Z pomocą ALLMIND połóż kres planom Nadzorców.
Misja 36-B: Odzyskaj kontrolę nad Xylem to druga misja z ostatniej trylogii poziomów, która jest częścią zakończenia Alea Iacta Est Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu. Po ucieczce z podziemnego obiektu znanego jako Watchpoint Alpha budzisz się w latającym mieście Xylem, gdy Handler Walter i „Cinder” Carla realizują swój plan zniszczenia Koralowca. ALLMIND potrzebuje Cię, abyś ich powstrzymał, przejmując kontrolę nad Xylemem, aby mieć pewność, że nastąpi Uwolnienie Koralowców. Ten poradnik zawiera opis przejścia Misji 36-B: Odzyskaj kontrolę nad Xylem w Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu.
Bądź na bieżąco ze wszystkimi przewodnikami Gameranx, sprawdzając nasz Indeks Przewodników Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu.
Więcej poradników Armored Core 6: Ognie Rubikonu:
Armored Core 6: Ognie Rubikonu – pełna lista osiągnięć i trofeów | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak zmieniać broń, kolory i nie tylko | Wyjaśnienie dostosowywania AC | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – wyjaśnienie strojenia systemu operacyjnego | Wszystkie aktualizacje systemu operacyjnego i które można wcześniej odblokować | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak pokonać bossa helikopterem HC | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak pokonać bossa Stridera | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak pokonać bossa Juggernauta | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – Jak pokonać walkę z bossem Sulla | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – Jak pokonać bossa Balteusa | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak pokonać walkę z bossem Smart Cleaner | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – Jak pokonać bossa Sea Spidera | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak grać w trybie wieloosobowym
Odzyskaj kontrolę nad Xylemem Opis przejścia w Armored Core 6: Fires of Rubicon
Zanim przejdziemy do któregokolwiek z głównych celów Misji 36-B: Odzyskaj kontrolę nad Xylem, musimy najpierw zdobyć jeden z przedmiotów kolekcjonerskich znalezionych w tej misji. Zaraz po tym, jak po raz pierwszy przejmiesz kontrolę nad klimatyzacją na początku poziomu, skręć w lewo i spójrz w dół na podłogę pod platformą, na której stoisz. Przejdź do obszaru zaznaczonego na pierwszym obrazku poniżej, aby znaleźć pojemnik na części. Wewnątrz kontenera znajdziesz wyrzutnię rakiet IB-C03W3: NGI 006 Coral Missile Launcher.
Teraz, gdy otworzyłeś pojemnik na części, będziesz musiał zniszczyć 6 modułów pasożytów znajdujących się w Xylemie. Stojąc twarzą do otwartego właśnie kontenera na części, skręć w prawo i skręć za róg w lewo. Pierwszy generator zobaczysz w pobliżu środka pomieszczenia. Po zniszczeniu pierwszego generatora aktywowany zostanie 4-minutowy licznik czasu i będziesz musiał zniszczyć wszystkie moduły pasożytów, zanim skończy się czas. Z pierwszego modułu skręć w prawo (270° na kompasie na dole ekranu) i wskocz na platformę pod sufitem. Tutaj znajdziesz drugi moduł.
Gdy oba moduły w pierwszym obszarze zostaną zniszczone, uzyskasz dostęp do następnego pomieszczenia z niebieskim znacznikiem celu skierowanym w stronę drzwi do nowego obszaru. Po przejściu przez drzwi idź lekko w lewo pod kątem około 150° na kompasie, aż dotrzesz do tylnej ściany. Skręć w lewo i przejdź za róg, aby znaleźć trzeci generator. Wróć do drzwi, przez które przeszedłeś, aby wejść do drugiego pokoju, a następnie przyspiesz prosto w górę. Korzystając ze skanera, powinieneś znaleźć ten generator w pobliżu.
Po zniszczeniu pierwszych 4 modułów pasożytów, będziesz musiał udać się korytarzem w stronę znacznika celu. Po drodze spójrz w prawo, aby znaleźć po drodze niewielki obszar. Zejdź na dół do tego obszaru, a znajdziesz ostatni kontener części w grze. Wewnątrz tego kontenera znajduje się IB-C03W4: NGI 028 Coral Shield.
Idź dalej korytarzem obok kontenera na części, aż dotrzesz do zamkniętych drzwi działowych. Odwróć się i zacznij wracać tą samą drogą, którą przyszedłeś. Po drodze znajdziesz moduł pasożyta na platformie pod ścianą. Stąd idź w lewo i kontynuuj w kierunku, z którego chcesz wejść do obszaru. Podnieś się do sufitu, a znajdziesz ostatni moduł pasożyta.
Po zniszczeniu wszystkich modułów zamknięte drzwi działowe, o których wspomniałem wcześniej, zostaną teraz odblokowane. Przejdź przez drzwi, aby znaleźć moduł kontrolny Xylem, do którego wgrano asystenta AI „Cinder” Carli, „Chatty” Stick, aby mieć pewność, że nie będziesz mógł odzyskać latającego miasta. Rozpocznie protokół blokady kontroli, aby upewnić się, że nie będziesz mógł zająć statku. W całym pomieszczeniu zauważysz wiele tablic kontrolnych. Wszyscy zaczną wytwarzać lasery w całym pomieszczeniu, a jeden z nich zostanie oznaczony niebieskim znacznikiem celu. Będziesz musiał przelecieć do tego systemu kontroli i wejść z nim w interakcję, aby zresetować protokół blokady Chatty, którego postęp możesz zobaczyć na pasku u góry ekranu. Będziesz musiał powtórzyć ten proces wiele razy, a elementy sterujące, których potrzebujesz, wystrzelą laser bezpośrednio w ciebie, gdy się do niego zbliżysz. Po kilkukrotnym wykonaniu tej czynności Chatty podda się. Wszystko, co musisz tutaj zrobić, to wejść w interakcję z systemem sterowania znajdującym się na środku pokoju, aby usunąć Chatty’ego i ostatecznie przejąć kontrolę nad latającym miastem Xylem.
Kiedy odbijesz latające miasto, misja 36-B: Odzyskaj kontrolę nad Xylem będzie ukończona!
NAGRODY MISJI:
Na tym kończy się przewodnik po Misji 36-B: Odzyskaj kontrolę nad Xylem. Możesz zapoznać się z przewodnikiem Gameranx dla Mission 37-C: Coral Release. Bądź na bieżąco z Gameranx, aby otrzymywać przyszłe aktualności, aktualizacje i przewodniki dotyczące Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu.