Istnieje również kolejka o niskim priorytecie dla graczy, którzy nie wiedzą, jak się zachować.
Choć wielu fanów Valve w pewnym stopniu wiedziało o nadchodzącym tytule studia, Impas pozostała tajemnicą poliszynela, dopóki nie została oficjalnie ogłoszona w sierpniu. Gra, która jest obecnie w zamkniętej becie, właśnie otrzymała dużą aktualizację, która znacznie poprawia minimapę strzelanki bohatera/MOBA i dodaje kolejkę o niskim priorytecie dla graczy, którzy nie wiedzą, jak się zachować.
Ponadto matchmaking jest teraz otwarty 24/7 dla wszystkich regionów, co prawdopodobnie ucieszy tych, którzy biorą udział w obecnej fazie testowania gry. Recenzje są już pozytywne i chociaż prawdopodobnie pojawi się jeszcze wiele poprawek, wielu z nich nie może się doczekać, aby zobaczyć oficjalną premierę tytułu.
Zapoznaj się z ogólnymi uwagami dotyczącymi nowego Impas aktualizacja poniżej, a pełne szczegóły dostępne tutaj:
TRENDY
Plotka: GTA 6 wewnętrznie opóźnione do 2026 roku, Jason Schreier nie może potwierdzić ani zaprzeczyć (jeszcze)
Krążą gorące plotki na temat Grand Theft Auto 6 i wiele osób nie chce, żeby okazały się prawdą.
Przeczytaj więcej
[General Changes]
– Matchmaking jest teraz otwarty 24/7 dla wszystkich regionów
– Dodano nową minimapę
Zaktualizowano zasoby bazowe i dodano nowe, unikalne ikony bohaterów
Neutralne obozy są teraz oznaczone świecącym światłem na budynkach, w których się znajdują.
Orange Lane (Orchard) jest teraz Green Lane (Greenwich)
– Dodano nowy system zachowań. Gracze mogą tymczasowo utracić dostęp do niektórych funkcji w grze. Sterowanie obejmuje Matchmaking, Voice Chat, Text Chat, Pausing i Reporting. System śledzenia jest już aktywny, jednak na większość kar poczekamy kilka dni, aż przejrzymy wyniki.
– Teraz jest kolejka o niskim priorytecie. Podstawowym sposobem wejścia do niej jest porzucanie gier, ale może obejmować inne zachowania. Musisz ukończyć wymaganą liczbę gier (eskaluje w oparciu o częstotliwość niskiego priorytetu), aby móc wrócić do normalnego korzystania z matchmakingu.
– Regularne zgłaszanie błędnych informacji o graczach spowoduje utratę funkcji zgłaszania, a w niektórych przypadkach może również spowodować obniżenie priorytetu.
– Nowi gracze, którzy są w kolejce solo, będą dobierani do gry tylko z innymi nowymi graczami, dopóki nie zdobędą 4 zwycięstw
– Przydział pasów 1-1-2-2- i 2-2-1-1 nie będzie już możliwy
– Drużyna 6 graczy nie będzie już rywalizować z graczami solo. Może to skutkować dłuższym czasem oczekiwania dla 6 grup.
– Gracze AFK zostaną automatycznie wyrzuceni po kilku minutach
– Okno dialogowe „Opuść mecz” teraz bardziej jasno przedstawia konsekwencje opuszczenia meczu
– Opcja „Porzuć mecz” ma teraz opóźnienie czasowe przed kliknięciem, co pomaga chronić przed niektórymi przypadkowymi przypadkami
– Dodano niestandardowe klawisze skrótu dla każdego bohatera
– Wizualizacje Bounce Pad zostały zastąpione wiatrakiem (bez zmian mechanicznych). Efekty wskazują również ścieżkę podróży.
– Dodano małe żabie udka do Urny Duszy
– Pomarańczowa tyrolka jest teraz zielona
– Spacja nie anuluje już zdolności. Zdolności można nacisnąć ponownie, aby anulować te, które mają stan anulowania.
– Połączono zachowania trybów alternatywnego rzucania „Przycisk modyfikatora” i „Przycisk alternatywnego rzucania”
– Dodano wskazówki dotyczące przycisków interfejsu użytkownika podczas korzystania z „Alternatywnego przycisku Cast” w niektórych dodatkowych przypadkach
– Dodano suwak do czasu alternatywnego rzucania podwójnym dotknięciem
– Dodano suwak dla czasu wymaganego do naciśnięcia i przytrzymania alternatywnego rzutu
– Zmiany w Tablicy wyników (TAB) i Dodatkowych informacjach (ALT)
Wcześniej było dużo przeplatania się trybów TAB i ALT podczas rozgrywki. W tej aktualizacji rozdzieliliśmy zachowanie tych dwóch trybów, aby lepiej służyć różnym funkcjom. Klawisze używane w każdym z tych trybów można zamieniać w Ustawieniach powiązań klawiszy.
Tablica wyników (TAB):
– Włącza tryb kursora
– Wyświetla tablicę wyników
– Wyświetla podsumowanie uszkodzeń
– Umożliwia pingowanie i rysowanie minimapy
Informacje dodatkowe (ALT):
– Nie włącza już trybu kursora
– Szybkie umiejętności ulepszania (np. ALT+1) – każda z nich może być indywidualnie przemapowana
– Teraz można łatwiej mapować ALT jako przycisk alternatywnego rzutowania
– Wyświetla dodatkowe informacje na HUD (np. czas odnowienia wzmocnienia prędkości zipline) – planujemy rozszerzyć tę informację w przyszłych aktualizacjach
– Poprawa wydajności klienta
– Gra teraz automatycznie rozpoczyna wstępne ładowanie mapy po uruchomieniu klienta, co pomaga skrócić czas ładowania dla większości użytkowników
– Obszar ćwiczeń z kulą Sand Box wyświetla teraz czas w milisekundach, w którym uderzyłeś w kulę po jej pojawieniu się
– Dodano polecenie konsoli (private_lobby_create), aby umożliwić graczom tworzenie niestandardowych lobby przy użyciu naszych serwerów. Ma ono bardzo tymczasowy interfejs użytkownika. Gdy dodamy do niego prawdziwy interfejs użytkownika wraz z kilkoma różnymi funkcjami, dodamy sposób hostowania niestandardowych lobby bez użycia konsoli.
– Klawisze umiejętności ulepszania są teraz konfigurowalne (Obecne domyślne ustawienia to ALT+1, ALT+2 itd.)
– Dostosowano dźwięk ryku Midbossa przy niskim poziomie zdrowia, aby bardziej odróżniał się od dźwięku odradzania się
– Dodano suwaki maksymalnej liczby klatek na sekundę (FPS) dla pulpitu nawigacyjnego i gry
– Usunięto limit pauzy dla testowania bohaterów, meczów kooperacyjnych z botami i samouczka
– Dodano obsługę prawidłowego uruchamiania gry na dodatkowym monitorze
– Naprawiono automatyczne przewijanie menu znajomych w górę, gdy nie powinno
– Naprawiono brak możliwości zaproszenia użytkowników offline na imprezę
– Naprawiono nieprawidłowe pozycjonowanie podpowiedzi z zaproszeniami w menu znajomych
– Poprawki efektów Metal Skin
– Ulepszono efekt Static Charge w Seven, aby granice były wyraźniejsze
– Zaktualizowano kolory promieni leczniczych medyka, aby były spójne z innymi lekami
– Żołnierze walczący wręcz nie odtwarzają już efektu zamachu (aby zmniejszyć niepotrzebny hałas)
– Dodano lepsze wskazanie, gdy wszystkie cztery aktywne sloty są zajęte
– Zaktualizowano Ice Dome, aby naprawić pewne problemy związane z wydajnością
– Zaktualizowano efekty wizualne w grze Torment, aby zredukować hałas
– Dodano dźwięk dla procy Tesla Bullets
– Dodano dźwięk dla procy Toxic Bullets
– Skrzydła Boskiej Bariery nie są już całkowicie nieprzezroczyste
– Zmniejszona intensywność efektu statusu ostatniego trafienia
– Zaktualizowano efekty dźwiękowe Echo Shard
– Dodano dźwięk informujący o niskim poziomie amunicji
– Poprawiona klarowność dźwięków rzucania i kierowania Seven
– Zaktualizowano efekty odświeżania, zmieniając kolory z zielonego na fioletowy
– Drobne aktualizacje w programie Abram’s Seismic Impact, które pozwolą szybciej rozwiązać niektóre stany i zmniejszyć szum wizualny
– Zaktualizowano dźwięki Lady Geist Blood Bomb, Life Drain, Malice i Soul Exchange
– Dodano efekty uderzenia w ścianę przy użyciu Barierki
– Zmieniono ustawienia dźwięku otwartego mikrofonu, aby umożliwić otwartemu mikrofonowi włączenie się do czatu zespołowego lub czatu grupowego
– Zaktualizowano efekty wzmocnienia odporności na pociski Warp Stone
– Dodano efekt dźwiękowy proc Lucky Shot
– Zaktualizowane efekty wzmocnienia Berserkera
– Dostosowano animację przeładowania Shiva w ruchu
– Dodano animację uderzenia w ścianę dla Szarży Barkiem Abrama
– Opuszczono ramię broni podczas animacji skoku Abrama, aby nie zasłaniało celownika
– Efekty lokalizacji powrotu Słoika Dusz będą zmieniać kolor w zależności od stanu, w jakim Słoik Dusz przechwycono
– Zmiany w bombie krwi Lady Geist w celu poprawy widoczności w walkach drużynowych
– Poprawiono widoczność bohaterów złapanych w Osobliwość
– Cienie pola odległości i AO nie są już widoczne za kosmicznymi zasłonami
– Dodano suwaki ostrości FSR i FSR2
– Zaktualizowano narrację Wraith, Grey Talon i Infernus
– Walker AoE Stomp ma nowe efekty
– Dostosowano efekty Lepkiego Rozprysku
– Zmieniono dźwięki rzucania i trwania tłumika
– Dodano kanał Rebirth i dźwięki ożywienia
– Dodano dźwięk odlewu Infuser
– Naprawiono błędy audio związane ze zmianą celów obserwowania
W 2021 roku współzałożyciel i dyrektor generalny Valve, Gabe Newell, powiedział, że firma aktywnie pracuje nad wieloma grami, kładąc nacisk na rozgrywki dla jednego gracza.
Pełna data wydania Impas nie zostało jeszcze ogłoszone. Zamknięta beta jest obecnie w toku na PC.