Aktualizacja 4.10 przybył do Valorant. Nie tak dawno temu gracze Valorant otrzymali nowy, przyjemny dodatek do listy agentów. W zeszłym miesiącu do gry został dodany nowy agent o nazwie Fade w ramach aktualizacji Epizodu 4 Aktu 3. Od tego czasu wielu graczy bawi się odkrywając nowe składy, kombinacje i wiele więcej dzięki temu nowemu Inicjatorowi, który z pewnością urozmaici scenę rywalizacji. Oto wszystko, co nowe w aktualizacji Valorant 4.10.
Informacje o aktualizacji Valorant 4.10
Aktualizacje agentów
- Paski postępu/ładowania agentów – przeniesiono do spójnej lokalizacji i uzyskano stały rozmiar dla następujących agentów:
- Reyna
- Szyfrować
- Naruszenie
- Znikać
- Jetta
- Omen
- Feniks
- Zburzyć
- Skye
- Joru
OMEN
- Zaktualizowany model 3P, aby zwiększyć szczegółowość i wierność.
Aktualizacje map
PRZYSTAŃ
- Usunięto niektóre kolizje pikseli w następujących obszarach:
- Gracze nie mogą już wchodzić na przód okładki witryny A
- Gracze nie mogą już wskoczyć na szczyt okładki strony C bez zdolności doładowania
Systemy rozgrywki
- Dodano nowy wykres wydajności, aby wyświetlić wartości błędów strzelania dla ostatnich strzałów na kliencie. Są to te same informacje widoczne w ustawieniach błędu celownika, ale powinny pomóc graczom lepiej zdiagnozować ich wydajność po starciu.
Aktualizacje spójności rozgrywki
- Naprawiono problem polegający na tym, że skoki pingowania lub liczby klatek na sekundę mogły powodować powstawanie nadmiernego bufora przetwarzania ruchu i utrzymywanie się przez kilka sekund. W tym czasie mogłeś mieć doświadczenie:
- Zwiększone opóźnienie danych wejściowych po stronie serwera, co może sprawić, że wprowadzanie danych będzie trwało dłużej, niż można by oczekiwać na podstawie pingu.
- Dodatkowe opóźnienie w postrzeganiu innych graczy może dać ci mniej czasu na reakcję.
- W obu tych przypadkach dodatkowe opóźnienia nie zostały odzwierciedlone na bieżącym wykresie „Śr./maks. RTT sieci” ani na wartościach pingów w tablicy wyników w grze.
- Dodano nowy wykres wydajności pokazujący „Wahanie w sieci RTT”, aby pomóc Ci zrozumieć, czy występują problemy z siecią, które nie są odzwierciedlone w wartościach Średni/maks RTT sieci
- Dodano nowy wykres wydajności „Network RTT + Processing Delays”, który pokazuje efektywne opóźnienia, jakich doświadczasz ze względu na czas podróży w obie strony sieci, przetwarzanie przenoszenia serwera i opóźnienia przetwarzania przenoszenia klienta
Robaki
Agenci
- Linie głosowe „Zniszczone” dla zdolności do rozmieszczenia będą teraz słyszane na całym świecie przez sojuszników. To zawiera:
- Izba: Znak towarowy i Rendezvous
- Killjoy: Wieżyczka i Alarmbot
- Cypher: pułapka i kamera szpiegowska
- Yoru: Awaria bramy
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że High Gear Neona automatycznie zatrzymywał się po użyciu Fast Lane lub Relay Bolt
- Naprawiono błąd, który powodował, że obserwatorzy widzieli wrogów Vipera świecących na czerwono, gdy byli blisko Viper’s Pit, ale poza nim.
- Naprawiono niewidoczny promień Spotkania Komory dla widzów i obserwatorów
- Naprawiono odczucie obrażeń Zapalenia Brimstone (Q) w kawałkach po 15 zamiast 1, jak w przypadku innych umiejętności zadawania obrażeń strefowych w grze
- Ogólny DPS powinien pozostać bez zmian.
Kosmetyki
- Kilka poprawek błędów związanych z drobnym migotaniem, które pojawiało się na przezroczystych efektach graficznych broni protokołu podczas sprawdzania, ADS, przeładowywania itp.
Systemy rozgrywki
- Naprawiono błąd, w którym klawisze specyficzne dla agenta czasami nie działały poprawnie, mimo że menu ustawień wyświetlało je jako zastosowane
- Ta poprawka pojawiła się w 4.09, ale chcieliśmy się upewnić, że użytkownicy gry na żywo nie mają problemów w tym obszarze, zanim nazwiemy ją „naprawioną”.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że raport z walki rzadko pojawiał się przez całą grę.
Znane problemy
- Podkładanie kolców i pasek rozbrajania nie są wyświetlane dla obserwatorów z włączonym minimalnym interfejsem HUD, nawet podczas obserwowania agenta podbijającego lub rozbrajającego.
Łatka wprowadziła do gry wiele zmian jakości życia, a nawet wprowadziła do Omen nowy model 3P, zwiększając jakość i wierność trybu postaci. Poza tą zmianą gra otrzymała wiele poprawek wydajności i ulepszeń. Nowe wykresy i poprawki związane z wydajnością pomogą graczom zlokalizować ich problemy podczas meczu, aby mogli zacząć naprawiać wszystkie problemy, które mają po swojej stronie.
Deweloperom udało się również naprawić problem dotyczący niektórych skórek broni protokołu, okazało się, że gracze mieli trochę migotania podczas przeładowywania i sprawdzania tej broni, więc gdy ta łatka zostanie opublikowana, nie powinno to już stanowić problemu.
Valorant jest już dostępny na PC. Aby uzyskać więcej informacji na temat tej poprawki, przejdź do oficjalna strona Valorant na Twitterze.
– Ten artykuł został zaktualizowany 24 maja 2022 r.