PvP ma teraz oddzielne skalowanie obrażeń, więc wskocz z powrotem.
Pomimo wydania na początku 2022 roku, Pierścień Eldenów pozostaje głównym pretendentem do tytułu Gry Roku. Ponieważ baza graczy unika stagnacji, FromSoftware wydało nową aktualizację tytułu, która faworyzuje fanów PvP i wskazuje, co może być dalej w tym rekordowym tytule. Pierścień EldenówAktualizacja 1.07 jest dzisiaj dostępna i dodano osobne skalowanie obrażeń dla PvP, co oznacza, że dodano unikalne korekty balansu dla tych, którzy walczą ze sobą online. Obejmuje to zwiększoną siłę ataku wytrzymałości i bardzo potrzebny spadek mocy Ashes of War. Te nowe zmiany nie wpłyną na grę jednoosobową ani kooperacyjną.
Wprowadzono szereg poprawek, aby chronić obrażenia od penetracji i równowagi w wielu broniach, a także wprowadzono zmiany w umiejętnościach, zaklęciach i zaklęciach, aby „zachęcić do większej wszechstronności pod względem rozgrywki”.
Dodano również szereg korekt balansu i poprawek błędów dla graczy grających zarówno na PC, jak i konsoli. Są one wymienione w całości poniżej. Modder Lance McDonald, znany z wypuszczenia nieoficjalnej łatki, która umożliwiła Krwiopochodne działać w 60 klatkach na sekundę na PlayStation 4, omówił to na Twitterze.
„Najnowsza aktualizacja dla Pierścień Eldenów dodaje ciągi menu związane z funkcjami ray tracingu” – pisze. Aktualizacja zawiera również odniesienia do dwóch nowych map, które nie istnieją jeszcze w danych gry.”
To może być kolejny dowód na to, że Pierścień Eldenów DLC jest już w drodze, choć zespół deweloperów jeszcze niczego nie ogłosił. Biorąc jednak pod uwagę, ile pieniędzy zarobiła gra i jak oddana jest fanom, wydaje się to w tym momencie prawie pewne.
Chociaż większość aktualizacji jest prosta, niektórzy gracze z orleokimi mają cętkowany co wydaje się być odniesieniami do nowych map i obsługi ray tracingu w plikach łatek.
Sprawdźcie pełne informacje o aktualizacji poniżej. Ostrzegam: to długo trwa.
Dodatkowe funkcje
- Dodano oddzielne skalowanie obrażeń dla PvP.
Ta funkcja umożliwia oddzielne skalowanie obrażeń dla broni, umiejętności, zaklęć i inkantacji podczas gry przeciwko innym graczom.
W przyszłości ta funkcja może być używana do balansowania broni, sztuki, zaklęć i inkantacji w trybie inwazji/PvP.
Zmiany balansu wprowadzone w ramach tej funkcji nie będą miały wpływu na grę jednoosobową i kooperacyjną.
Ekskluzywne poprawki balansu PvP
Zmiany w tej sekcji nie mają wpływu na grę jednoosobową ani kooperacyjną.
- Zwiększona siła ataku wytrzymałości w PvP dla wszystkich ataków przeciwko strzeżonym wrogom, z wyjątkiem broni dalekiego zasięgu.
- Poprawiono obrażenia równowagi w PvP dla normalnego ataku każdej broni, z wyjątkiem umiejętności i broni dalekiego zasięgu.
- Z kilkoma wyjątkami siła Ashes of War w trybie PvP została ogólnie obniżona.
- Zmniejszono moc następujących zaklęć w PvP:
- Smoczy Ogień / Płomień Agheela / Błyszczący Oddech / Błyszczący Oddech Smaraga / Zgniły Oddech / Rozpad Ekzykesa / Dragonice / Mgła Borealisa / Nie do zniesienia Szał
Ogólne korekty salda
Zmiany w tej sekcji dotyczą zarówno aspektów PvE, jak i PvP w grze.
- Zwiększone obrażenia w równowadze podczas używania dwuręcznych normalnych ataków.
- Zwiększono szybkość niektórych ataków Colossal Sword.
- Zmniejszono prędkość i wykrywanie trafień ataków kucających i toczących się Colossal Sword.
- Zwiększono szybkość niektórych ataków bronią kolosalną.
- Skrócono czas regeneracji dla Colossal Swords i Colossal Weapons, z wyjątkiem ataków z wyskoku, ataków z użyciem dwóch broni oraz ataków podczas jazdy.
- Zwiększone obrażenia równowagi Młotów, Wielkich Młotów i niektórych Broni Kolosalnych.
- Zwiększona penetracja gardy dla następujących broni:
- Sierp celebransa / płynący miecz Nox / hotel / hotel zaćmienia / hotel wulgarnej milicji / kosa / grobowa kosa / aureola kosa / skrzydlata kosa
- Wskaźnik równowagi niektórych ataków został zwiększony dla następujących broni:
- Wielkie miecze / Kolosalne miecze / Zakrzywione wielkie miecze / Wielkie topory / Wielkie młoty / Wielkie włócznie / Halabardy
- Z pewnymi wyjątkami zwiększono równowagę wszystkich zbroi.
- Zwiększono efekty Talizmanu Wielkiej Tarczy i Talizmanu Młota.
- Niektóre efekty zaklęcia Scholar’s Shield, umiejętności Barricade Shield oraz Shield Grease zostały dostosowane w następujący sposób.
- Efekty na tarczach z niskim wzmocnieniem gardy zostały dostosowane w górę.
- Efekty na tarczach z wysokim wzmocnieniem gardy zostały obniżone.
- Zmniejszono siłę osłony kamiennej tarczy odcisków palców.
- Zmniejszono narastanie statusu przez broń dzierżoną dwiema broniami.
Korekty balansu dla Magii i Inkantacji
Korekty w górę
Błyszczący kamyk / spirala odłamków
Włócznia Błyskawic / Płomienna Proca
- Zwiększona siła ataku po naładowaniu.
Odrzucenie / Gniew złota / Czarny płomień
- Zwiększona siła ataku wytrzymałościowego przeciwko strzeżonym wrogom.
Kryształowa eksplozja / potrójne pierścienie światła
Podejście zabójcy / prawo przyczynowości
Lodowa Skała Błyszczącego Kamienia / Lodowata Mgła / Zamarznięte Uzbrojenie
- Zwiększone narastanie stanu odmrożenia.
Trująca mgła / Trujące uzbrojenie
- Zwiększone nagromadzenie statusu trucizny.
Łuk Błyszczącego Kamienia / Falanga Błyszczącego Ostrza / Falanga Karii / Falanga Wielkiego Ostrza / Magiczna ulewa / Wielki łuk Loretty / Mistrzostwo Loretty / Pełnia księżyca Rennali / Mroczny księżyc Ranni / Odłamek zasadzki / Odłamek nocy / Niewidzialne Ostrze / Wirująca Magma / Rancor Rykarda / Ciemność / Elden Stars / Uderzenie Pioruna / Glewia Lansseaxa / Błyskawica Śmierci / Olbrzymi Płomień Cię Zabierze / Szpony Krwawego Płomienia / Nieznośny szał / Ryk Greyolla
- Zmniejszone zużycie PR.
Glintstone Stars / Magma Shot / Bloodboon
- Zmniejszone zużycie PR i zwiększona siła ataku.
Aspekty Tygla: Ogon / Aspekty Tygla: Róg / Włócznia Błyskawic Pradawnych Smoków / Włócznia Błyskawic Fortisaxa / Płomień, spadaj na nich
- Zmniejszono zużycie FP i zwiększono siłę ataku wytrzymałościowego przeciwko strzeżonym wrogom.
Kometa z Błyszczącego Kamienia / Kometa / Działo Haimy / Wielki miecz Carian
- Zmniejszone zużycie FP, zwiększona siła ataku i siła ataku wytrzymałościowego przeciwko strzeżonym wrogom.
Rancorcall / Starożytna śmierć Rancor
- Zmniejszono zużycie PR i przedłużono żywotność wszystkich mściwych duchów.
Briars of Sin / Briars of Punishment
- Zmniejszono zużycie PR i zwiększono narastanie statusu utraty krwi u wrogów.
- Zwiększona prędkość rzucania.
Młotek z Haima .u
- Zmniejszone zużycie FP i wytrzymałości, zwiększona siła ataku wytrzymałościowego przeciwko strażnikom i siła części ataku z młotem.
Roztrzaskać Ziemię
- Zmniejszone zużycie FP, zwiększone obrażenia w równowadze i siła ataku wytrzymałościowego przeciwko strażnikom.
- Zwiększono niektóre części obszaru trafienia zaklęcia i skrócono czas regeneracji.
Rock Blaster
- Zmniejszone zużycie FP, zwiększone obrażenia w równowadze i siła ataku wytrzymałościowego przeciwko strażnikom.
- Zwiększono niektóre części hitboxu zaklęcia.
Gwiezdny
- Zmniejszono zużycie PR i wydłużono czas trwania efektu.
Gwiazdy Ruiny
- Zmniejszone zużycie FP i wytrzymałości.
- Zwiększona moc po naładowaniu.
Założycielski deszcz gwiazd
- Zmniejszone zużycie FP i wytrzymałości.
- Skrócony czas przed zadawaniem obrażeń.
- Rozszerzono zasięg deszczu gwiezdnego.
Magiczne Błyszczące Ostrze
- Zwiększone obrażenia w równowadze, siła ataku i wytrzymałość ataku przeciwko strzeżonym wrogom po naładowaniu.
Szukaj Piercer
- Zmniejszone zużycie FP, zwiększona siła ataku i wytrzymałość ataku na strzeżonych wrogów.
- Skrócony czas rekonwalescencji.
Księżycowe Ostrze Aduli
- Zmniejszone zużycie FP i zwiększona siła ataku wytrzymałościowego oraz nagromadzenie statusu odmrożenia przeciwko strzeżonym wrogom z częścią cięcia mieczem.
Furia Gelmira
- Zmniejszone zużycie PR i zwiększona siła ataku.
- Zwiększona prędkość rzucania i skrócony czas regeneracji.
- Zmieniono kierunek pocisków lawy, aby łatwiej trafiać wrogów znajdujących się przed zaklęciem.
- Zwiększono obrażenia zadawane przez pierwszą część zaklęcia i znacznie zwiększono zdolność oszałamiania wrogów.
Zamor Lodowa Burza
- Zwiększona siła ataku i nagromadzenie statusu odmrożenia.
- Zwiększona prędkość rzucania i skrócony czas regeneracji.
Roztrzaskujący Kryształ
- Zmniejszone zużycie FP i wytrzymałości.
- Zwiększone obrażenia w równowadze i siła ataku w walce ze strzegącymi wrogami.
- Zwiększona moc po naładowaniu.
- Zwiększona prędkość rzucania.
Uwolnienie kryształu
- Zmniejszone zużycie FP, zwiększone obrażenia w równowadze i siła ataku wytrzymałościowego przeciwko strzeżonym wrogom.
- Zwiększona prędkość rzucania i skrócony czas regeneracji.
- Zwiększony zasięg ataku.
- Dostosowano czas zwiększania równowagi podczas aktywacji.
Bąbelki Wyroczni
- Może być teraz używany w ruchu.
- Usprawniony zasięg ataku i zwiększona siła ataku po naładowaniu.
- Wydłużono czas potrzebny na pęknięcie bańki, gdy nie jest naładowana.
- Poprawiono obszar trafień obrażeń, aby był większy przeciwko graczom.
- Zmniejszono liczbę pocisków, które mogą pojawić się w tym samym czasie.
Wielka Wyrocznia Bańka
- Może być teraz używany w ruchu.
- Zwiększona siła ataku.
- Zwiększona wydajność śledzenia.
- Zwiększona siła ataku wytrzymałościowego przeciwko strzeżonym wrogom.
Wybuchowy płomień ducha
- Zwiększona siła ataku i siła ataku wytrzymałości przeciwko wrogom pilnującym.
- Zwiększono narastanie statusu odmrożenia eksplozji.
- Zasięg płomienia resztkowego został nieznacznie zwiększony, skrócono czas wykrywania obrażeń.
Wezwania Tibii
- Zmniejszone zużycie PR i zwiększona siła ataku.
- Zwiększona prędkość rzucania, skrócony czas regeneracji.
Dysk światła
- Zmniejszone zużycie FP i wytrzymałości.
- Zwiększono zasięg, prędkość i czas trwania halo.
- Zwiększona prędkość rzucania.
Pierścienie Światła Radagona
- Zmniejszone zużycie PR i czas regeneracji.
Lodowa Włócznia Błyskawic
- Zmniejszono zużycie PR i zwiększono narastanie statusu odmrożenia.
Płomień Upadłego Boga
- Zmniejszone zużycie FP, zwiększona siła ataku wytrzymałościowego przeciwko strzeżonym wrogom.
- Zwiększona siła ataku po naładowaniu.
- Skrócony czas wykrywania uszkodzeń pozostałego ognia.
Wir, O Płomieniu!
- Zmniejszone zużycie PR.
- Zwiększona siła ataku wytrzymałościowego przeciwko pilnującym wrogom.
- Zwiększona zdolność do oszałamiania wrogów.
Płoń, płomień!
- Zmniejszone zużycie PR.
- Skrócił czas…