Zmiażdżmy tego pająka.
Sea Spider to boss, którego można znaleźć na końcu Rozdziału 2 Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu i jest śmiercionośną maszyną. Wyruszając zarówno na ziemię, jak i w niebo oraz mając wiele opcji ataku, gracze, którzy są źle przygotowani na spotkanie, spotkani w Misji 14: Ocean Crossing i mogą utknąć zaledwie kilka stóp od Międzykontynentalnej wyrzutni ładunków, nad którą próbowali spędzić cały rozdział dostać się do. Na szczęście w Gameranx mamy kilka wskazówek, które pomogą Ci zmiażdżyć tego pająka. Ten przewodnik powie graczom, jak pokonać walkę z bossem Sea Spider Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu.
Więcej poradników Armored Core 6: Ognie Rubikonu:
Armored Core 6: Ognie Rubikonu – pełna lista osiągnięć i trofeów | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak zmieniać broń, kolory i nie tylko | Wyjaśnienie dostosowywania AC | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – wyjaśnienie strojenia systemu operacyjnego | Wszystkie aktualizacje systemu operacyjnego i które można wcześniej odblokować | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak pokonać bossa helikopterem HC | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak pokonać bossa Stridera | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak pokonać bossa Juggernauta | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – Jak pokonać walkę z bossem Sulla | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – Jak pokonać bossa Balteusa
Jak pokonać bossa Sea Spider w grze Armored Core 6: Fires of Rubicon
Podobnie jak wiele innych części gry, konfiguracja AC odgrywa ogromną rolę w podejściu do Sea Spidera. Kluczem do tej bitwy jest utrzymywanie się w powietrzu, aby utrudnić trafienie głównego działa Sea Spidera, podczas gdy z góry będziesz spuszczał śmierć. Z tego powodu gorąco polecam użycie dwóch granatników SONGBIRDS na obu twoich jednostkach tylnych. Są tu świetne, ponieważ oba wystrzeliwują 2 rakiety na strzał i oba strzelają prosto do przodu. Sugeruję również detonującą bazookę 44-141 JVLN ALPHA, ponieważ tworzy ona łańcuch eksplozji, który ma duży wpływ zarówno na zdrowie, jak i na wskaźnik oszołomienia ACS. Dzięki współpracy wszystkich tych wybuchowych broni szybko będziesz w stanie ogłuszyć Sea Spidera. I wreszcie, broń biała PB-033M ASHMEAD Pile Bunker to świetny wybór jako inna broń typu Arm, ponieważ może zadać duże obrażenia przeciwko ogłuszonemu Pająkowi Morskiemu, gdy napełnisz jego wskaźnik ACS.
Jeśli chodzi o ciało, główną sugestią, jaką bym ci dał, jest użycie nóg czworonoga VP-424. Te nogi zapewniają wyższy limit masy, są w stanie pochłonąć odrzut ciężkich materiałów wybuchowych, aby utrzymać moment podczas poruszania się i strzelania, a co najważniejsze, posiadają mechanikę unoszenia się, która pozwala latać w powietrzu podczas skoku w powietrzu. Utrzymywanie się w powietrzu i atakowanie Pająka Morskiego z powietrza jest kluczem do uczynienia tej walki tak bezbolesnej, jak to tylko możliwe, ponieważ sprawia, że niektóre ataki stają się niemożliwe lub niezwykle trudne do dotarcia do ciebie. Inne nogi mogą wynieść cię w powietrze, a dobry generator z dobrym ładowaniem EN może utrzymać cię w powietrzu przez przyzwoity czas, ale funkcja Unoszenia się znacznie ułatwia tę walkę, pozwalając ci dłużej pozostać w powietrzu. Mówiąc o generatorze, sugeruję użycie VP-20D, ponieważ ma on dużą pojemność EN, co pozwala na dłuższe pozostawanie w powietrzu, i przyzwoite ładowanie EN, co pozwala szybko odzyskać licznik po powrocie na ziemię otrzymujesz obrażenia od Bezpośredniego Uderzenia po oszołomieniu. Poza tymi głównymi sugestiami możesz zbudować resztę klimatyzacji tak, jak ją widzisz.
