Gra Castlevania będzie dostępna dla wszystkich graczy 27 sierpnia.
Przed wydaniem Zamek Vania przejście w Martwy w świetle dnianowa łatka wprowadza pewne zmiany do samego The Dark Lord. Nadchodzą dodatkowe zmiany dla The Knight i The Nemesis, z których wielu graczy będzie zadowolonych. Zamek Vania Crossover będzie dostępny dla wszystkich graczy od 27 sierpnia i obecnie jest testowany w ramach publicznej wersji testowej gry.
Sprawdź nowe informacje o łatce Martwy w świetle dnia poniżej:
Ciemny Władca
- [CHANGE] Zwiększono prędkość ruchu po rzuceniu Piekielnego Ognia do 2 m/s (było 1,48 m/s).
- [CHANGE] Skrócono czas ładowania Hellfire do 0,9 sekundy (było 1 sekunda).
- [CHANGE] Zmiany w różnych dodatkach.
Notatka dewelopera: Atak Hellfire okazał się przydatny w PTB. Dopracowaliśmy czas ładowania i prędkość ruchu, aby poprawić wrażenia z użytkowania. Obejmuje to dostosowanie de-acceleracji i re-acceleracji po anulowaniu ataku, aby były płynniejsze i nie tak nagłe.
- [CHANGE] Zwiększona prędkość ruchu w Wolf Form do 4,6 m/s (było 4,4 m/s). Haste from Scent Orbs zwiększy twoją prędkość do 4,8 m/s.
- [CHANGE] Skrócono czas odnowienia ataku Skok do 20 sekund (było 25 sekund).
- [CHANGE] Zderzenie ze ścianą lub przeszkodą podczas pierwszego Skoku nie spowoduje już zakończenia Twojej Mocy.
PRZECZYTAJ TAKŻE Cult of the Lamb ujawnia informacje o łatce dla aktualizacji Unholy Alliance
Notatka dewelopera: Wygląda na to, że forma Wilka potrzebuje trochę więcej uwagi. Na potrzeby wydania zwiększyliśmy podstawową prędkość ruchu Wilka do 4,6 m/s – tyle samo, co w Formie Wampira. Skróciliśmy również czas odnowienia ataku Pounce.
Chociaż atak Pounce ma być trudniejszy w użyciu w ciasnych przestrzeniach, uznaliśmy go za nieco zbyt ograniczający. Aby ułatwić ustawienie się do drugiego Pounce, uderzenie w kolizję podczas pierwszego Pounce nie zakończy już twojej Mocy.
Nemezis
- [CHANGE] Zwiększono zasięg Uderzenia Macką (Motation Rate 3) do 6,5 metra (było 6 metrów).
- [CHANGE] Skrócono czas odnowienia udanego Uderzenia Macką do 2,25 sekundy (poprzednio 2,5 sekundy).
Notatka dewelopera: Zmiany w PTB zdecydowanie pomogły The Nemesis wstać i działać na początku próby, ale wielu uważało, że przydałoby mu się trochę więcej. Wprowadziliśmy dodatkowe poprawki do jego Tentacle Strike, aby był jeszcze bardziej zabójczy, gdy jest dobrze używany.
PRZECZYTAJ TAKŻE PlayStation Plus ogłasza ofertę na sierpień 2024 r.
Rycerz
[NEW] Każdy strażnik ma osobny czas odnowienia:
Zabójca: 30 sekund
Strażnik: 25 sekund
Carnifex: 20 sekund
- [NEW] Przywołanie strażnika spowoduje, że każdy aktywny strażnik zniknie.
- [NEW] Trafienie patrolującego strażnika podstawowym atakiem skróci jego czas odnowienia do 10 sekund.
Notatka dewelopera: Wygenerowanie innego strażnika, gdy inny był rozstawiony, było niezamierzonym mechanizmem w poprzednim PTB, ale okazało się, że wielu go pokochało. Odkryliśmy, że posiadanie strażników na oddzielnych cooldownach zachęcało do przełączania się między nimi na właściwego guarda w odpowiedniej sytuacji, podczas gdy współdzielony cooldown zachęcał do korzystania z pojedynczego najsilniejszego guarda.
Przywróciliśmy oddzielne cooldowny jako zamierzoną funkcję i dostosowaliśmy je do ich siły i użyteczności. To da Rycerzowi wzrost mocy i zachęci do zamiany strażników.
PRZECZYTAJ TAKŻE Aktualizacja Once Human 1.1 dodaje funkcję hodowli i ulepszone wędkowanie
Ludzka chciwość
- [CHANGE] Skrócono czas odnowienia do 60/45/30 sekund (było 80/70/60 sekund).
Notatka dewelopera:W wersji PTB czas odnowienia zamknięcia skrzyń był dość długi, więc znacznie go skróciliśmy.
Uniesienie
Poniższa zmiana zostanie wprowadzona w formie niewielkiej poprawki w nadchodzących tygodniach.
- [REMOVED] Usunięto warunek, który uniemożliwiał zachowanie ulepszonych przedmiotów na koniec okresu próbnego.
Notatka dewelopera: Wiele osób chciało zachować przedmioty, dla których ryzykowali życie, aby je ulepszyć, więc usuniemy ten warunek w późniejszej aktualizacji. Ciesz się owocami swojej ciężkiej pracy.
Martwy w świetle dnia przyciągnęła ponad 60 milionów graczy od czasu premiery na PC w 2016 roku. Gra jest dostępna na PC, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox Series X/S, Xbox One, Android, iOS i Nintendo Switch. Pięć nocy u Freddy'ego crossover pojawi się w 2025 roku.