dodatkowe sprawdzanie błędów, gdy gra nie może załadować zapisu.
- Naprawiono awarię konsoli Xbox, która mogła wystąpić, gdy jednocześnie dołączyło 2 klientów.
- Naprawiono awarię konsoli Xbox, która mogła wystąpić po naciśnięciu lewego lub prawego spustu.
- Naprawiono awarię podczas przejścia między dialogiem z Dame Aylin a snem Shadowheart o jej dzieciństwie.
- Naprawiono awarię podczas zmiany postaci w tworzeniu postaci.
Interfejs użytkownika
- Sprawiono, że przyciski „Sprzedaj towary” i „Zaoferuj towary” działały dla wszystkich członków drużyny w sesji handlowej, a nie tylko dla postaci z towarami w ekwipunku.
- Włączono wielokrotny wybór w interfejsie handlu dla klawiatury i myszy. Naprawiono także ceny „Odkupu”.
- Naprawiono błąd, który powodował, że złoto w drużynie początkowo było ustawione na 0 podczas handlu lub handlu wymiennego, co powodowało wyświetlanie ostrzeżenia „Niewystarczająca ilość złota”, niezależnie od tego, ile faktycznie posiadałeś.
- Naprawiono opcję „Wyślij do”, która nie wyświetlała znaków obozu w menu kontekstowym podczas wybierania wielu elementów.
- Sprzedanie kontenera handlarzowi, a następnie zamiana na inną postać w interfejsie handlu/handlu nie pozwala już na użycie opcji „Weź wszystko” w celu przeniesienia akcji handlarza do swojego ekwipunku.
- Przywrócono możliwość wysyłania przedmiotów do towarzyszy obozu poza obozem. Wielu z Was uważało, że jest to fajna funkcja poprawiająca jakość życia, więc powraca!
- Naprawiono błąd umożliwiający umieszczanie wyposażenia w niekompatybilnych miejscach na wyposażenie. Proszę zdjąć te rękawiczki ze stóp.
- Naprawiono czasami przycinanie się długich nazw punktów trasy na mapie na klawiaturze i myszy.
- Przywrócono opcje „Wyślij do” i „Odbierz” w menu kontekstowym przedmiotów w Skrzyni Podróżnika.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego ponowne przypisanie lewego przycisku myszy usuwało jego funkcjonalność, uniemożliwiając kliknięcie.
- Naprawiono funkcję „Sortuj według”, która nie działała prawidłowo w przypadku kontenerów i zapasów podczas sortowania według tego samego filtra dwa razy z rzędu.
- Naprawiono niedziałającą funkcję „Sortuj według” w przypadku inwentarzy zwłok.
- Naprawiono exploit, który mógł dać ci darmowe przedmioty od handlarza poprzez szybką ucieczkę z interfejsu handlu podczas przeciągania przedmiotu do ekwipunku interfejsu handlu.
- Naprawiono przedwczesne zamykanie widoku Upcast na pasku skrótów po zmianie wyboru Upcast, zmuszając cię do wybrania maksymalnej liczby celów. Naprawiono także pasek skrótów niepoprawnie odzwierciedlający aktualny stan zaklęcia po zmianie wyboru Metamagii.
CZYTAJ TAKŻE Final Fantasy 7 Rebirth: Jak pokonać Jenovę Emergent | Ch. 5 Szefie
Skrypty
- Naprawiono okno dialogowe, które nie uruchamiało się po zniszczeniu Odlewni Stalowych Zegarków, jeśli wszyscy Gondyjczycy, w tym Zanner, zginęli.
- Naprawiono błąd powodujący, że Minthara powtarzał powitanie, które okazało się również miłym, małym spoilerem Aktu III.
- Naprawiono błąd powodujący znikanie młodego niedźwiedzia sowy z obozu. Mały kumpel właśnie się zgubił.
- Naprawiono dialog kryminalny dotyczący wtargnięcia, który był spamowany obok Odlewni Zegarków Stalowych, jeśli uruchomiłeś zaalarmowane drzwi, a następnie zapisałeś grę w zabronionym obszarze poza Odlewnią.
- Naprawiono przypadek skrajny, w którym obecność Minthary mogła teleportować drużynę z powrotem do Szmaragdowego Gaju zamiast do Dolnego Miasta.
- Naprawiono nierozpoczynanie zadania Wylla, gdy go zrekrutowałeś poprzez zastąpienie nim innego towarzysza.
- Naprawiono stan „Wróg Sprawiedliwości” mający zastosowanie do twojej postaci gracza po dotarciu do Créche Y’llek lub Przeklętych Krain, jeśli znokautowałeś Mintharę w poprzednim regionie lub po dotarciu do Dolnego Miasta, jeśli zabiłeś strażnika w Wieżach Księżycowego Wschodu i Świadkiem tego był Araj Oblodra.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego gra nie zdawała sobie sprawy, że znokautowana Minthara została pokonana w I akcie, jeśli wziąłeś długi odpoczynek pomiędzy znokautowaniem jej a pokonaniem innych przywódców goblinów.
CZYTAJ TAKŻE 44 najlepszych NOWYCH gier wieloosobowych roku 2024
Rozgrywka
- Nie można już zapisywać gry podczas wyświetlania napisów końcowych. Ma to na celu uniknięcie problemów, gdy gra nie będzie wiedzieć, który stan załadować.
- Naprawiono brak możliwości dołączenia do gry znajomego na konsoli Xbox.
- Możesz teraz anulować funkcję wyszukiwania w lobby za pomocą przycisku B na konsoli Xbox.
Powiązany