Rozwiązanie najbardziej złej zagadki w grze Alan Wake 2.
The Alana Wake’a 2 Skrytki kultu Wodnisty mają wyjątkowe wyróżnienie — jedna z tych łamigłówek z pewnością stanie się wirusową sensacją ze względu na jej tak trudną konstrukcję. Jeśli jesteś dobry z matematyki, nawet nie mrugniesz od razu, gdy pomyślisz o tych problemach, ale reszta z nas może spędzić godzinę, próbując obliczyć stosunkowo trudne równanie. Przynajmniej w kategoriach gier wideo. Kiedy ostatni raz musiałeś sięgnąć po długopis i papier, aby ułożyć zagadkę w stylu survival-horror?
Na szczęście ułatwimy odblokowanie wszystkich skrytek. Dla wygody przeglądania przygotowaliśmy kody i rozwiązania łamigłówek wymienione poniżej. W tym przypadku znalezienie skrytki jest o wiele łatwiejsze niż jej faktyczne rozwiązanie.
Więcej przewodników po Alanie Wake 2:
Lokalizacja obciętej strzelby | Lokalizacja kuszy | Lokalizacja karabinu | Skrytki Kultu Jeziora Cauldron | Skrytki Kultu Bright Falls | Pudełka śniadaniowe Cauldron Lake | Wodniste pudełka śniadaniowe | Rymowanki Cauldron Lake | Wodne rymowanki | Rymowanki dla dzieci Bright Falls | Końcowa rymowanka | Mroczne miejsce i metro Słowa mocy
Wszystkie lokalizacje skrytek kultu | Wodnisty
Skrytka nr 1: Obok wodnistej chaty myśliwskiej. Na prawo od skrytki znajduje się zagadka – aby określić, jakich liczb potrzebujesz, poszukaj bełtów do kuszy. Liczba śrub w numerze pokazuje kolejność, w jakiej należy umieścić cyfry kodu zamka.
- Wprowadź kod [5-2-7] aby odblokować skrytkę.
- Ta skrytka zawiera Kusza. Nie przegap wszystkich bełtów do kuszy, które możesz teraz zebrać po prawej stronie.
Skrytka nr 2: Znaleziono na lewo od diabelskiego młyna Slow Roaster. W schowku jest zagadka z napisem „Tylko miseczki w paski” – spójrz na tam, aby znaleźć rozwiązanie. Na każdym kubku wydrukowany jest numer. Zwróć uwagę na kubki z niebieskimi paskami, a będziesz mieć swój kod.
Skrytka nr 3: Znajduje się za i na prawo od studni Huotari. Spójrz za uśmiechnięty drogowskaz, aby zdobyć klucz. W centrum parku znajduje się ogromny posąg maskotki dzbanka do kawy. Idź za nim i spójrz na mały trawiasty obszar po lewej stronie, aby zdobyć klucz.
Skrytka nr 4: Znaleziono w pobliżu Wodnej Latarni Morskiej. Na zachód od latarni morskiej poszukaj półki, na którą możesz się wspiąć. Prowadzi to do skrytki z zamkiem-łamigłówką.
- Aby rozwiązać tę zagadkę, rozejrzyj się po okolicy za symbolami oznaczonymi I, II i III. To są symbole, które musisz wprowadzić.
- Pierwszy symbol znajdziesz na niższej półce. Są to dwa pionowe trójkąty skierowane w dół.
- Drugi symbol znajduje się daleko na prawo od skrytki. Są to dwa pionowe trójkąty skierowane w górę.
- Trzeci symbol znajduje się na prawo od skrytki, za drzewem. Są to dwa poziome trójkąty skierowane w dół.
Skrytka nr 5: W pobliżu pokoju przerw w chatce myśliwskiej. Udaj się na wschód do skalistego przejścia, do którego możesz dotrzeć, schylając się pod zwaloną kłodą. Prowadzi ona do klifu ze schowkiem.
- To kolejna prosta łamigłówka Simona Seza. Skopiuj kolejność migających zielonych światełek lub naciśnij [Restart] jeśli chcesz ponownie zobaczyć zamówienie.
Skrytka nr 6: Znajduje się w zalanej części parku przyczep Lighthouse. Spójrz na podwórko na południe od „Mojej” przyczepy. Jest tu schowek. Aby znaleźć klucz, spójrz w prawo. W rogu prowadzi do klucza tablica, po której możesz wejść jak po rampie.
Skrytka nr 7: Znaleziono w dokach w południowo-wschodniej części Downtown Watery. Po ukończeniu Nakładki w Świecie Kawy wróć do Śródmieścia i spójrz na doki. Jest nowy dok, do którego możesz uzyskać dostęp dzięki tej skrytce. Jest to z pewnością najtrudniejsza skrytka do rozwiązania w grze, jeśli nie jesteś dobry z matematyki.
- Wprowadź kod [4-9-6] rozwiązać.
- To jest problem matematyczny. Zasadniczo musisz rozwiązać [x]. Możesz wykonać obliczenia samodzielnie lub po prostu wpisać powyższy kod. Po odrobinie matematyki staje się oczywiste, że kod musi wynosić około 500 ~. Kiedy już to zrozumiesz, możesz rozwiązać resztę problemu lub po prostu zgadywać.
Skrytka nr 8: Znajduje się za warsztatem rycerzy Kalevala. Będziesz potrzebować Boltcutters (zdobytych w Powrocie 5), aby odblokować bramę prowadzącą za sklepem. Kod odpowiada częściom zamiennym. Poszukaj liczby miejsc na diabelskim młynie, wózków rakietowych i łodzi.
- Aby odblokować skrytkę, wpisz kod [5-4-2]
I to kończy wszystkie skrytki w Watery. Ostatni zestaw skrytek znajdziesz w Bright Falls.