Fani Matrixa, to coś dla was.
W maju, Multiwersja powrócił do sklepów internetowych po roku offline w celu dopracowania. Aktualizacje tytułu są kontynuowane, a nowa aktualizacja 1.05 rebalansuje postacie i dodaje Agenta Smitha jako grywalną postać. Gracze mogą złapać Matryca postać będzie można zdobyć już 8 lipca w ramach darmowego wydarzenia, a 23 lipca zostanie ona dodana do głównej listy i będzie można ją kupić.
Do gry dodano również dwa nowe tryby Multiwersja: Widz i Free-For-All. Tryb widza może być używany w grach niestandardowych i obsługuje do czterech graczy, podczas gdy tryb Free-For-All usuwa element drużynowy z meczów czteroosobowych. Pierwszy gracz, który zdobędzie cztery ringouty, wygrywa.
Zapoznaj się z najważniejszymi informacjami o poprawkach Multiwersja Aktualizacja 1.05 poniżej, z pełnymi zmianami postaci tutaj:
Ogólny
- Nowy wojownik: Agent Smith dołącza do Multiverse! Jeśli gracze ukończą wystarczająco dużo poziomów w wydarzeniu „Beat Rifts, Get Agent Smith Free!”, będą mogli zacząć grać z nim już 8 lipca! Co powiecie na łamanie rzeczywistości? Agent Smith będzie dostępny do kupienia 23 lipca.
- Nowy tryb: Tryb gry Free-For-All został dodany do naszych kolejek Normal PvP! Walcz z maksymalnie 3 innymi graczami, aby zostać królem Multiverse. Pierwszy gracz, który zdobędzie 4 ringouty, wygrywa! Eksperymentujemy z innym, bardziej uproszczonym zestawem zasad dla Free-For-All. Daj nam znać, jak podoba Ci się ten tryb!
- Nowy tryb: Tryb widza jest teraz dostępny dla gier niestandardowych! Zostań najlepszym członkiem drużyny wsparcia i dopinguj znajomych, nie wchodząc samemu na ring. Lobby mogą obsługiwać do 4 widzów na grę.
- Powrócono statystyki po meczu! Teraz możesz zobaczyć łączną liczbę rund i zadanych obrażeń na ekranie wyników po dowolnym meczu PvP lub PvE.
- Poziomy Karnetu Bojowego można teraz kupić za Gleamium.
- Dodano codziennie darmowy przedmiot, który można odebrać w Sklepie.
- Fighter Select Portraits zostały zmienione z 3D na 2D rendery artystyczne tylko dla Fighters. Warianty zachowają rendery 3D.
- Dodano opcję edycji profitów w trybie gry niestandardowej.
- Dodaliśmy opcję włączania/wyłączania kolorów konturu i kolorów drużyny w PvP i PvE. Można je skonfigurować w menu Ustawienia.
PRZECZYTAJ TAKŻE Xbox potwierdza, że będzie na Gamescomie
Multiwersja Szczeliny
- Szczelina Megalodog PvE JUŻ DOSTĘPNA!
- Dodano przyszłe szczeliny, które zostaną odblokowane w dalszej części sezonu:
- Szczelina „Wiek Smitha”
- Szczelina „Potrójnego Zagrożenia”
Aktualizacje Rift
- „Rift Cauldrons” nazywane są teraz „Rift Star Meters”. Star Meters można teraz ukończyć, zbierając 72% dostępnych gwiazdek w Rift, zamiast 80%. Gracze, którzy ukończyli już 72% dostępnych gwiazdek, mogą odebrać swoje nagrody wstecznie, kończąc węzeł w odpowiednim Rift.
- Codzienne nagrody w postaci klejnotów pojawiają się teraz każdego dnia w Szczelinie każdego dostrojenia.
- Dodano nowy przycisk umożliwiający automatyczne wyposażenie klejnotów przed meczem, jeśli aktualnie wyposażone klejnoty nie pasują do siebie.
- Dodano nowy przycisk umożliwiający ponowienie próby ukończenia węzła Szczeliny po jego ukończeniu w trybie jednego gracza.
- Dodano nowy przycisk umożliwiający opuszczenie rozgrywek Rift w trybie jednego gracza.
- Obniżono wymagania dotyczące pokonania bossów, aby odblokować warianty Matrix Code Superman, Matrix Code Bugs Bunny i Matrix Code Jake.
PRZECZYTAJ TAKŻE New World potencjalnie trafi na konsole
Aktualizacje równowagi Rift
- Obrażenia zadawane atakiem obszarowym zostały zmniejszone na wyższych poziomach trudności
- Obrażenia odbicia zostały zmniejszone na wyższych poziomach trudności
- Zmniejszono odrzut armatury
Multiwersja Systemy kont
- Odznaki pokazują teraz statystyki na ekranie Kosmetyki konta
- Mistrzostwo konta, mistrzostwo postaci i tabele wyników pokazują teraz postęp dla wszystkich meczów w zestawie w podsumowaniu meczu po meczu, a nie tylko dla ostatniego meczu
- Naprawiono problem, w wyniku którego nieukończone mecze były wyświetlane jako przegrane na ekranie kariery
Preferencje wejściowe
Ponownie wprowadzamy niektóre preferencje wprowadzania danych, które były popularne podczas naszej otwartej bety. Mamy nadzieję, że pomoże to graczom poczuć się bardziej komfortowo, gdy będą dostrajać swoje doświadczenie walki.
Dodano tę poprawkę:
- Możliwość dostosowania czasu bufora wejściowego
- Możliwość dostosowania martwych stref dla drążka sterującego (drążek lewy i prawy)
- Zmień boczne/neutralne wejścia ataku naziemnego lub powietrznego
- Możliwość przełączania, aby używać poleceń ataku do podnoszenia przedmiotów
- Ustawienia wprowadzania metody Fastfall (dotknij lub przytrzymaj)
- Konfigurowalne neutralne powiązanie wejściowe Dodge
Multiwersja Zmiany w walce
- Po zakończeniu hitstun, wojownicy otrzymują teraz 6-klatkową blokadę neutralnej akcji uniku. Utrudni to parowanie ataków w środku kombinacji. Uniki kierunkowe nie są objęte.
- Nadmiernie długie serie combo teraz stosują karę zanikania hitstun ataku vacuum. Powinno to umożliwić graczom łatwiejszą ucieczkę przed wcześniej nieuniknionymi nieskończonymi combo drużynowymi, takimi jak naprzemienne combo szybkich ciosów Supermana.
- Ataki, które unieruchamiają wojowników, teraz stosują tymczasowy buff incapacitate-resistant do unieruchomionego wojownika. Dzięki temu kolejne ataki incapacitate będą miały znacznie krótszy czas trwania. Powinno to umożliwić graczom łatwiejszą ucieczkę przed wcześniej nieuniknionymi nieskończonymi kombinacjami incapacitate, takimi jak naprzemienne ugryzienie/plucie Jake'a. Dotknięte ataki zostaną odnotowane w indywidualnych notatkach dotyczących łatek postaci.
- Bufory wejściowe kombinacji ataków bocznych zostały ujednolicone dla wszystkich wojowników. Teraz powinno być łatwiej buforować inny atak podczas kombinacji ciosów jab bez przypadkowego wprowadzania kolejnych ataków w kombinacji ciosów jab.
PRZECZYTAJ TAKŻE Nowa gra Black Panther musi zawierać elementy MCU
Ogólne poprawki błędów
- Naprawiono błąd, w wyniku którego wojownicy, którzy otrzymali obrażenia od ognia lub porażenia w tej samej klatce, w której zostali trafieni atakiem, ignorowali ten atak.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego wojownicy mogli odradzać się bez odradzającej się niewrażliwości.
Ogólne korzyści
• Naprawiono błąd, w wyniku którego wszystkie profity drużynowe zawsze dawały kumulujący się efekt.
Pęd ochronny
• Tarcza przeciwpociskowa teraz pęka po zablokowaniu jednego normalnego lub ciężkiego pocisku (edytowano)
Mapy
Do gry dodano wariant Court 2!
Kromulony
- Wariant 2v2
- Szerokość sceny głównej i głośników bocznych zwiększona o 20%
- Rozmiar skrzynki wybuchowej zwiększony o 10%
- Wariant 1 na 1
- Szerokość sceny głównej zwiększona o 20%
- Rozmiar skrzynki wybuchowej zwiększony o 10%
Laboratorium Dextera 1
- Zmniejszono prędkość przewijania
- Czas odnowienia przycisku przewijania wstecznego wydłużono z 1 sekundy do 15 sekund
- Możliwe wygenerowane układy zostały zaktualizowane
Sala tronowa
- Wariant 2v2
- Podwyższony górny limit 300 jednostek
Miasto
- Mojo Jojo zwiększył odstęp między atakami
- Zmniejszono odrzut bomb i laserów
- Mojo Jojo otrzymuje więcej obrażeń, zanim ataki zostaną przerwane
Fort Drzewny
- Podkładki odbijające powinny skuteczniej odbijać myśliwce i zapobiegać ich całkowitemu lądowaniu na platformie. (edytowano)
Multiwersja jest dostępna na PC, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One i Xbox Series X/S.
Powiązany