Jeśli myślałeś, że strachy się starzeją, być może nadszedł czas, aby wskoczyć z powrotem.
Kinetic Games uderzyło w złoto Fasmofobia, wieloosobowa gra polegająca na polowaniu na duchy, która nieprzerwanie od dwóch lat znajduje się na listach przebojów Steam. Na początku tego miesiąca zespół programistów opublikował zaktualizowany plan rozwoju gry do 2023 roku, a pierwsza planowana aktualizacja ma pojawić się we wrześniu. Obiecana aktualizacja Apocalypse jest już dostępna i niesie ze sobą mnóstwo nowej zawartości i poprawek, które sprawią, że gracze wrócą w samą porę na Halloween.
Aktualizacja v0.7.0.0 wprowadza opcję niestandardowego poziomu trudności, pozwalającą graczom tworzyć własne wyzwania poprzez dostosowywanie ustawień gry. Mogą to być takie rzeczy, jak to, czy tracisz przedmioty po zabiciu, jak agresywne są duchy i inne. Każda z tych niestandardowych opcji jest również powiązana z mnożnikiem nagrody, więc gracze nadal mogą zdobywać PD i pieniądze w zależności od wybranych opcji.
Gracze mogą zauważyć, że duchy będą się zachowywać nieco inaczej i będą miały możliwość silniejszego rzucania przedmiotami. Zasadniczo każdy strach będzie jeszcze bardziej przerażający.
Mapa Sunny Meadows Mental Institution została zmieniona, a wersja z ograniczeniami pozwala graczom głosować na grę w mniejszej części samej mapy. Dodano również małą wersję kempingu Maple Lodge o nazwie Camp Woodwind, z nowym układem i mniejszą liczbą pokoi.
Sprawdź zwiastun aktualizacji poniżej.
Mapa drogowa obiecuje również dużą aktualizację, która nadejdzie przed końcem roku, która doda zmiany efektów pogodowych, ulepszone oświetlenie, nowy sprzęt, nowe modele graczy i animacje, nowy system poziomowania i wyposażenie, które można ulepszyć. Według Kinetic „największy przegląd programowania i sztuki, który Fasmofobia kiedykolwiek otrzyma” nadejdzie w 2023 roku. Aktualizacje te będą rozłożone w czasie przez cały rok, aby uniknąć większych przestojów w grze i aby gracze nie musieli niepotrzebnie czekać.
Fasmofobia po raz pierwszy został wydany we wczesnym dostępie na Steam we wrześniu 2020 roku. Tytuł można grać z goglami VR lub bez nich. (Podziwiamy każdego, kto ma odwagę zrobić to drugie).
Sprawdźcie pełne informacje o aktualizacji poniżej.
Apokalipsa
Z niestandardowym poziomem trudności chcielibyśmy zaprosić was do udziału w Apocalypse Challenge v2 (dzięki wczorajszym dodatkowym testerom).
Wydarzenie rozpocznie się w najbliższych dniach, miej oczy szeroko otwarte na ogłoszenie o niezgodzie.
Zdobądź 3 wyjątkowe trofea do swojej szafki kolekcjonerskiej, po prostu grając w grę!
Aby zdobyć trofea, po prostu wykonaj następujące czynności:
- W trybie dla jednego gracza ukończ wszystkie 4 cele i zdobądź zdjęcie ducha w ośrodku zdrowia psychicznego Sunny Meadows z następującymi niestandardowymi mnożnikami trudności
- 15x lub więcej: brąz
- 20x lub więcej: srebrny
- 24x lub więcej: złoto
- Pochwal się swoimi trofeami w swojej gablocie!
Trudność niestandardowa
Nowy poziom trudności, w którym możesz tworzyć własne gry!
Modyfikuj istniejące trudności lub twórz własne, wymyślaj szalone wyzwania lub po prostu baw się dobrze.
Każda opcja jest powiązana z mnożnikiem nagrody, więc nadal możesz zdobywać pieniądze i PD w grach niestandardowych.