W swojej pierwszej fazie Pająk Morski ma 4 podstawowe ataki. Dwa z tych ruchów opierają się na działku laserowym umieszczonym na górze jego centralnego podwozia. Działo to może wystrzelić promień prosto w ciebie, a także może wykonać poziomy omiatanie areny. Oprócz strzałów z armat, inną opcją dalekiego zasięgu Sea Spidera jest seria pocisków plazmowych, które będą cię śledzić. Wreszcie, Sea Spider ma również niszczycielski atak tupiący, podczas którego doskoczy do ciebie i zaatakuje cię dwiema przednimi nogami, które przy uderzeniu powodują wielką eksplozję koralowców.
Wykorzystując nogi czworonoga, wzbij się w niebo, aby uniknąć wielu z tych ruchów. Koralowy tupot staje się w powietrzu zupełnie nieistotny, a działo laserowe ma trudności z oddaniem do ciebie wyraźnego strzału, gdy jest nad nim, choć nie oznacza to, że nie można go trafić. Kiedy jesteś nad Sea Spiderem, nie jesteś całkowicie bezpieczny, ponieważ wystrzeliwuje on śledzące rakiety plazmowe, więc ta strategia nie pozwala ci całkowicie wyłączyć mózgu. Musisz upewnić się, że dobrze zarządzasz swoją EN, aby unikać pocisków, pozostać w powietrzu i nie spaść z powrotem na ziemię niezdolną do wykonania uniku, ponieważ szybko zostaniesz zmiażdżony przez Sea Spidera atak zatrzaskowy.
Użyj SONGBIRDS i JVLN, aby szybko zbudować miernik schodkowy ACS. Jeśli wszystkie ataki trafią z dwóch SONGBIRDS i strzału JVLN, Sea Spider przejdzie z pustego wskaźnika ACS do pełnego oszołomienia. Gdy to się stanie, opuść się z powrotem na ziemię i użyj bunkra stosowego, aby zadać solidną część obrażeń Bezpośredniego Uderzenia. Atak ten da ci szansę na odzyskanie EN, gdy wrócisz w powietrze, i da wszystkim twoim materiałom wybuchowym czas na przeładowanie.
Jeśli wybierzesz właściwy moment, powinieneś być w stanie wystrzelić pełną salwę wszystkich materiałów wybuchowych, zanim Sea Spider wyjdzie z ogłuszenia, zadając duże obrażenia. Po tym procesie będziesz musiał uniknąć kilku ataków, ale gdy cała twoja broń zostanie przeładowana lub naładowana, wróć w powietrze i rozpocznij proces od nowa.
Kiedy boss osiągnie około 50% zdrowia, wejdzie w drugą fazę, którą nazywam „kwitnącym kwiatem”. Pająk morski wzbije się w niebo, wyciągając nogi jak płatki kwiatu. Będzie strzelał laserami z czubków nóg i wystrzeliwuje duży atak energetyczny w kierunku ziemi ze środka. Ta faza staje się wyjątkowo zbędna, jeśli uda ci się wznieść nad nią i kontynuować tę samą strategię co poprzednio, zestrzeliwując na nią. Jedynym ruchem, jaki ma w tym momencie do obrony z góry, są rakiety plazmowe, więc jeśli uda ci się tu dostać, powinieneś być w stanie szybko pozbawić go pozostałego zdrowia.
Moją jedyną sugestią na tym etapie jest to, aby starać się nie ogłuszać bossa w powietrzu, ponieważ Sea Spider nie wraca na ziemię po ogłuszeniu. Powróć na ziemię, gdy boss będzie o jedno trafienie od pełnego wskaźnika ACS, a następnie ogłusz go, abyś mógł zadać pełne trafienie w Bunkier Pile z pełnym EN, dzięki czemu nie spadniesz z nieba i nie przegapisz swojego atak i możliwość bezpośredniego trafienia.
Powtórz proces używania SONGBIRDS i JVLN, aby szybko oszołomić Sea Spidera, a następnie wykonaj naładowany atak Pile Bunker, aby w kółko zadawać ogromne obrażenia, aż pokonasz Sea Spidera!
Bądź na bieżąco z Gameranx, aby otrzymywać przyszłe aktualności, aktualizacje i przewodniki dotyczące Opancerzony rdzeń 6: Pożary