Jedna rzecz, która się wyróżnia Amnezja: Bunkier to jego kolekcje. Te ukryte przedmioty służą nie tylko jako lista kontrolna, ale także dostarczają przydatnych informacji, które pomogą ci poznać historię gry i przetrwać okropności czające się w korytarzach. Jednym z tego typu znajdziek są nieśmiertelniki (Nieśmiertelniki). Te tagi należą do poległych żołnierzy znalezionych w całym bunkrze. Niektóre tagi zapewniają nawet kody do otwierania szafek z przydatnymi przedmiotami. Zdobycie wszystkich tych nieśmiertelników może być bardzo korzystne, ponieważ możesz rozszerzyć swój arsenał broni do walki z Bestią. Użycie kodów z nieśmiertelników do otwarcia wszystkich szafek odblokuje również osiągnięcie i trofeum Codebreaker. Ten przewodnik pokaże graczom, gdzie znaleźć wszystkie nieśmiertelniki Amnezja: Bunkier.
Więcej przewodników Amnesia: Bunkier:
Amnesia: Bunkier – pełna lista osiągnięć i trofeów | Amnesia: Bunkier – jak zapisać stan gry | Amnesia: Bunkier – objaśnienie systemu map | Amnesia: The Bunker – Cut It Off Przewodnik po osiągnięciach | Amnesia: Bunkier – gdzie znaleźć wszystkie części mapy | Przewodnik po osiągnięciach kartografa | Amnesia: Bunkier – Wyjaśnienie systemu generatora | Amnesia: Bunkier – jak znieść awaryjną blokadę | Dał przewodnik po wszystkich czystych osiągnięciach | Amnesia: Bunkier – Jak zdobyć klucz | Amnesia: Bunkier – jak zdobyć noże | Przewodnik po osiągnięciach narzędziowca
Wszystkie lokalizacje nieśmiertelników w grze Amnesia: Bunkier
W sumie jest 20 nieśmiertelników Amnezja: Bunkier. Tych 20 tagów będzie pojawiać się w tym samym miejscu w każdej grze, chociaż nazwy wielu z nich będą się zmieniać w zależności od rozgrywki. Zmianie ulegną również kody zapisane na przywieszkach należących do nazwisk na szafkach znalezionych w magazynie misji. 5 nieśmiertelników zawsze będzie miało na sobie tę samą nazwę, ponieważ są to nieśmiertelniki istotne dla historii, ale zapisany na nich kod nadal będzie losowy. Poniżej znajduje się mapa i pełne zestawienie wszystkich lokalizacji nieśmiertelników.
Nieśmiertelnik nr 1
Po przebudzeniu w bunkrze przejdź przez Infirmerię i znajdź rannego żołnierza. Weź jego pistolet i odstrzel zamek w metalowych drzwiach. Zejdź po schodach i wejdź do pokoju administracyjnego. Będzie to służyć jako miejsce zapisu do końca gry. Na biurku pośrodku pokoju siedzi pierwszy nieśmiertelnik w grze.
Nieśmiertelnik nr 2 – Q. Friloux
Będąc w Pokoju Administracyjnym, zejdź po schodach prowadzących do Pokoju Generatora. Obok Generatora leży zwłoki Friloux. To pierwszy nieśmiertelnik, który jest spójny we wszystkich rozgrywkach. Użyj kodu z tyłu nieśmiertelnika, aby odblokować drzwi do głównego korytarza centralnego bunkra.
Nieśmiertelnik nr 3
Teraz, gdy jesteś w głównym korytarzu bunkra, udaj się do pomieszczenia Mission Storage. Możesz się tu dostać przesuwając odkręcony otwór wentylacyjny, który znajduje się na prawo od pierwszych drzwi prowadzących do pomieszczenia. Wespnij się przez kanał powietrzny i przejdź na koniec pomieszczenia z szafkami. W lewym rogu szafek jest martwe ciało z tym nieśmiertelnikiem.
