Istnieją trzy rodzaje zbroi, które gracze będą wybierać w prawie każdym meczu Apex Legends Mobile: Tarcze Evo, Tarcze powalające i Hełmy. Podczas gdy różnice między różnymi poziomami Evo Shields i Knockdown Shields są na ogół dość oczywiste, hełmy są typem przedmiotu, który zawsze chwytasz i ulepszasz, gdy tylko są dostępne, ale nie wiedząc dokładnie, co robią.
Podczas gdy niektórzy gracze mogą być usatysfakcjonowani po prostu wiedząc, że zdobycie lepszego kasku jest zawsze właściwym wyborem, ci, którzy naprawdę chcą opanować Apex Legends Mobilemechanicy będą chcieli wiedzieć dlaczego. Pod koniec dnia, Wierzchołek kaski nie są najbardziej skomplikowanym systemem w grze, ale zrozumienie ich może nadal dać ci przewagę.
| Czy możesz grać w kolejkę solo? | Czy możesz grać z kontrolerem? | Czy Apex Legends Mobile ma progresję krzyżową? | Jak odblokować zanikanie | 5 wskazówek na początek | Jak odebrać pakiety Apex | Objaśnienie Umiejętności Zanikania | Wymagania dotyczące telefonu komórkowego Apex Legends | Czy Apex Legends Mobile ma boty? | Wyjaśnienie trybów gry | Najlepsze postacie dla początkujących | Najlepsza broń do starć na bliskim dystansie | Gdzie znaleźć Volt SMG | Evo Shields wyjaśnione |
Apex Legends Mobile Hełmy
Hełmy można znaleźć w zwykłej puli łupów naziemnych, a podczas gry w Battle Royale wszyscy gracze odradzają się z już wyposażonymi hełmami 1 poziomu. W sumie są cztery hełmy, ale w przeciwieństwie do Evo Shield, nie można ich ulepszyć w żaden inny sposób niż znalezienie przedmiotu wyższego poziomu niż ten, który masz na wyposażeniu.
Rola Hełmu w Legendy Apex jest niezwykle proste: zmniejszają ilość obrażeń otrzymywanych od strzałów w głowę. Lepszy hełm oznacza lepszą odporność na obrażenia, ale także w przeciwieństwie do Evo Shields w grze, nie wymagają one żadnego ładowania po otrzymaniu trafień. Skomplikowaną rzeczą w hełmach jest jednak to, że nie blokują one ustalonych kwot za zadawane obrażenia, zamiast tego należy wykonać obliczenia, aby dokładnie zrozumieć, jak bardzo zmniejsza się obrażenia.
Generalnie procenty ochrony wyglądają tak:
- Hełm poziomu 1 (biały): redukcja obrażeń przy trafieniu w głowę o 20%
- Hełm poziomu 2 (niebieski): redukcja obrażeń przy trafieniu w głowę o 50%
- Hełm poziomu 3 (fioletowy): redukcja obrażeń przy trafieniu w głowę o 65%
- Hełm 4 poziomu (złoty): 65% redukcja obrażeń przy trafieniu w głowę, wydłuża czas ładowania umiejętności taktycznych i ostatecznych
Jak wspomniano powyżej, hełmy poziomu 3 mają taką samą redukcję obrażeń jak hełmy poziomu 4, jednak złote hełmy zapewniają graczom przewagę, skracając czas ładowania między użyciem umiejętności taktycznych i ostatecznych. Ci, którzy grają postaciami z krótkimi czasami odnowienia umiejętności, takimi jak Mirage i Octane, mogą rozważyć pozwolenie swoim kolegom z drużyny na złapanie hełmu 4 poziomu, jeśli zostaną znalezione, aby lepiej zoptymalizować synergię drużyny.
W lewym dolnym rogu ekranu gracze mogą zobaczyć, jaki poziom hełmu założyli.