Gracz
- Kwota przywracania Sanity Pill
- Zaczynam zdrowy rozsądek
- Mnożnik prędkości drenażu sanitarnego
- Dodatek do sprintu
- Czas ładowania sprintu
- Czas trwania sprintu
- Latarki są zepsute
- Utrata przedmiotów po śmierci
- Mnożnik szybkości gracza
Duch
- Liczba przedstawionych dowodów
- Szansa na zmianę ulubionego pokoju
- Kwota interakcji
- Częstotliwość wydarzeń
- Czas trwania polowania
- Czas trwania okresu prolongaty
- Szansa na odcisk palca
- Czas trwania odcisku palca
- Wyłącz polowania
- Zabija przedłużające polowania
- Częstotliwość roamingu
- Mnożnik prędkości ducha
Kontrakt
- Ustawienia czasu
- Pogoda
- Liczba drzwi zaczynających się otwierać
- Ilość kryjówek
- Stan monitora zdrowia
- Stan monitora aktywności
- Widoczność mapy skrzynki bezpieczników
- Stan początkowy skrzynki bezpieczników
- Ilość przeklętych dobytków
- Wybór(y) przeklętego opętania
Możesz zapisać do 3 niestandardowych ustawień poziomu trudności w menu głównym
Nowe lokalizacje
Placówka psychiatryczna Sunny Meadows
Azyl został całkowicie odtworzony od podstaw, z bardziej charakterystycznymi projektami pomieszczeń, kostnicą, skrzydłem szpitalnym, dziedzińcem i obszarem eksperymentalnym.
Placówka psychiatryczna Sunny Meadows – OGRANICZONA
Słoneczne Łąki to nie tylko duża lokacja, ale pięć małych lokacji w jednym. Nowa tablica wyboru lokalizacji pozwala głosować na mniejszą, bardziej ograniczoną wersję azylu. Za każdym razem, gdy wejdziesz, otrzymasz losową sekcję do zbadania, z innymi sekcjami zablokowanymi lub zablokowanymi.
Obóz Woodwind
Mała wersja kempingu Maple Lodge, z zupełnie nowym układem i znacznie mniejszą liczbą pokoi. Idealny dla osób szukających szybkiego schronienia na świeżym powietrzu.
Rodzaje duchów
W obecnym systemie, często gdy duch wchodzi w interakcję lub rzuca przedmiotem, ledwo się porusza. Aby temu zaradzić, zmieniliśmy sposób działania rzutu ducha, aby za każdym razem był skuteczny, zauważalny i bardziej ekscytujący. Niektóre duchy również mają zmienione zdolności i cechy.
Wszystkie duchy
- Głośność wszystkich efektów dźwiękowych polowań i wydarzeń zostanie teraz zmniejszona do 0% w odległości co najmniej 20 m, zamiast być cichym.
Uwaga: Powinno to również sprawić, że siła Mylinga będzie bardziej zauważalna - Dźwięk śpiewu wywołany odtwarzaniem pozytywki zostanie teraz zmniejszony do 0%, gdy znajdzie się w odległości ponad 20 m
- Rzuty mają teraz minimalną „Siła rzutu”, aby uniknąć małych rzutów
- 1 – 3 Moc (poprzednio 0,1 – 2,5 Moc)
- Przedmioty są teraz rzucane wyżej, dzięki czemu rzuty są bardziej spójne
- Podczas polowań przedmioty są rzucane częściej
- 50% szansy na rzucenie obiektu w zasięgu co 0,5 sekundy
- Poltergeist – 100% szansy na rzucenie obiektu w zasięgu co 0,5 sekundy
Hałaśliwy i złośliwy duch
- Superrzut Oni został przeniesiony do Poltergeist, ponieważ jest bardziej tematyczny
- 2 – 6 mocy (wcześniej 0 – 5 mocy)
Oni
- Oni otrzymał dodatkowe cechy:
- Oni wysysa teraz dwukrotnie więcej zdrowia psychicznego niż normalny duch podczas wydarzeń z duchami
- Oni jest teraz widoczne przez dłuższy czas podczas migotania podczas polowań
Demon
- Rzadka umiejętność demona do polowania powyżej 70% będzie teraz działać bardziej niezawodnie
Dżinna
Umiejętność wysysania poczytalności Jinna została zmieniona
- Umiejętność zostanie teraz aktywowana, jeśli znajdziesz się w tym samym pomieszczeniu lub w promieniu 3 m od ducha
- Umiejętność będzie teraz tworzyć EMF w skrzynce z bezpiecznikami, jeśli jakikolwiek gracz zostanie wyssany, nie tylko host
Zgłaszanie graczy
Dzięki dziennikowi w grze gracze mogą teraz zgłaszać inne osoby, które ich zdaniem łamią nasze warunki korzystania z usługi.
- Raporty graczy będą sprawdzane przez nasz zespół i odpowiednio karane, w zależności od wykroczenia
- Zakazy są progresywne i wydłużają się w przypadku wielu wykroczeń, niektóre wykroczenia mogą rozpocząć się dalej w łańcuchu niż inne
- 2 dni
- 7 dni
- 30 dni
- Stały
- Możesz również otrzymać zakaz nadużywania systemu zgłaszania, np. zgłaszania spamu graczy
- Aby zgłosić gracza, otwórz w dzienniku nową zakładkę „Niedawni gracze” i kliknij ikonę zgłoszenia obok nazwy tego gracza
- Jeśli zostaniesz zbanowany, nadal będziesz mógł grać w gry jednoosobowe
Nowy
- Ze względu na paranormalne byty pojawiające się w naszej bazie operacyjnej, Ghost Huntin’ Distribution przeniosło wszystkich do nowego biura! Przerobiono magazyn ze sklepem, nowymi tablicami śledczymi, dostępem do ciężarówki i pokojem dla personelu (wkrótce)
- Dodano karty identyfikacyjne gracza
- Do ekranu po zakończeniu gry dodano stronę „Szczegółowe statystyki”
- Do dziennika dodano stronę długoterminowego śledzenia statystyk dla różnych statystyk graczy i duchów
- Teraz połączysz się z ostatnim regionem, w którym byłeś, zamiast z najlepszym regionem pingowania
- Dziennika można teraz używać w pokoju menu głównego
- Użytkownicy Steam mogą teraz przeglądać i dodawać znajomych za pośrednictwem nowej zakładki dziennika „Ostatni gracze”
- Dodano wyzwania tygodniowe
Więcej zostanie dodanych wraz z aktualizacją postępów - Dodano przyciski skrótów umożliwiające przechodzenie między ekranami Wybór lokalizacji, Menu główne i Sklep, dodatkowo można używać klawiszy strzałek na klawiaturze do nawigacji
- Tablica w ciężarówce została zastąpiona stopniowo aktualizowaną tablicą śledczą
- Do lobby dodano nowe szafki kolekcjonerskie, spróbuj wypełnić je obie!
- Gdy użyjesz przeklętej własności po raz pierwszy, zostanie ona dodana do Twojej kolekcji
- Zebranie każdego rodzaju kości doda je do twojej kolekcji, niektóre trzeba zebrać dwukrotnie!
Więcej przedmiotów kolekcjonerskich zostanie dodanych, bliżej pełnej premiery gry
- Sklep został przeniesiony na osobny komputer w lobby
- Gracze mogą teraz tworzyć wyposażenie dla swojego sprzętu
Dodatkowe wyposażenie zostaną dodane wraz z aktualizacją postępów - Możesz teraz przeglądać wyzwania dzienne i tygodniowe w ciężarówce
- Elementy wyposażenia można teraz umieszczać z powrotem na ścianie wyposażenia ciężarówki
- Możesz teraz robić zdjęcia nowych interakcji, aby zdobyć dodatkowe nagrody
- DOTS duch
- Używany Krucyfiks (1 lub 2 użycia)
- Sterta soli (gdy w nią wkroczy duch)
- Pisanie duchów będzie teraz wyświetlane jako „Pisanie duchów” zamiast „Interakcja”
- Kiedy duch próbuje polować, ale zostaje zablokowany przez krucyfiks, tworzy teraz odczyt EMF 2
- Dodano świecę domową do Grafton
- Arabski obsługuje teraz rozpoznawanie tekstu i głosu
- Gracze VR zobaczą teraz ekran ładowania, aby pomóc w ładowaniu jitterów
- Zapisane pliki utworzą teraz kopię zapasową i automatycznie przywrócą, jeśli ulegną uszkodzeniu
Zmiany
- Sterowanie sprzętem zostało zmienione, aby stać się spójne
- Jeśli obiekt można umieścić, zawsze użyje drugiego przycisku (domyślnie: F)
- Jeśli obiekt nadaje się do użytku, zawsze użyje głównego przycisku (domyślnie: prawy mysz)
Uwaga: oznacza to, że kije do rozmazywania są teraz używane z prawą myszą! Nie zapomnij!
- Zbieranie kości zapewni teraz więcej nagród podczas gry na większych mapach
- Duży – 30
- Średni – $20
- Mały – $10
- System „punktów” zdjęć został usunięty, zamiast tego gracze otrzymają określoną kwotę pieniędzy i PD za wykonane zdjęcie. Umożliwiło nam to również wyrównanie nagród za zdjęcia, aby uzyskanie określonego typu ducha nie stało się momentem „złego nastroju” dla tego, jakie zdjęcia można zrobić
- 5 USD – 3 gwiazdki / 2 USD – 2 gwiazdki / 1 USD – 1 gwiazdka
- Trup
- Interakcja
- Odciski palców
- Ślady
- Przeklęte posiadłości
- Wszedł stos soli
- DOTS duch
- Duch…
- 5 USD – 3 gwiazdki / 2 USD – 2 gwiazdki / 1 USD – 1 gwiazdka