Nieśmiertelnik nr 4 – J. Delisle
Udaj się do kwater oficerskich i udaj się do poczekalni. To trzecie drzwi po lewej stronie, gdy wchodzi się z korytarza centralnego bunkra. Wejdź do salonu i przejdź przez otwór wentylacyjny znajdujący się z tyłu po prawej stronie pomieszczenia. Jest to już odblokowany otwór wentylacyjny zasłonięty kilkoma beczkami. Przesuń wszystko, co blokuje tę drogę i przejdź przez otwór. Podważ drewniane deski z otworu, aby uzyskać dostęp do pokoju Delisle’a. W pokoju możesz znaleźć ten nieśmiertelnik na martwym ciele opartym o ścianę. To kolejny nieśmiertelnik, który zawsze będzie miał tę samą nazwę i służy do zdobycia zaworu potrzebnego do zniesienia blokady awaryjnej w centralnym bunkrze.
Nieśmiertelnik #5
Wyjdź z pokoju Delisle’a i zejdź po schodach w stronę Maintenace. Na dole schodów jest ciało, a obok niego Nieśmiertelnik. Jeśli szczury roiły się od ciała, musisz je usunąć. Użyj pochodni, odciągnij szczury Mięsem, rozpal ognisko za pomocą wlanej benzyny lub bomby z benzyną lub użyj innego rodzaju broni, aby usunąć je z drogi.
Nieśmiertelnik nr 6
Po zniesieniu blokady awaryjnej przejdź do obszaru konserwacji. Idź głównym korytarzem, aż znajdziesz to ciało w pobliżu pierwszego zakrętu w prawo. Szczur uruchomi potykacz, który zapali ciało, ale powinieneś być w stanie zdobyć nieśmiertelnik, gdy płomień wciąż się pali.
Nieśmiertelnik #7
Idź dalej korytarzem i wejdź po schodach po lewej stronie, które prowadzą do kwater brygadzisty. W tym pokoju jest biurko z tym nieśmiertelnikiem.
Nieśmiertelnik #8
Wróć do głównej hali Maintenance i przejdź do jej końca. Podczas gdy gruzy będą blokować drogę do Storage Hub, zejdź po schodach po prawej stronie, aby znaleźć grupę szczurów jedzących ciało. Chociaż będziesz musiał usunąć te szczury, samego nieśmiertelnika nie ma na ciele. Otwórz szafkę za ciałem, aby znaleźć ten nieśmiertelnik na dolnej półce.
Nieśmiertelnik #9
Aby ominąć gruz blokujący drogę do Storage Hub, musisz najpierw udać się do warsztatu. Istnieje duży tunel, który łączy Warsztat z drugą stroną Konserwacji. Tuż przy wejściu do tunelu znajduje się nieśmiertelnik. Aby zdobyć Tag, usuń szczury ze zwłok.
Nieśmiertelnik nr 10
W tunelu jest jeszcze jedno ciało, które również musisz odstraszyć szczury, aby zdobyć ten znacznik.
Nieśmiertelnik nr 11
W pobliżu wyjścia z tunelu znajduje się trzecie ciało, na którym ucztują szczury. Odciągnij szczury od ciała, aby zdobyć ten nieśmiertelnik.
Nieśmiertelnik nr 12
Teraz, gdy jesteś w Storage Hub, możesz udać się do Kaplicy, która została zamieniona w legowisko Bestii. Na ołtarzu kaplicy znajduje się kolejny nieśmiertelnik.
Nieśmiertelnik nr 13 – F. Stafford
Klucz do bunkra możesz zdobyć w konfesjonale w kaplicy. Otwórz drzwi bunkra i wejdź po drabinie na górę, aby znaleźć ciało Foremana Stafforda. Tym nieśmiertelnikiem zawsze będzie Stafford, ponieważ zapewni kod, który da ci klucz, ważny przedmiot potrzebny do postępu w grze.
Nieśmiertelnik #14
Po zdobyciu klucza z magazynu misji wróć do Konserwacji i skręć w pierwszą w prawo, aby znaleźć otwór wentylacyjny w ścianie. Odkręć odpowietrznik do pokoju socjalnego. Oczyść ciała szczurów i weź Nieśmiertelnik obok ciała.
Nieśmiertelnik #15
Idź do kwater żołnierzy i idź na koniec korytarza do pokoju komunikacyjnego i skręć w prawo. Wejdź do Barracks A, aby znaleźć ciało na końcu pokoju. Usuń szczury, aby zdobyć ten nieśmiertelnik.
