Indie robią to, czego nie robią Nintendo.
Nowa niezależna platformówka zyskała popularność na Kickstarterze. Antonblast to nadchodząca gra, która czerpie inspirację z Wario Land franczyzowa.
W Antonblast, gracze wcielają się w tytułowego Dynamite Antona (lub Annie, która została dodana jako stretch goal). Misją Antona jest odzyskanie skradzionego mu alkoholu od samego Szatana i nie pozwoli, by cokolwiek stanęło mu na drodze. Zwłaszcza nie ceglane ściany czy powszechna przyzwoitość.
Częścią natychmiastowej popularności gry jest jej podobieństwo do Wario Land franczyzowa. Franczyza, której Nintendo nie dotykało od 2008 roku z Wario Land: Shake It a wcześniej w 2001 roku z Kraina Wario 4. Więc sensowne jest, aby fani, którzy czekali na nowy wpis, uczepili się tego dziwacznego tytułu niezależnego.
Możesz przeczytać więcej o Antonblast z poniższego Kickstartera.
ANTONBAST to wybuchowa, pełna akcji platformówka w stylu retro, zawierająca destrukcyjny zwrot w klasycznej rozgrywce i ręcznie animowaną pikselową estetykę inspirowaną Game Boy Advance! Jedwabiście płynna platformówka i intensywne ucieczki łączą się w bombastyczną przygodę, która może ci przypominać Wario Ziemia, Strach Metroid, lub Cuphead.
Gra ma zostać wydana w dniu Parowy oraz Przełącznik Nintendo dzień i data. Jeśli ta kampania wypadnie wystarczająco dobrze, wypuścimy grę również na modern PlayStation oraz Xbox platformy!
ANTONBAST podąża za nieszczęsnym pijakiem Dynamit Anton, gdy wyrusza w podróż przez Półwysep Backburner po tym, jak jego cenna kolekcja Spirits została skradziona przez samego Szatana w przypływie zazdrości. Wybuchający gniewem Anton poszukuje zemsty w jedyny sposób, jaki zna: działając jako jednoosobowa ekipa rozbiórkowa i wysadzając samo Piekło!
Jako Anton gracze będą niszczyć, rozbijać się i przebijać przez dziewięć światów w poszukiwaniu skradzionych Duchów, od obskurnego Boiler City po bramy piekła. Po drodze Anton użyje swojego Potężny Młot do rozbijania struktur i złych, zmieniając układ samej sceny! To nie jedyny zwrot akcji… Po odzyskaniu swojego ukochanego Ducha na końcu każdego etapu, Anton będzie musiał raz na zawsze wyczyścić to miejsce z piekielnych pomiotów: odpal detonator i biegnij z powrotem na początek, zanim Szczęśliwa Godzina kończy się i całe miejsce jest rozerwane na kawałki! Gracz będzie musiał liczyć się z wytyczoną dla siebie ścieżką, biegnąc z powrotem na początek, albo przeszkadzając, albo pomagając Antonowi w szaleńczym biegu do wyjścia.
Kickstarter
The Antonblast Projekt Kickstarter jest obecnie w toku w momencie pisania tego tekstu i osiągnął ponad 135000 USD z celu 75000 USD.
Źródło