Pomiń bardziej przebiegłe łamigłówki matematyczne dzięki tym rozwiązaniom.
Uzupełnij swoje Alana Wake’a 2 poszukiwanie skarbów z Lokalizacje skrytek kultowych W Jasne wodospady. Obszar Bright Falls staje się w pełni dostępny do zwiedzania Rozdział 5 historii Sagi. W tym momencie będziesz mógł swobodnie biegać po okolicy Las Bunkierowy Region na zachód od Śródmieścia. Cały ten obszar to skomplikowany ciąg chodników strzeżonych przez potwory Schwytanych. Musisz się przygotować przed dokładną eksploracją – a jeśli chcesz po prostu dotrzeć do każdej skrytki kultu, oto lokalizacje, które warto najpierw sprawdzić.
Znalezienie skrytek kultu nie jest tak irytujące jak ich rozwiązywanie. Opiszemy również szczegółowo pełne rozwiązania dla każdej Skrytki Kultu.
Więcej przewodników po Alanie Wake 2:
Lokalizacja obciętej strzelby | Lokalizacja kuszy | Lokalizacja karabinu | Skrytki Kultu Jeziora Cauldron | Pudełka śniadaniowe Cauldron Lake | Wodniste pudełka śniadaniowe | Rymowanki Cauldron Lake | Wodne rymowanki | Rymowanki dla dzieci Bright Falls | Końcowa rymowanka | Mroczne miejsce i metro Słowa mocy
Wszystkie lokalizacje skrytek kultu | Jasne wodospady
Skrytka nr 1: Znaleziony przed Elderwood Palace Lodge. Spójrz na lewo od drzwi wejściowych. Ta skrytka i inne są dostępne tylko podczas Return 4 w historii Sagi. To kolejna zagadka „Simona Seza”. Skopiuj światła lub naciśnij [Restart] spróbować ponownie.
Skrytka nr 2: W Bunker Woods, na północny zachód od chaty z pokojem socjalnym. W górę ścieżki spójrz za duże skały wzdłuż północnej krawędzi mapy, aby znaleźć tę skrytkę. To kolejna zagadka „Simona Seza”. Ukończ je, aby odblokować skrytkę.
Skrytka nr 3: Podążaj ścieżką w stronę kabiny Rangera, aby zlokalizować skrytkę z tyłu opuszczonego pickupa. To kolejna zagadka matematyczna. Oto liczba, którą wymyśliliśmy.
Skrytka nr 4: Na południe od centrum odnowy biologicznej. Z głównej ścieżki skręć w lewo w grunt, aby znaleźć opcjonalną drogę. Ten obszar i pozostałe skrytki są dostępne dopiero po ukończeniu nakładania się Domu Opieki Valhalla.
- Aby otworzyć skrytkę, musisz znaleźć klucz. Aby znaleźć klucz, podążaj za niebieskimi znakami wbitymi w ziemię i ignoruj żółte neony. Te znaki skierują Cię w złą stronę.
Skrytka nr 5: Na wschód od południowo-zachodniej chaty Bunker Woods Break Room. Na leśnej polanie. Podążaj za żółtymi neonami, aby znaleźć trzy symbole. Trzy symbole kodu to:
- [Horizontal Triangles Pointing Left & Right]
- [Horizontal Triangles Pointing Down]
- [Hourglass Triangles Pointing Up & Down]
Skrytka nr 6: Znajduje się w południowym Bunker Woods, na północny zachód od Strażnicy. Spójrz na wysokie skaliste wzgórze nad stacją. Klucz znajduje się na ziemi po północnej stronie Stacji Strażników, obok kamiennego komina.
Skrytka nr 7: W dokach w centrum miasta. Gdy powrócisz do Bright Falls po ukończeniu Domu Opieki Valhalla, będziesz mógł otworzyć zamkniętą bramę. Użyj Boltcutters, aby wejść do chaty i znaleźć tę skrytkę. Podobnie jak w przypadku poprzedniej skrytki, znajduje się tam obrazek przedstawiający wskazówkę dotyczącą kombinacji zamka.
- Wprowadź kod [6-9-7]. Ta skrzynia zawiera ulepszenie ekwipunku.
- Aby rozwiązać problem, poszukaj liczb przyklejonych do drewnianych słupków wystających z wody.
Skrytka nr 8: In Bright Falls znajduje się na zamkniętym parkingu pomiędzy biurem szeryfa a restauracją Oh Deer Diner. Użyj Boltcutters, aby dostać się do środka. W notatce znajdują się wskazówki, gdzie znaleźć różne symbole kultu. Aby uzyskać liczby, spójrz na ziemię w pobliżu kosza na śmieci w parku, wewnątrz altanki i na antenę satelitarną.
- Wprowadź kod:
- [Two Horizontal Triangles Pointing Up]
- [Horizontal Inverted Hourglass / Diamond]
- [Two Vertical Triangles Pointing Up]
Skrytka nr 9: Zamknięty w pokoju dowodowym w podziemiach biura szeryfa. Wracając do tego obszaru po ukończeniu nakładania się Bright Falls, będziesz mieć Boltcutters potrzebne do dostania się do śluzy. Jest notatka z zagadką.
Po skompletowaniu wszystkich skrytek otrzymasz [Lighthouse Key]. Udaj się do latarni morskiej w Watery, aby znaleźć ukryte strony rękopisu oraz mnóstwo amunicji i innych przydatnych przedmiotów.