Po raz kolejny zastanawiamy się – czy to za mało, za późno?
Od czasu pierwszego wydania w listopadzie 2021 r. Pole bitwy 2042 próbował nadrobić zaległości. Gra została uruchomiona w stanie niedokończonym, pozbawiona kluczowych funkcji i irytująca graczy słabymi projektami map i ogólnym brakiem trybów gry. W ciągu roku od 2042 nadal tracił ruch, aw kwietniu po raz pierwszy spadł poniżej 1000 równoczesnych graczy. W czerwcu EA musiało wydać oficjalne oświadczenie, obiecując graczom, że gra nie została porzucona i że pracuje się nad nową zawartością – aczkolwiek wolniej, niż wielu by sobie życzyło.
Próbując uratować to, co pozostało z gry i jej bazy graczy, sezon 2 z Pole bitwy 2042 został wydany w zeszłym miesiącu. Wiele osób było pod wrażeniem wprowadzonych poprawek i ulepszeń, choć nie było to wystarczające, by wzbudzić wiele pochwał po prawie roku błędów i słabej zawartości. Jutro twórcy wydadzą aktualizację 2.1, która niesie ze sobą kilka bardzo pożądanych poprawek i zmian, które mogą pomóc w dalszym odwracaniu sytuacji w straconym niegdyś tytule.
Największa zmiana pojawi się na mapie odnowienia, która została całkowicie przerobiona zgodnie z wpisem na blogu zespołu. Koncentrując się na poprawie walki w zwarciu, flagi i cele będą bliżej siebie, podczas gdy niektóre sekcje mapy zostały całkowicie usunięte. Dodano nowe fortyfikacje wojskowe, aby pomóc w ukryciu, na co wielu graczy narzekało od czasu odkrycia mapy.
W aktualizacji zostanie wprowadzony nowy pojazd w świecie, Polaris RZR, który zapewni graczom szybszy sposób poruszania się. Zobacz zdjęcie lekkiego buggy poniżej.
Do arsenału wojny totalnej zostaną dodane trzy nowe bronie z krypty: P90, GOL Sniper Magnum i M1911. Wraz z tym wprowadzono następujące ulepszenia. (Długie, ale to dobrze.)
Ogólny
- Naprawiono błąd uniemożliwiający przewijanie listy misji tygodniowych podczas końca rundy
- Kolekcja – Naprawiono błąd, który powodował wyświetlanie nieprawidłowej ikony wprowadzania danych podczas wyposażania modyfikacji pojazdu
- Statystyki – Naprawiono błąd, który mógł powodować, że statystyka celności osiągała wartość powyżej 100%
- Naprawiono problem z wyrównaniem związany z powiadomieniami HUD na monitorach szerokoekranowych
- Naprawiono problem ze skalowaniem związany z powiadomieniami HUD
- Naprawiono błąd, który mógł powodować czarny ekran po opuszczeniu gry zbliżającej się do końca rundy
- Naprawiono błąd, który mógł powodować odtwarzanie filmu wprowadzającego podczas uruchamiania tytułu w trybie pełnoekranowym i bezpośredniego naciśnięcia Alt + Enter, aby przejść do trybu okienkowego
- Usunięto przypadki, w których artefakty wizualne mogły pojawiać się na ekranie podczas dobierania graczy na nowy serwer na playliście Exodus Conquest
- Naprawiono przypadki, w których powiązanie drugiego wejścia z przyciskami myszy nie działało
- Strzałka sortująca jest teraz prawidłowo skierowana w sekcji Gracze w zakładce przeglądania portalu Battlefield
Portal Pola Bitwy
- Wprowadzono wiele poprawek i dostosowań, aby rozwiązać problemy z zasobami i kolizją na mapach z epoki klasycznej
Edytor reguł
- Dodano broń Crawford, Stranded, sezon 2 i pojazdy do list wyboru Edytora zasad
- Dodano bibliotekę zasobów audio
- Dodano bibliotekę zasobów ikon świata
- Dodano blok RemovePlayerInventoryAtSlot do Edytora reguł
- Dodano blok RemovePlayerInventory do Edytora Reguł
- Dodano blok EnableFastTicketBleed do Edytora reguł
- Dodano blok OnPlayerExitCapturePoint do Edytora reguł
- Dodano blok OnPlayerEnterCapturePoint do Edytora reguł
- Dodano blok neutralizujący OnCapturePoint do Edytora reguł
- Dodano SetCapturePointOwnership do edytora reguł