Nieśmiertelnik nr 16 – H. Clement
Udaj się do Barracks B i podejdź do ostatniego łóżka w prawym rzędzie. Tutaj znajdziesz nieśmiertelnik Henriego Clementa, twojej grywalnej postaci. To kolejna etykieta, która zawsze będzie należała do Clementa i da ci kod do otwarcia jego zamka w magazynie misji.
Nieśmiertelnik #17
Przejdź przez drzwi na prawo od łóżka Clementa i idź korytarzem, aż znajdziesz ciało otoczone przez szczury. Odstrasz ich, aby zdobyć ten nieśmiertelnik.
Nieśmiertelnik #18
Znaleziony w Arsenale, ten nieśmiertelnik można znaleźć w pobliżu drzwi, które wymagają kodu Arsenalu do odblokowania.
Nieśmiertelnik #19
Możesz dostać się do magazynu A, zdobywając kod arsenału dla pokoju komunikacyjnego w kwaterach żołnierzy. Możesz sprawdzić przewodnik Gameranx, jak zdobyć kod Arsenalu tutaj. Będąc w środku, skieruj się w stronę przeciwległej ściany pomieszczenia. Po drodze znajdziesz grupę szczurów jedzących zwłoki. Usuń szczury, aby zdobyć ten nieśmiertelnik.
Nieśmiertelnik nr 20 – A. Lambert
Ostatni nieśmiertelnik znajduje się na zewnątrz bunkra w kraterze, do którego wpada Lambert podczas wprowadzenia do gry. Aby się tam dostać, musisz zdobyć Przecinacze i przedrzeć się przez Rzymskie Ruiny. Sprawdź pełny przewodnik Gameranx, jak uzyskać link do Cutters tutaj.
Po zdobyciu Przecinaków udaj się do Arsenału i przeczołgaj się pod gruzami blokującymi obszar z napisem „Do tuneli”. Po drugiej stronie gruzów przetnij łańcuch blokujący drzwi prowadzące do magazynu. Będziesz musiał spuścić wodę w tym obszarze. Zasil maszynę bezpośrednio po lewej stronie drzwi. Następnie przepłyń do końca pomieszczenia i pociągnij za dźwignię na lewej ścianie. Po spuszczeniu wody możesz zagłębić się w tunele.
Podążaj ścieżką, aż znajdziesz kilka stołów i namiotów ustawionych przez zespół eksploracyjny. Na prawo od tej konfiguracji znajduje się dziura w ścianie, która zabierze cię do rzymskich ruin.
Podążaj ścieżką przez tunele, aż znajdziesz listę rozwijaną. Będąc w tym niższym obszarze, gracze będą musieli znaleźć pomieszczenie na drugim końcu obszaru, który jest zamknięty, próbując albo uniknąć, albo zabić Toussainta, żołnierza, który postradał zmysły i teraz patroluje obszar ze strzelbą. Na końcu korytarza na prawo od pierwotnego obszaru, w którym gracz ląduje z listy rozwijanej, aw środkowym pokoju tego niższego obszaru znajdują się dwoje drewnianych drzwi prowadzących do wspomnianego wcześniej pokoju. Drzwi nie da się otworzyć kluczem, więc trzeba będzie je zniszczyć ciężkim klockiem lub jakąś eksplozją.
Będąc w pokoju, spójrz na lewo od uchwytu detonatora znajdującego się na środku pokoju, aby znaleźć gruz blokujący dziurę w ścianie. Po przeniesieniu gruzu przeczołgaj się przez otwór. Na końcu korytarza znajduje się krater z początku gry. Nieśmiertelnik znajdziesz na brzegu wody obok zabawki królika. Ponownie, jest to Tag, który zawsze będzie się tutaj pojawiał i da ci dostęp do jego szafki w magazynie misji.
To wszystkie lokalizacje nieśmiertelników w Amnezja: Bunkier. Gdy znajdziesz wszystkie nieśmiertelniki z zapisanymi kodami, możesz wrócić do magazynu misji, aby odblokować szafki. Gdy wszystkie szafki będą otwarte, odblokujesz osiągnięcie i trofeum Codebreaker!
Więcej przewodników Amnesia: Bunkier:
Amnesia: Bunkier – Jak uratować niemieckiego więźnia | Przewodnik po osiągnięciach Life Preserver | Amnesia: The Bunker – Jak rozbroić Tripwire | Majsterkowicz…