Uziemiony był jednym z największych hitów roku, zgromadził już ponad 13 milionów graczy, ale to nie znaczy, że wydawca Microsoft i deweloper Obsidian Entertainment po prostu siedzą z założonymi rękami – w rzeczywistości aktualizacje toczą się w gruzy i cienka, nowo uruchomiona wersja 1.1 jest jedną z największych jak dotąd.
Zapnij pasy, ponieważ lista była ogromna, a aktualizacja zapewnia graczom więcej miejsca w plecaku, możliwość podróżowania po tyrolkach, ulepszenia jakości życia w budowaniu i rzemiośle i wiele więcej. Pełne szczegóły znajdują się poniżej i zostały udostępnione dzięki uprzejmości Obsidian Entertainment Forums:
Dodatkowy rząd ekwipunku plecaka
- Nastolatki odkryły ukrytą kieszeń w swoich plecakach Holding, zapewniającą dodatkowy rząd miejsca na ekwipunek i pozwalającą nosić więcej przedmiotów podczas przygód.
ZIP.R (aktualizacja do Ziplines Go Up)
- Wspinaj się po tyrolkach i przemierzaj je szybciej dzięki temu pomysłowemu urządzeniu firmy Wendell. ZIP.R wykorzystuje moc mszycy i przekładnię zębatą, aby pokonać siłę grawitacji.
- ZIP.R można znaleźć w nowym pomieszczeniu w laboratorium Oak, które wymaga karty dostępu Assistant Manager. Po zebraniu ta nowa umiejętność jest na stałe odblokowana dla wszystkich graczy.
Jakość życia w budowaniu / rzemiośle
Zwiększony zasięg przechowywania w pobliżu
- Zakres „Nearby Storage” został podwojony z 10 do 20 centymetrów.
Buduj z pobliskich skrzyń
- Budynki bazowe można budować przy użyciu składników z pobliskich skrzyń.
Buduj z pobliskich palet
- Budynki bazowe można budować przy użyciu składników bezpośrednio z pobliskiej trawy i palet z łodygami w promieniu 40 centymetrów.
Wiele batonów HotPouch
- HotPouch obsługuje teraz 3 zestawy ulubionych, które możesz wymieniać podczas biegania po podwórku. Przygotuj więcej przedmiotów i sprzętu do szybkiego użycia lub wymiany.
Nazywanie znaczników szlaków
- Do znaczników szlaków można dodać tekst. Tekst pojawi się wszędzie tam, gdzie widać znacznik.
Dostosuj opcję głębi ostrości
- Gracze mogą zmieniać rozmycie głębi ostrości tła pomiędzy ustawieniem Wysokim, Średnim i Niskim (domyślnym ustawieniem jest Wysoki).
Trofea do montażu na ścianie – umiejętność oznaczania wroga
- Gracze mogą „oznaczyć wroga” na dowolnym zdobytym na ścianie robaku, aby dać im 15-minutową premię do obrażeń przeciwko temu typowi stworów.
kolorowe światła
- Wszystkie zbudowane światła można teraz dostosować do dowolnego koloru tęczy za pomocą nowych suwaków Kolor i Nasycenie.
Nowe budynki
Nowe budynki bazowe
- Schody grzybowe
- Grzybowe Pół Schody
- Trawa Pół Schody
- Stolik boczny z trawą (działa również jako schowek!)
Nowe budynki próżności
- 3 wazony
- Krzesło w skali Koi
- 3 składane przegrody
- Uwaga: skala zostanie dostosowana w przyszłej aktualizacji kompilacji testu publicznego
Dodatkowe trofea wypchanego robala
- mrówkolew
- Biedronka
- Czarny Wół Chrząszcz
- Skarabeusz
- Pracownik termitów
- Żołnierz termitów
- Król termitów
- Ćma
- Kleszcz
- Czarna Wdowa
- Czarna Wdowa
- Pracownik czarnej mrówki
- Żołnierz Czarnej Mrówki
- Pracownik mrówek ognistych
- Żołnierz Ognistej Mrówki
- Pająk
- Zainfekowana Biedronka
- Zainfekowana larwa
- Larwa biedronki
- Roly Poly
- Śmierdzący Bug
- Błąd Zielonej Tarczy
- Modliszka
Uwaga: w niektórych z powyższych trofeów brakuje ikon, które zostaną zaktualizowane w przyszłych kompilacjach testu publicznego
Dodatkowe trofea na robale do montażu na ścianie
- mrówkolew
- Biedronka
- Czarny Wół Chrząszcz
- Skarabeusz
- Pracownik termitów
- Żołnierz termitów
- Król termitów
- Ćma
- Kleszcz
- Czarna Wdowa
- Czarna Wdowa
- Pracownik czarnej mrówki
- Żołnierz Czarnej Mrówki
- Pracownik mrówek ognistych
- Żołnierz Ognistej Mrówki
- Pchła wodna
- Kolczasta pchła wodna
- Pająk
- komar tygrysi
- Zainfekowana Biedronka
- Zainfekowana larwa
- Larwa biedronki
- Nurkujący dzwonkowaty pająk
- Wodny Przewoźnik
- Kijanka
- Roly Poly
- Śmierdzący Bug
- Błąd Zielonej Tarczy
- Modliszka
Uwaga: w niektórych z powyższych trofeów brakuje ikon, które zostaną zaktualizowane w przyszłych kompilacjach testu publicznego
Nowa pułapka
- Duże kolce
- Ulepszona pułapka z kolcami, która zadaje podwójne obrażenia. Wykonane z cementu jesionowego, drzazg i kłaczków.
- Uwaga: ta pułapka jest dostępna tylko w trybie kreatywnym. Wkrótce wprowadzimy łatkę umożliwiającą odblokowanie tego przepisu w normalnych grach.
Nowa poza
- Dodano pozę „Doładowanie” do manekinów zbroi i trybu fotograficznego
- Każdy pojedynczy budynek magazynowy można skonfigurować jako uwzględniony lub wyłączony z pobliskiego gorącego depozytu.
- Spojrzenie na stworzenie w trybie PEEP.R, które zostało już poddane PEEP, pokaże ci jego kartę, aby uzyskać szybki dostęp.
- Zepsute przedmioty nie będą już usuwane z ekwipunku ani nie będą wypadać w świecie po zniszczeniu. Wyposażone przedmioty, które są zepsute, nie pojawią się na twojej postaci i nie uzyskasz żadnego z ich efektów.
- Budynki zwracają teraz 100% swoich zasobów, gdy zostaną zniszczone lub poddane recyklingowi przez gracza.
- Znaczniki rzuconych przedmiotów zostały dostosowane, aby wyświetlały się z większej odległości i zawsze pozostawały na ekranie, aby ułatwić znajdowanie rzuconych przedmiotów.
- Dodano przycisk „Odrodzenie w najbliższej stacji polowej” na ekranie śmierci.
- Kiedy stworzenie, które upuszcza surowe mięso, zostanie zabite przy użyciu ostrej broni, upuści ono gotowane mięso zamiast surowego mięsa.
- Kiedy stworzenie, które upuszcza surowe mięso, zostanie zabite słoną bronią, upuści suszone mięso zamiast surowego mięsa.
- Podczas snu, jeśli pobudka była w środku nocy, teraz obudzisz się rano.
- Możesz teraz kopiować opcje z okna dostosowywania (takie jak światła) i wklejać je do innych, podobnych obiektów.
- Skopiowanie budynku za pomocą opcji Wybierz spowoduje skopiowanie jego dostosowań do nowo umieszczonych budynków.
- Nie można już rzucać łukami i kuszami. Domyślny przycisk rzucania przywołuje teraz obszar amunicji podczas używania łuku lub kuszy.
- Umieranie pozostawia teraz tylko zasoby naturalne w plecaku śmierci, we wszystkich trybach trudności.
- Po śmierci nie upuszczasz już żadnych wytworzonych przedmiotów.
- Zwiększono obrażenia od wytrzymałości po śmierci z 5% do 10% na średnim poziomie trudności (nadal 0% na poziomie łagodnym i 10% na poziomie Woah)
- Kiedy gracz umrze w głębi stawu, jego plecak zostanie teleportowany na górę stawu.
- Śmierć w stawie z powodu utonięcia uruchomi zadanie przetrwania dotyczące tworzenia sprzętu do nurkowania w stawie (jeśli jeszcze go nie stworzyłeś).
- Zwierzaki są teraz domyślnie niezwyciężone na średnim poziomie trudności.
- Dostosowano zewnętrzne oświetlenie nocne, aby było lepiej widoczne w nocy.
Audio
- Ulepszono dźwięk walki (w tym nowy dźwięk Perfect Block).
Walka
- Naładowane ataki
- Zwiększone obrażenia wszystkich naładowanych ataków.
- Nowe animacje wszystkich naładowanych ataków będą lepiej informować o ładowaniu ataku
- Bloking
- Możesz teraz blokować łukami i kuszami.
- Zwiększono redukcję obrażeń zapewnianą przez niedoskonałe bloki z 50% do 75%.
- Blokowanie ataku będzie teraz zużywać wytrzymałość podczas blokowania czymkolwiek, a nie tylko podczas blokowania tarczą.
- Szybkość regeneracji wytrzymałości jest teraz zwiększona o 25% podczas blokowania zamiast zmniejszania o 25%.
Mutacje
- Przywołanie z mutacji Mantsterious Stranger nie zadaje już obrażeń od ognia sojuszniczego.
Mutacje broni zostały przerobione z losowych procesów na gwarantowane premie. Dodatkowo każdy z nich zapewnia „premię mistrzowską” za trafienie tą mutacją na poziom 3.
- Sztylet
- STARY
- 5/10/15% szans na zastosowanie krwawienia przy trafieniu.
- Wykrwawiaj, zadając 100 obrażeń w ciągu 10 sekund na wszystkich poziomach
- NOWY
- 100% szansy na zastosowanie krwawienia przy każdym trafieniu (nie kumuluje się, ale nakłada się ponownie i resetuje czas trwania)
- Wykrwawiaj, zadając 30/50/75 obrażeń w ciągu 5 sekund
- Premia mistrzowska: trafienia sztyletem zmniejszają odporność celu na krwawienie o 25%
- STARY
- Topór
- STARY
- 5/8/10% szansy na oszołomienie wroga przy trafieniu
- NOWY
- 100% szansy na zmniejszenie odporności wroga na obrażenia fizyczne (rąbanie, walenie, cięcie i dźganie) przy trafieniu
- Redukcja odporności na obrażenia skaluje się w zależności od poziomu mutacji do 10/15/20%
- Premia mistrzowska: Atakowanie toporem nakłada na gracza wzmocnienie, które usuwa jego niewyczerpane opóźnienie regeneracji wytrzymałości
- STARY
- Młot
- STARY
- 15/25/30% szansy na spowolnienie prędkości ataku wroga o 20%
- NOWY
- 100% szansy na spowolnienie prędkości ataku wroga o 10/20/30%
- Premia mistrzowska: Młoty zadają o 50% więcej obrażeń ogłuszających przy wszystkich swoich atakach
- STARY
- Włócznia
- STARY
- 15/25/30% szansy na obniżenie odporności wroga na obrażenia o 20%
- Obrażenia zadawane włóczniami zwiększone o 10/20/30%
- NOWY
- Obrażenia zadawane włóczniami zwiększone o 10/20/30%
- Atakowanie włócznią daje tymczasowe wzmocnienie, które odbija przeciwnikowi 50/75/100% obrażeń
- Premia mistrzowska: Szarżowane ataki włóczniami zadają o 30% więcej obrażeń
- STARY
- Miecz
- STARY
- 5/10/15% szansy na zmniejszenie zużycia wytrzymałości podczas zamachów bronią o 20%
- NOWY
- Trafienie stwora mieczem zmniejsza jego obrażenia od ataku o 10/20/30%
- Premia mistrzowska: Trafienie wroga mieczem daje tymczasowe wzmocnienie, które skraca czas wyczerpania o 90%
- STARY
- Klub
- STARY
- 15/20/25% szansy na wejście w Szał w walce
- Szał zwiększa obrażenia o 20% na wszystkich poziomach
- Wściekłość uniemożliwia doskonały blok
- NOWY
- 100% szansy na wejście w Szał po trafieniu stwora maczugą
- Szał zwiększa obrażenia maczugi o 15/20/25%
- Wściekłość uniemożliwia doskonały blok
- Premia mistrzowska: Regeneruje 1 PŻ na sekundę, gdy jest wściekły (skaluje się z otrzymanymi wzmocnieniami leczenia)
- STARY
- Personel
- STARY
- 5/15/25% szansy na wywołanie dodatkowego efektu żywiołu w zależności od rodzaju kostura
- Pikantny dodaje efekt podpalenia zadający 50 obrażeń przez 5 sekund
- Fresh dodaje 30% spowolnienia ruchu na 5 sekund
- Kwaśny dodaje 10 dodatkowych obrażeń ogłuszających
- NOWY
- Dodaje odpowiedni efekt elementarny do ataków kosturem w 100% przypadków
- Pikantny dodaje efekt podpalenia na 25/50/75
- Fresh dodaje spowolnienie ruchu 10/20/30
- Kwaśny dodaje 2/4/6 obrażeń ogłuszających
- Premia mistrzowska: Ataki kosturami nakładają wzmocnienie, które zmniejsza koszt wytrzymałości kolejnych ataków kosturem o 50%
- STARY
- Kokarda
- STARY
- 5/10/15% szansy na unieruchomienie wroga na 2 sekundy
- NOWY
- Zmniejsza koszt wytrzymałości sprintu po trafieniu łukiem o 50/75/100% na 5 sekund
- Premia mistrzowska: Strzały żywiołów stosują swoje efekty specjalne
- Pikantne oparzenia, które zadają 50 obrażeń w ciągu 5 sekund
- Fresh dodaje 30% spowolnienia ruchu na 5 sekund
- Kwaśny dodaje 10 dodatkowych obrażeń ogłuszających
- STARY
- Bezbronny
- STARY
- 25/50/75% szansy na zwiększenie obrażeń zadawanych bez broni o 2% do końca walki. Kumuluje się w nieskończoność.
- NOWY
- 100% szansy na zwiększenie obrażeń zadawanych bez broni o 1/1,5/2% do końca walki. Kumuluje się w nieskończoność.
- Premia mistrzowska: Każdy atak bez broni powoduje wykonanie mini ciosu zadającego połowę obrażeń.
- STARY
interfejs użytkownika
- Każdy gracz może ukryć swoją tabliczkę znamionową i znacznik mapy przed innymi graczami, używając przełącznika widoczności we wpisie legendy na ekranie mapy.
- Wybór trybu gry w lobby gry znajduje się teraz w osobnym oknie z większą ilością informacji o różnych trybach, zamiast tylko listy rozwijanej.
- Interfejs Game Lobby został zaktualizowany.
- Możesz…