- Dodano blok EnableCaptureHQ do Edytora reguł
- Dodano CapturePointCapturingTime do edytora reguł
- Dodano CapturePointNeutralizationTime do edytora reguł
- Dodano blok SetNeutralizationMultiplier do Edytora reguł
- Ulepszone komunikaty o błędach w celu wyjaśnienia niezgodności typów parametrów dla niektórych bloków
Modyfikatory
- Dodano modyfikatory do ukrywania celownika (wpływają również na pojazdy)
Gadżety
- Naprawiono nieprawidłowe poziomy powiększenia podczas korzystania z SOFLAM
Mapy
Ucieczka
- Usunięto efekty uszkodzeń silosu, które zatrzymywały się, gdy silos był ustawiony w kolejce do zniszczenia
- Nie będziesz już widzieć efektów wizualnych stóp na śniegu wewnątrz heli podczas sekwencji wstawiania
Odrzucone
- Naprawiono błąd, w wyniku którego teren wokół podstawy szyny statku pomostu mógł zostać zniszczony na tyle, aby unosić się w powietrzu
Narażenie
- Naprawiono nierealistyczne kalkomanie po kulach na obrazie w sektorze C3
- Naprawiono ślady pocisków z Miniguna MD540 Nightbird, które znikały podczas strzelania do niektórych zasobów
- Naprawiono gaśnicę, która unosiła się po zniszczeniu ściany
- Naprawiono błąd LOD (poziomu szczegółowości) na ścianie przy schodach w sektorze E2
- Naprawiono błąd, który powodował, że gracze mogli wchodzić do niezamierzonych obszarów nad pomieszczeniem z flagą D1 i strzelać do nieświadomych wrogów z powodu brakujących elementów kolizji
Klepsydra
- Naprawiono błąd dźwiękowy, przez który chodzenie po zewnętrznych koszach po zachodniej stronie B1 niewłaściwie uruchamiało dźwięk brudu
Kalejdoskop
- Naprawiono błąd uniemożliwiający AI korzystanie z drabiny między punktami przejęcia B2 i D1
- Naprawiono błąd LOD występujący na donicach fundamentowych placu znajdujących się na mapie
Orbitalny
- Naprawiono błąd, który powodował, że wiaty drżały podczas animacji otwierania
- Naprawiono problem polegający na tym, że w śmietniku materiał dźwiękowy był brudny
- Naprawiono błąd, który powodował, że rakieta z wyrzutni rakiet przelatywała przez mapę, gdy została wystrzelona pod żołnierzem stojącym na rampie z jezdni
Odnowienie
- Naprawiono błąd w ośrodku badawczym, w którym gracze mogli przycinać platformy i przeglądać zasoby, podczas gdy głowa była widoczna dla innych osób po drugiej stronie
- Naprawiono błąd, który powodował, że gracze przenikali przez sufit i widzieli przez części budynku podczas wspinania się na beczki laboratoryjne umieszczone w rogach
- Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze mogli przenikać przez sufit kanałów i widzieć przez budynek po umieszczeniu na zbiorniku z propanem
- Naprawiono błąd powodujący przenikanie kamery gracza podczas przeskakiwania na szczyt stacji pomp
- Naprawiono problem z granatami rzucanymi w pobliżu ściany małego laboratorium, które mogły przenikać przez teren
- Naprawiono błąd, który powodował, że helikopter umieszczający Przełamanie wylądował poza granicami po stronie atakującego
- Naprawiono błąd, przez który teren przenikał przez betonowy kanał
- Naprawiono problem polegający na tym, że recepcje w budynku Synseco miały problemy z poziomem szczegółowości
- Naprawiono zwiększony problem z cieniami po obu stronach schodów prowadzących do ośrodka badawczego
- Naprawiono błędy LOD występujące na półkach magazynowych znajdujących się w budynku ośrodka badawczego
- Naprawiono problemy z poziomem szczegółowości materiału wokół okien na parterze w ośrodku badawczym
- Naprawiono ostry czarny cień na krawędzi mostu prowadzącego do ośrodka badawczego
- Naprawiono nierówne i ostre oświetlenie na ścianach wewnątrz ośrodka badawczego
- Naprawiono błąd, który powodował, że po zniszczeniu roślinności na fundamencie namiotu, gdzie odsłonięty teren wyglądał nienaturalnie i był rozciągnięty
- Naprawiono problem z poziomem szczegółowości na betonowej okładce w stanie zniszczonym
- Naprawiono problem polegający na tym, że cienie były zbyt ciemne w wielu obszarach mapy
- Naprawiono brakującą siatkę ściany w niektórych lokalizacjach
- Naprawiono problem z poziomem szczegółowości występujący na donicach znajdujących się na całym poziomie
- Naprawiono migające i znikające światła i cienie na ścianie w ośrodku badawczym
Na mieliźnie
- Naprawiono błąd, który powodował, że zwiadowca LATV4 częściowo złapany we włazie otrzymywał obrażenia dogrywkowe
- Naprawiono błąd powodujący zacinanie się pojazdów na włazach podczas otwierania
- Naprawiono błąd powodujący zacinanie się graczy stojąc na obrotowej platformie w salonie
- Naprawiono błąd, który powodował, że wydłużony okluder był widoczny, gdy gracz leżał na brzuchu w pobliżu prawego marginesu na przednim pokładzie
- Naprawiono błąd w sektorze C1, gdzie widoczny był okluder, gdy gracz leżał na brzegu statku w pobliżu tyrolki prowadzącej do B1 i patrząc w kierunku anteny
- Naprawiono błąd w sektorze C2, który powodował intensywne miganie w jednym z korytarzy targowiska
- Naprawiono problem z migotaniem widocznym w tle z ekranu wdrażania
- Naprawiono błąd powodujący zacinanie się G-84 TGM po trafieniu w wieżę kontrolną E1
- Naprawiono problem z niespójnymi wskaźnikami, przez który gracz nie mógł przejść przez 12 z 36 przerw między metalowymi belkami a kontenerami na górze statku
- Naprawiono błąd, w wyniku którego gracz otrzymywał obrażenia aż do śmierci podczas skakania na ruchomą platformę
Żołnierz
- Ulepszone odpytywanie danych wejściowych w celu zmniejszenia opóźnień wejściowych przy celowaniu
- Gracze, którzy wcześniej obserwowali opóźnienia myszy podczas rozgrywki, powinni odczuć poprawę dzięki tej aktualizacji gry. Prosimy o dalsze dzielenie się z nami swoją opinią na temat swoich wrażeń, gdy będziesz już mógł grać.
- Naprawiono błąd, który powodował prześwietlone światła na mundurach Żołnierza (IFF)
- Naprawiono błąd, przez który efekty wizualne naprawy są nadal obecne przez krótki czas po wejściu użytkownika do pojazdu;
- Naprawiono błąd, który powodował, że postawa postaci nie resetowała się podczas wchodzenia/wychodzenia z pojazdu
- Naprawiono błąd powodujący brak animacji gotowania granatu
- Naprawiono błąd powodujący nieprawidłowe odtwarzanie dźwięku dużego uderzenia podczas mocowania C5 do pojazdów
- Naprawiono błędy braku animacji podczas rzucania granatem
- Naprawiono problemy z niespójnymi zmarszczkami na twarzy u kilku postaci. Właściwa pielęgnacja skóry jest ważna, aby dopełnić aktywny tryb życia na polu bitwy
- Naprawiono błąd, przez który żołnierze byli widoczni przez sekundę przed odrodzeniem się na sygnalizatorze odradzania
- Animacja rzutu granatem powinna być teraz odtwarzana poprawnie
- Naprawiono problem z nieprawidłowymi komunikatami dziennika świata podczas naprawy pojazdu powietrznego z siedzenia pasażera
- Młot bojowy powinien mieć teraz wskaźnik trafienia podczas uderzania w cel
- Poprawiono animację lądowania Sundance ze wingsuitem. Nie powoduje już nerwowego zachowania
- Naprawiono niezamierzone zachowanie animacji fizyki Żołnierza podczas przebywania w głębokich kraterach terenu
- Poprawione zachowanie podatne w kraterach i na półkach
- Dodano tymczasową prędkość ruchu Żołnierza podczas zmiany postawy
- Dodano krótki czas odnowienia, aby zapobiec spamowaniu przy zmianie postawy w pozycji stojącej/leżącej
- Naprawiono problem z przyciąganiem kamery podczas uruchamiania slajdu
- Poprawiono wykrywanie trafień od strzałów oddanych przez żołnierzy w ruchu i w…