Jeśli lubisz tryb trzeciej osoby w strzelankach, spodoba ci się ta wiadomość.
Totem Nieskończoności udostępnił zmiany, do których dodali Call of Duty Modern Warfare 2 po zapoznaniu się z informacjami zwrotnymi z okresu wczesnego dostępu. Wcześniej informowaliśmy również o aktualizacjach, które wprowadzili w trakcie i po okresie beta.
Wśród godnych uwagi zmian są poprawki do odgłosów kroków i trybu trzeciej osoby. Odgłos kroków jest teraz krótszy, dzięki czemu gracze mają większą szansę na zbliżenie się do przeciwników. Pomaga to ograniczyć sytuację, w której potencjalne cele po prostu przyspieszają, unikając przeciwników.
Tryb trzeciej osoby pozwoli celować w dół w sytuacjach z niskim zoomem optycznym. To spora modyfikacja, która znacznie ułatwia grę w trzeciej osobie. Żeby było jasne, trzecia osoba nie jest całkowicie trwała. W sytuacjach, w których użyjesz optyki o dużym zbliżeniu lub optyki specjalistycznej, takiej jak Hybrydy i Termika, gra przełączy się na pierwszoosobową. Tak duża dbałość o szczegóły potwierdza ideę, że Activision Blizzard zawsze chciał dodać do gry tryb trzeciej osoby i że dąży do tego, aby był tak wciągający i grywalny, jak to tylko możliwe. Mam nadzieję, że może stać się stałą częścią Call of Duty posuwając się do przodu.
Poniżej możesz przeczytać pełne szczegóły zmian.
Widoczność wroga
- Dodaliśmy diamentowe ikony nad głowami wrogów. Powinno to ułatwić graczom wyraźną identyfikację przeciwników w grze.
- Dodatkowo kontynuowaliśmy ulepszanie oświetlenia i kontrastu, aby poprawić widoczność wroga.
Audio
- Skróciliśmy ogólny zasięg odgłosów kroków, co pozwoli wrogim graczom zbliżyć się do celów, zanim będą w stanie wykryć kroki. Kontynuowaliśmy również ulepszanie odgłosów kroków kolegów z drużyny, które będą teraz cichsze po opiniach z bety.
- Zakres głośności efektów dźwiękowych aktywacji w świecie dla ulepszenia pola Martwej ciszy został drastycznie zmniejszony.
Trzecia osoba
- Zgodnie z opiniami beta, celowanie z celownika pozostanie teraz w widoku z perspektywy trzeciej osoby dla optyki z niskim zoomem. Tylko optyka o dużym zbliżeniu (począwszy od ACOG i wyższych) oraz optyka specjalna, taka jak hybrydy i termika, powrócą do widoku pierwszoosobowego. Wierzymy, że poprawi to wrażenia z perspektywy trzeciej osoby, jednocześnie utrzymując równowagę w rozgrywce. Opinie na temat tego trybu były bardzo pozytywne i będziemy nadal badać jego użycie jako modyfikatora.
Bronie
- Kontynuowaliśmy ulepszanie broni w grze, śledząc zarówno opinie graczy beta, jak i dane z gry. Gracze mogą spodziewać się więcej szczegółów na temat dostrajania broni, ponieważ nadal wspieramy po premierze.
interfejs użytkownika
- Ciężko pracowaliśmy nad licznymi aktualizacjami naszego interfejsu użytkownika, które sprawiają, że dostęp i dostosowywanie wyposażenia jest bardziej bezproblemowe. Wprowadziliśmy ulepszenia w nawigacji po menu i będziemy nadal optymalizować nasz UX.
Ruch
- Zjeżdżalnia, zwis na półce i nurkowanie zostały jeszcze bardziej dopracowane. Zajęliśmy się również niektórymi exploitami związanymi z ruchem po becie.
Swatanie
- Wprowadziliśmy kilka zmian, które mają na celu zmniejszenie rozpadu lobby między meczami. Z niecierpliwością czekamy na przetestowanie tego na dużą skalę i uzyskanie opinii.
Call of Duty Modern Warfare 2 zostanie wydana na PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X|S i PC zarówno na Steam, jak i Battle.net 28 października 2022 r. Więcej informacji o dzisiejszej premierze gry znajdziesz tutaj.
Źródło: Oddział Nieskończoności