G13 ma niezły ring.
Spis treści[Hide][Show]
Twoje eskapady przez wczesne misje Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu zaczęli umieszczać cię na mapie, a Handler Walter postanawia naprawdę wrzucić Ravena w ogień, wysyłając cię do największej misji w historii w Misji 6: Atak na kompleks tamy. Misja ta zostaje odblokowana po ukończeniu Misji 4: Zniszcz helikoptery transportowe i Misji 5: Zniszcz tester AC, wprowadzając do bitwy kilka nowych systemów i nowych towarzyszy. W tym poradniku znajdziesz opis przejścia misji 6: Atak na kompleks tamy Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu.
Bądź na bieżąco ze wszystkimi przewodnikami Gameranx, sprawdzając nasz Indeks Przewodników Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu.
Więcej poradników Armored Core 6: Ognie Rubikonu:
Armored Core 6: Ognie Rubikonu – pełna lista osiągnięć i trofeów | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak zmieniać broń, kolory i nie tylko | Wyjaśnienie dostosowywania AC | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – czy możesz zdobyć więcej zestawów naprawczych? | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – Jak pokonać bossa helikopterem HC
Opis przejścia kompleksu ataku na tamę w Armored Core 6: Fires of Rubicon
Przed przystąpieniem do samej misji ważne jest, aby upewnić się, że wyruszasz z odpowiednim sprzętem do zadania, ponieważ konstrukcje i uzbrojenie odgrywają ogromną rolę w odniesieniu sukcesu w misji. Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu. Na szczęście większość wrogów występujących w misji to nie tylko proste jednostki MT, które można łatwo rozprawić, ale jest to także pierwsza misja, w której graczom towarzyszą sojusznicy AI. Oznacza to, że jest prawdopodobne, że ci słabsi wrogowie nie będą w pełni skupieni na Tobie. Mimo to jest szczególnie dwóch wrogów, którzy są czymś więcej niż zwykłymi chrząkaniami i noszą przedmioty kolekcjonerskie z dziennika bojowego. Gracze mogą używać dowolnej konfiguracji, w której czują się komfortowo, ale mając dobrą wyrzutnię rakiet jako broń naramienną i broń do walki w zwarciu, taką jak HI-32: BU-TT/A Pulse Blade.
Handler Walter szepcze dobre słowo Ravenowi w G.1 Michigan i wysyła cię na misję wraz z Balam Redguns, elitarnym oddziałem AC Balam Industries. Redgunowie przygotowują się do zajęcia kluczowej bazy Fontanny Wyzwolenia Rubicon, Kompleksu Zapory Gallia. Współpracując z G4 Volta i G5 Iguazu, Raven zostaje wysłany, aby zniszczyć generator zasilający bazę pod znakiem wywoławczym G13.
Na początku misji podążaj ścieżką w stronę Tamy i walcz z grupą wrogów strzegących wejścia. Niedaleko wejścia znajduje się pierwszy generator, oznaczony nad nim prostokątem z napisem „TGT”. Po zniszczeniu udaj się na prawo od generatora przez zamarzniętą rzekę. Drugi generator znajdziesz tutaj w otoczeniu kilku strażników MT i wieżyczek. Zniszcz drugi generator, a następnie oczyść obszar z wrogów, aby przejść do następnego celu.
Lokalizacje trzeciego generatora i srebrnego dziennika bojowego
Spójrz na lewo od drugiego generatora, aby zobaczyć zamarznięte jezioro, jak widać na pierwszym obrazku poniżej. Po lewej i prawej stronie rzeki znajduje się tama, pośrodku której znajduje się zaśnieżona ścieżka. Pokryta śniegiem ścieżka i tama po lewej stronie zaprowadzą gracza do głównego celu dwóch ostatnich generatorów, ale najpierw pójdziemy ścieżką w lewo, aby znaleźć wroga czworonoga BAWS, który nosi dziennik bojowy. Gracze, którzy chcą zdobyć ten przedmiot kolekcjonerski, będą musieli udać się do prawej tamy i wspiąć się na zamarzniętą wodę na szczycie tamy. Ten czworonóg jest podobny do tego, który znaleziono w Misji 4: Zniszcz helikoptery transportowe, używając strzelby SG-026 HALDEMAN i ostrza pulsacyjnego HI-32: BU-TT/A wraz z działem laserowym WP-60LCS na ramieniu . Podejście do tej bitwy jest takie samo jak w przypadku poprzedniego spotkania, co oznacza, że gracz powinien użyć ostrza pulsacyjnego HI-32: BU-TT/A, aby zadać duże obrażenia mechom ACS i ogłuszyć je.
Uważaj na ataki pulsacyjnym ostrzem wroga i stosownie do tego wykonuj uniki. Upewnij się, że używasz rakiet do osłony uników i działa, gdy między wami zostanie zachowana odległość, aby utrzymać stały nacisk na miernik ACS. Gdy wróg zostanie ogłuszony, wyładuj całą swoją broń, ponieważ wróg ten otrzymuje ogromną ilość obrażeń Bezpośredniego Uderzenia. Gdy wróg zostanie pokonany, gracze otrzymają dziennik walki srebrnego poziomu, który zostanie dodany do ich kolekcji dzienników na koniec misji.
Wróć do zamarzniętego jeziora, wybierz lewą tamę lub zaśnieżoną ścieżkę i podążaj za niebieskim znacznikiem do trzeciego generatora. Podobnie jak w przypadku poprzednich generatorów, przebij się przez strzegących go wrogów, a następnie zniszcz go. Ci wrogowie są znacznie łatwiejsi w porównaniu do czworonoga, którego właśnie pokonali gracze, więc nie powinno to stanowić większego problemu.
Generator czwarty i indeks Dunham
Ostatni generator znajduje się po drugiej stronie zamarzniętego jeziora od Generatora 3. W drodze do ostatniego generatora pojawi się kolejny wróg niosący kłody bojowe, tym razem pilot AC znany jako Index Dunham. Walczy swoim kilofem płonącym AC. Pokonanie tego wroga jest konieczne do ukończenia misji, ale podobnie jak wcześniej w przypadku Czworonoga, pokonanie Dunhama odblokuje Dziennik Walki, tym razem będący Złotym Kłodem. Dunham używa karabinu szturmowego serii MA-J-201 RANSETSU-AR, bazooki DF-BA-06 XUAN-GE i pionowej wyrzutni rakiet BML-G1/PO3VTC-08. Z tymi dwoma silnie uderzającymi materiałami wybuchowymi można łatwo sobie poradzić, utrzymując bazookę w średniej odległości od nich, a nawet powiadamiając graczy o zbliżającym się wystrzale w postaci sygnału dźwiękowego i czerwonego kwadratu wokół broni. Kiedy strzela się z tej broni, jej przeładowanie zajmuje trochę czasu, więc wykorzystaj ten czas, aby podejść blisko i użyć ostrza pulsacyjnego, aby zadać ciężkie obrażenia ACS. Będąc na średnim dystansie, użyj wybranej broni, aby utrzymać ciśnienie, a następnie użyj otworów, aby przytłoczyć Dunhama. Gdy ACS będzie pełny, a wróg będzie oszołomiony, użyj całej swojej broni, aby zadać ogromne obrażenia Bezpośrednim Uderzeniem, a następnie powtarzaj proces, aż AC zostanie zniszczony.
Gdy Dunham zostanie pokonany, użyj katapulty, aby wystrzelić na szczyt tamy, aby znaleźć ostatni generator. Zniszcz go, aby ukończyć misję 4: Atak na kompleks tamy!
Dwa przedmioty kolekcjonerskie na tym poziomie to Dziennik bojowy czworonoga i Dunham.
NAGRODY MISJI:
Na tym kończy się poradnik do Misji 6: Atak na kompleks tamy. Możesz zapoznać się z przewodnikiem Gameranx dotyczącym misji 7: Zniszcz uzbrojony statek górniczy. Bądź na bieżąco z Gameranx, aby otrzymywać przyszłe aktualności, aktualizacje i przewodniki dotyczące Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu.