Spis treści[Hide][Show]
Odblokowywana po ukończeniu Misji 13: Wyeliminuj frakcję Doser. Misja 14: Przeprawa przez Ocean to ostatni poziom Rozdziału 2 w Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu. Po wypełnieniu połowy umowy „Cinder” Carla w końcu pomaga ci dotrzeć do międzykontynentalnej wyrzutni ładunków. Podejście wydaje się dość proste, ale kilka systemów obronnych w okolicy może okazać się bardziej zabójczych, niż myślisz. Ponieważ na koniec misji czeka niebezpieczny boss, najlepiej będzie zasięgnąć kilku wskazówek, jak zakończyć ten krótki rozdział. Ten poradnik zawiera opis przejścia Misji 14: Przeprawa przez Ocean Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu.
Więcej poradników Armored Core 6: Ognie Rubikonu:
Armored Core 6: Ognie Rubikonu – pełna lista osiągnięć i trofeów | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak zmieniać broń, kolory i nie tylko | Wyjaśnienie dostosowywania AC | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – wyjaśnienie strojenia systemu operacyjnego | Wszystkie aktualizacje systemu operacyjnego i które można wcześniej odblokować | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak pokonać bossa helikopterem HC | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak pokonać bossa Stridera | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak pokonać bossa Juggernauta | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – Jak pokonać walkę z bossem Sulla | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – Jak pokonać bossa Balteusa
Opis przejścia oceanicznej przeprawy w Armored Core 6: Fires of Rubicon
Chociaż przed dotarciem do spotkania jest trochę wstępu, większość Misji 14 to walka z bossem Sea Spider. Z tego powodu sugeruję, abyś stworzył swój build AC wokół tej trudnej bitwy z bossem. Dwa granatniki SONGBIRDS na obu twoich jednostkach tylnych i detonująca bazooka 44-141 JVLN ALPHA to świetny wybór, ponieważ zadają ogromne obrażenia zarówno zdrowiu Sea Spidera, jak i wskaźnikowi oszołomienia ACS. Inną jednostką ramienia, którą sugerowałbym, jest broń do walki wręcz PB-033M ASHMEAD Pile Bunker, która działa jako zadając obrażenia o dużej mocy, gdy zapełnisz jej wskaźnik ACS.
Jeśli chodzi o ciało, główną sugestią, jaką bym ci dał, jest użycie nóg czworonoga VP-424. Te nogi zapewniają wyższy limit masy, są w stanie pochłonąć odrzut ciężkich materiałów wybuchowych, aby utrzymać pęd podczas poruszania się i strzelania, a co najważniejsze, posiadają mechanikę unoszenia się, która pozwala latać w powietrzu podczas skoku w powietrzu. Utrzymywanie się w powietrzu i atakowanie Pająka Morskiego z powietrza jest kluczem do uczynienia tej walki tak bezbolesnej, jak to tylko możliwe, ponieważ sprawia, że niektóre ataki stają się niemożliwe lub niezwykle trudne do dotarcia do ciebie. Inne nogi mogą wynieść cię w powietrze, a dobry generator z dobrym ładowaniem EN może utrzymać cię w powietrzu przez przyzwoity czas, ale funkcja Float znacznie ułatwia tę walkę, pozwalając ci pozostać w powietrzu przez długi czas . Mówiąc o generatorze, sugeruję użycie VP-20D, ponieważ ma on dużą pojemność EN, co pozwala na dłuższe pozostawanie w powietrzu, i przyzwoite ładowanie EN, co pozwala szybko odzyskać licznik po powrocie na ziemię otrzymujesz obrażenia od Bezpośredniego Uderzenia po oszołomieniu. Poza tymi głównymi sugestiami możesz zbudować resztę klimatyzacji tak, jak ją widzisz.
Na początku misji idź przed siebie i skorzystaj z windy. Będąc na górze, wyjdziesz na zewnątrz, aby zobaczyć lasery celujące z nieba. Jeśli te lasery cię namierzą, wystrzelą orbitalny cios w twoją głowę. Po wyjściu na zewnątrz użyj Wzmocnienia Szturmu do otworu w kratowej podłodze pokazanego na obrazku poniżej, aby zapewnić sobie osłonę.
Zeskocz do dziury i podążaj ścieżką w stronę niebieskiego znacznika celu. Gdy ponownie dotrzesz na zewnątrz, od razu spójrz w prawo, a zobaczysz dwa latające drony. Każdy z nich posiada brązowy dziennik walki.
Tuż pod dwoma dronami, które właśnie zabiłeś, znajduje się most prowadzący do tunelu. Wejdź do tunelu, aby znaleźć dwa kolejne drony, również niosące brązowe dzienniki bojowe.
Podążaj tym tunelem aż do końca, a następnie spójrz w lewo. Na końcu platformy znajdziesz wrak z dziennikiem danych.
Wróć na most, na który wskazuje główny znacznik misji. Zanim przejdziesz przez most, spójrz w dół i w lewo, aby zobaczyć kolejny most. Podążaj dolnym mostem aż do końca, aby znaleźć drugi i ostatni dziennik danych.
Przejdź przez most i wleć do składowiska kontenerów. Jest tu kilka dronów, które musisz najpierw oczyścić, zanim przystąpisz do walki z bossem. Zanim rozpocznie się walka z bossem, koniecznie skorzystaj z zaopatrzenia znajdującego się po prawej stronie areny.
Walka z bossem Sea Spider
Po oczyszczeniu pływających dronów Carla powie Ci, żebyś dostał się do jednego z kontenerów. Kiedy jednak wejdziesz z nim w interakcję, boss Sea Spider spadnie z wyższego poziomu i zmiażdży Twój niedoszły statek podróżny. Sea Spider ma serię ataków laserowych z głównego działa umieszczonego pośrodku, a także atak tupiący napędzany Koralem. Najlepiej w walce z tym bossem wzbić się w powietrze i zaatakować z góry, gdyż ogranicza to lub całkowicie eliminuje skuteczność wielu jego ataków.
Użyj SONGBIRDS i JVLN, aby szybko zbudować miernik schodkowy ACS. Jeśli wszystkie ataki trafią z dwóch SONGBIRDS i strzału JVLN, Sea Spider przejdzie z pustego wskaźnika ACS do pełnego oszołomienia. Gdy to się stanie, opuść się z powrotem na ziemię i użyj bunkra stosowego, aby zadać solidną część obrażeń Bezpośredniego Uderzenia. Atak ten da ci szansę na odzyskanie EN, gdy wrócisz w powietrze, i da wszystkim twoim materiałom wybuchowym czas na przeładowanie. Jeśli wybierzesz właściwy moment, powinieneś być w stanie wystrzelić pełną salwę wszystkich materiałów wybuchowych, zanim Sea Spider wyjdzie z ogłuszenia, zadając duże obrażenia.
Kiedy boss osiągnie około 50% zdrowia, wejdzie w drugą fazę, którą nazywam „kwitnącym kwiatem”. Pająk morski wzbije się w niebo, wyciągając nogi jak płatki kwiatu. Choć nowy wygląd i kilka nowych ataków sprawia wrażenie groźnego, wystarczy, że ponownie wzbijesz się w powietrze, wskoczysz nad maszynę, a następnie zastosujesz tę samą strategię co poprzednio, zestrzeliwując na nią.
Powtórz ten proces oszołomienia i Pile Bunker, a szybko pokonasz Sea Spidera. Sprawdź pełny przewodnik Gameranx dotyczący pokonania bossa Sea Spider tutaj.
Po pokonaniu Pająka Morskiego należy przejść Misję 14: Przeprawa przez Ocean i Rozdział 2 Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu zostanie ukończony! Odblokowuje to także osiągnięcie i trofeum „Przeprawa przez ocean”.
NAGRODY MISJI:
- 330 000 kredytów (COAM)
- Nowe stopnie i bojownicy na arenie
- NEST (tryb wieloosobowy PvP)
- Nowe części
Na tym kończy się poradnik do Mission 14: Ocean Crossing. Możesz zapoznać się z przewodnikiem Gameranx dotyczącym Misji 15: Ukradnij dane z ankiety. Bądź na bieżąco z Gameranx, aby otrzymywać przyszłe aktualności, aktualizacje i przewodniki dotyczące Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu.