Jedna z głównych mechanizmów, z którymi gracze będą musieli się zapoznać Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu edytuje swój mech z rdzeniem pancernym, znany również jako AC. Dostosowywanie AC obejmuje możliwość zmiany wyglądu mecha za pomocą różnych kolorów, emblematów i naklejek, a także możliwość edycji jego uzbrojenia w celu skonstruowania kompilacji klasowych, które będą ważne podczas przygotowań do podejścia do celu lub wroga. Ponieważ jest to tak ogromna część gry, gracze będą chcieli zrozumieć, jak z niego korzystać. Ten przewodnik zapewni graczom pełne wyjaśnienie, jak dostosować swój AC Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu.
Więcej artykułów o Armored Core 6: Ognie Rubikonu:
Czy Armored Core VI: Fires Of Rubicon będzie działać na platformie Steam? | Czy Armored Core VI: Fires Of Rubicon ma funkcję Cross-Play? | Czy Armored Core VI: Fires Of Rubicon to otwarty świat? | Ile zakończeń ma Armored Core VI: Fires Of Rubicon? | Czy Armored Core VI: Fires Of Rubicon pojawi się na Switchu?
Dostosowywanie AC wyjaśnione w Armored Core 6: Fires of Rubicon
Możliwość dostosowania AC nie jest udostępniana graczom od razu, ale jest odblokowywana bardzo wcześnie. Po naciśnięciu przycisku Nowa gra w menu głównym zostanie odtworzony przerywnik filmowy wprowadzający do gry, który poprowadzi bezpośrednio do Misji 1: Nielegalne wejście. Misja ta pełni funkcję samouczka gry i zapoznaje graczy z podstawowymi mechanikami gry. Po pokonaniu bossa HC Helicopter znalezionego na końcu misji, gracze otrzymają powiadomienie o ukończeniu misji i zostaną przeniesieni z powrotem do swojego garażu. W tym miejscu gra odblokowuje możliwość dostosowania klimatyzacji.
Kiedy gracze po raz pierwszy pojawią się w garażu, będą mieli 2 opcje: Projekt AC i Sortie. Druga opcja polega na tym, że gracze mogą wybrać swoje misje, programy szkoleniowe i ćwiczyć ze swoim AC, podczas gdy w AC Design znajduje się pełny pakiet dostosowywania. Wybranie AC Design spowoduje wyświetlenie podmenu zawierającego 5 opcji: Montaż, Malowanie, Kalkomanie, Edytor obrazów i Dane AC.
„Montaż” to miejsce, w którym gracze mogą wymieniać części i broń swojego mecha. Zmieni to statystyki, a nawet może wpłynąć na sposób poruszania się AC, przy czym niektóre części całkowicie zmieniają sposób, w jaki mech podchodzi do gry, a także zmieniają możliwości bojowe za pomocą różnych rodzajów broni palnej i białej. Po ukończeniu Misji 2: Zniszcz instalacje artyleryjskie gracze uzyskają dostęp do sklepu, w którym będzie można kupić broń i części AC za kredyty zdobyte za ukończenie misji.
Chociaż „Montaż” będzie miał bezpośredni wpływ na sposób rozgrywki, pozostałe opcje zmienią wygląd i kosmetyki AC. „Malowanie” to miejsce, w którym gracze mogą zmieniać kolory mecha i mogą zagłębić się nie tylko w wybór kolorów, ale także w wiele różnych części i warstw, na które można zastosować kolory. „Naklejki” to miejsce, w którym gracze mogą umieszczać na swoich AC zarówno gotowe, jak i wykonane na zamówienie emblematy. „Edytor obrazów” jest powiązany z naklejkami, ponieważ umożliwia graczom tworzenie niestandardowych emblematów. Wreszcie, AC Data to miejsce, w którym gracze mogą zapisać swoje obecne AC i wybrać je ponownie w przyszłości, jeśli zmienią mecha i będą chcieli wrócić do poprzedniej wersji. Zasadniczo działa jako zapis kompilacji.
Wszystkie części garażu gry mają kluczowe znaczenie dla rozgrywki Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu ponieważ pozwoli to graczom wyrazić siebie poprzez projekty mechów, a także zdefiniować swoje konfiguracje i sposób walki w Rubiconie 3. Bądź na bieżąco z Gameranx, aby otrzymywać przyszłe wiadomości, aktualizacje i przewodniki Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu.