Cel Amnezja: Bunkier jest bardzo proste: Ucieczka. Oczywiście łatwiej to powiedzieć niż zrobić, ponieważ gracze będą musieli zbadać każde skrzydło podziemnej struktury, aby znaleźć odpowiedni sprzęt i informacje, aby wydostać się ze zniszczonego bunkra. Jedną z pierwszych rzeczy, które gracze mogą zrobić, jest zasilenie radia, które nadaje kod arsenału, który jest potrzebny do uzyskania dostępu do tytułowego obszaru i zdobycia dynamitu potrzebnego do otwarcia wyjścia. W przeciwieństwie do niektórych innych kluczowych przedmiotów, nie wymaga to od graczy posiadania żadnych innych kluczowych przedmiotów, więc jest to jedna z pierwszych rzeczy, które można zrobić po zniesieniu blokady awaryjnej w centralnym bunkrze. Chociaż jest to jedna z pierwszych rzeczy, które można zrobić, nie oznacza to, że będzie łatwa. Ten przewodnik wyjaśni graczom, jak zdobyć kod arsenału i odblokować osiągnięcie i trofeum Signalman Amnezja: Bunkier.
Więcej przewodników Amnesia: Bunkier:
Amnesia: Bunkier – pełna lista osiągnięć i trofeów | Amnesia: Bunkier – jak zapisać stan gry | Amnesia: Bunkier – objaśnienie systemu map | Amnesia: The Bunker – Cut It Off Przewodnik po osiągnięciach | Amnesia: Bunkier – gdzie znaleźć wszystkie części mapy | Przewodnik po osiągnięciach kartografa | Amnesia: Bunkier – Wyjaśnienie systemu generatora | Amnesia: Bunkier – jak znieść awaryjną blokadę | Dał przewodnik po wszystkich czystych osiągnięciach | Amnesia: Bunkier – Jak zdobyć klucz
Jak zdobyć kod arsenału w grze Amnesia: The Bunker
Kod Arsenału jest przesyłany do Pokoju Łączności znajdującego się na drugim końcu Kwatery Żołnierzy, który zostaje odblokowany po zniesieniu Blokady Awaryjnej w Centralnym Bunkrze. W pokoju komunikacyjnym znajduje się radio, w którym Joubert, jeden z oficerów, którzy uciekli z bunkra, nadaje kod arsenału wszystkim ocalałym. Aby dostać się do tego radia, gracze będą musieli zrobić dwie rzeczy: odblokować drzwi do komunikacji i włączyć radio.
Drzwi do komunikacji są metalowe, co oznacza, że nie można ich zniszczyć materiałem wybuchowym ani rzuconą cegłą, więc gracze będą musieli znaleźć klucz do drzwi, aby uzyskać do nich dostęp. Udaj się do pokoju ochrony na prawo od zamkniętych drzwi komunikacyjnych, aby znaleźć kolejne zamknięte drzwi. W przeciwieństwie do drzwi komunikacyjnych, drzwi bezpieczeństwa wymagają od gracza wywrócenia ich za pomocą materiału wybuchowego lub cegły.
Z nazwiskiem posiadacza klucza udaj się do Biura Sekretarza znajdującego się przy wejściu do kwater żołnierzy, gdzie znajduje się mapa terenu. Te drzwi również wymagają cegły lub wybuchu, aby je otworzyć. Będąc w środku, spójrz na półkę po lewej stronie od wejścia, aby znaleźć zdjęcie wszystkich pryczy w kwaterach, wraz ze wszystkimi nazwiskami właścicieli każdej z nich. Dzięki temu dowiesz się, gdzie znaleźć osobę z kluczem.
Teraz poprzednie kroki można pominąć, jeśli gracz po prostu pójdzie i odwiedzi każdą koję i przeszuka ją w poszukiwaniu klucza, ale zdobycie notatki i zdjęcia sprawi, że ścieżka do klucza będzie znacznie prostsza i bardziej przejrzysta. Mając informację gdzie jest klucz i położenie koi, podejdź do łóżka i wyszukaj w nim klucz komunikacyjny. Pamiętaj, aby zajrzeć pod ubrania, hełmy lub poduszki, pod którymi może być ukryty klucz. Podnieś klucz, aby ukończyć pierwszą część zdobywania kodu arsenału.
Po zdobyciu klucza następnym krokiem jest włączenie radia. Aby to zrobić, gracz będzie musiał przestawić 8 przełączników znajdujących się w okolicy w dolną pozycję. Wszystkie te przełączniki są połączone łańcuchowo, co oznacza, że zasilanie będzie przechodzić tylko przez jedną dźwignię, jeśli poprzednia z serii jest już aktywna. Aby te przełączniki mogły przez nie przepływać prąd, generator znajdujący się w Administracji musi być również aktywny. Pierwsze dwie dźwignie z serii znajdują się w głównym korytarzu między dwoma koszarami.
Kolejne serie dźwigni znajdziesz w południowej części lokacji, zaczynając od Barracks B. Trzecia dźwignia znajduje się na prawo od drzwi prowadzących do korytarza połączonego z mesą. Po aktywowaniu trzeciego przełącznika wyjdź na korytarz, aby znaleźć czwarty poziom w drodze do Mess Hall. Dźwignia nr 5 znajduje się w mesie.
Udaj się do pokoju socjalnego znajdującego się na końcu korytarza mesy, aby znaleźć szósty przełącznik obok biurka z radiem. Przestrzel zamek w drzwiach prowadzących do pomieszczenia gospodarczego. Wewnątrz znajduje się siódma dźwignia.
Po pociągnięciu siedmiu z ośmiu dźwigni nadszedł czas, aby przejść do komunikacji. Wyposaż się w klucz komunikacyjny i użyj go na drzwiach, aby je odblokować.
Wejdź po schodach, aby dotrzeć do pokoju komunikacyjnego. Bezpośrednio na lewo od wejścia znajduje się ósma i ostatnia dźwignia w serii łańcuchowej. Gdy generator działa i wszystkie przełączniki są aktywne, spójrz na stół, aby znaleźć małe radio z przyciskiem pośrodku. Naciśnij przycisk, aby włączyć radio.
Przy włączonym radiu zostanie odtworzona transmisja Kodeksu Arsenalu, która powie ci, jak otworzyć drzwi do magazynów, co pozwoli ci iść i zdobyć wiązkę dynamitu potrzebną do ucieczki z bunkra. Pamiętaj: ten kod jest losowy przy każdej rozgrywce, więc kod podany przy pierwszym przejściu gry nie będzie mógł zostać użyty w kolejnych rozgrywkach. Gdy radio zostanie aktywowane, odblokuje się również osiągnięcie i trofeum Signalman!
Więcej przewodników Amnesia: Bunkier:
Amnesia: Bunkier – jak zdobyć noże | Przewodnik po osiągnięciach narzędziowca | Amnesia: Bunkier – Jak uratować niemieckiego więźnia | Przewodnik po osiągnięciach Life Preserver | Amnesia: The Bunker – Jak rozbroić Tripwire | Przewodnik po osiągnięciach majsterkowicza