Misja 37-C: Uwolnienie Koralowca to ostatnia misja Alea Iacta Est kończąca się w Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu. Podczas gdy ty pracowałeś nad planem ALLMIND dotyczącym Uwolnienia Koralowca, ona uważa, że nie jesteś już potrzebny, ponieważ planuje wykorzystać Uwolnienie Koralowca dla własnych korzyści. Więc teraz musisz zniszczyć ALLMIND, który przejął świadomość G5 Iguazu. Ostatni członek Redguns nie jest tutaj, aby pomóc ALLMIND osiągnąć ostateczny cel, ale aby w końcu pokonać po wielu stratach, które ponieśli z twoich rąk. Czas pokonać ich obu i pozwolić, aby Uwolnienie Koralowca nastąpiło bez ukrytych motywów ALLMIND. Ten poradnik zawiera opis przejścia Misji 37-C: Uwolnienie Koralowca Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu.
Bądź na bieżąco ze wszystkimi przewodnikami Gameranx, sprawdzając nasz Indeks Przewodników Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu.
Więcej poradników Armored Core 6: Ognie Rubikonu:
Armored Core 6: Ognie Rubikonu – pełna lista osiągnięć i trofeów | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak zmieniać broń, kolory i nie tylko | Wyjaśnienie dostosowywania AC | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – wyjaśnienie strojenia systemu operacyjnego | Wszystkie aktualizacje systemu operacyjnego i które można wcześniej odblokować | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak pokonać bossa helikopterem HC | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak pokonać bossa Stridera | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak pokonać bossa Juggernauta | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – Jak pokonać walkę z bossem Sulla | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – Jak pokonać bossa Balteusa | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak pokonać walkę z bossem Smart Cleaner | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – Jak pokonać bossa Sea Spidera | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak grać w trybie wieloosobowym
Opis przejścia Coral Release w Armored Core 6: Fires of Rubicon
Mój wybór to dwuręczna strzelba SB-027 ZIMMERMAN. Ta broń nie tylko sprawi, że Walter z pustego licznika ACS osiągnie około 90% pełnego licznika, jeśli zostanie użyta z bliska, ale także naprawdę dobrze współpracuje z bunkrem PB-033M ASHMEAD Pile Bunker, który również sugeruję zabrać ze sobą za pomocą Aktualizacja systemu operacyjnego Weapon Bay. Twoja czwarta broń może być dowolna, może to być kolejna mocno uderzająca broń na ramię, na którą możesz dowolnie przełączyć się za pomocą bunkra stosowego lub armata naramienna, taka jak granatnik SONGBIRDS. Wyrzutnia igieł ogłuszających VE-60SNA jest również tutaj doskonałym wyborem, ponieważ broń nie tylko mocno uderza, ale bezpośrednie trafienie wywoła efekt anomalii ACS wyładowania elektrycznego na wrogu,
W pierwszej fazie ALLMIND walczy w swoim MIND GAMMA AC, mechu średniej budowy, który jako broni używa karabinu wieloenergetycznego 44-142 KRSV i karabinu maszynowego MG-014 LUDLOW. Inne AC walczące u boku ALLMIND są naprawdę łatwe do wyeliminowania, ponieważ pojedyncze trafienie z podwójnych ZIMMERMANÓW natychmiast ich oszołomi. Kontynuacja kolejnego wystrzału ze strzelb lub trafienia w bunkier stosowy/igłę ogłuszającą szybko obniży ich zdrowie. Oprócz ALLMIND istnieją w sumie 4 AC, więc sugeruję, abyś użył Wzmocnienia Szturmu w kierunku tych AC i szybko je zniszczył. Jeśli jesteś skuteczny, powinieneś być w stanie pozbyć się wszystkich 4 w czasie krótszym niż 30 sekund ze względu na zadawane obrażenia przez twój sprzęt i ich niski poziom zdrowia. Będziesz musiał pamiętać o tym, że ALLMIND będzie biegał i strzelał do ciebie z karabinu wieloenergetycznego, a także uważaj na niektóre pociski, ale powinieneś być w stanie wyeliminować jednostki wsparcia i wyjść z bitwy w pojedynku 1 na 1. Pierwszy AC ALLMIND ma bardzo mało zdrowia, trochę mniej niż inne AC, z którymi walczyłeś w trakcie gry. Pojedyncze trafienie zarówno ZIMMERMANAMI, jak i w pełni naładowanym bunkrem stosowym będzie w stanie pozbawić ją większości zdrowia. Od tego momentu reszta fazy jest prosta. Zdobądź jeszcze kilka czystych trafień, a zniszczysz ten AC.
Gdy jej pierwsza faza zostanie zniszczona, przyzwie drugą jednostkę AC z ulepszoną bronią oraz większymi zdolnościami zdrowotnymi i defensywnymi niż poprzednia jednostka. Zabierze ze sobą także 2 pająki morskie w formie drugiej fazy z Misji 14 z rozdziału 2: Przeprawa przez ocean. Ta sytuacja wydaje się niezwykle tragiczna, ale są fakty, które działają tutaj na Twoją korzyść. Po pierwsze, Pająki Morskie mają znacznie mniej zdrowia niż ich odpowiedniki we wczesnej fazie gry i można je szybko i łatwo ogłuszyć. Z sprzętem, który zasugerowałem, powinieneś być w stanie pokonać Sea Spidera jednym zamachem. Drugim pomocnym dla ciebie aspektem tej walki jest to, że przybywa Ayre pilotując swój AC, ECHO. Ayre będzie w stanie odwrócić od ciebie uwagę, gdy zabijesz dwa pająki morskie. Jak powiedziałem, powinieneś być w stanie szybko pokonać te pająki morskie ze względu na ich mniejsze zdrowie i podatność na oszołomienie. Uderzenie Pająków za pomocą ZIMMERMANÓW, naładowanego bunkra stosowego i jednostki tylnej powinno być w stanie zniszczyć byłego bossa za jednym zamachem, szczególnie jeśli sztuczna inteligencja Ayre zdecyduje się rzucić losowy pocisk koralowy dla lepszego efektu. To pozwoli ALLMIND samotnie walczyć zarówno z tobą, jak i Ayre.
Drugi AC ALLMIND ma kilka broni laserowych, które mogą wysłać salwę ataków w linii, której będziesz musiał uniknąć. Używają również Ostrza Plazmowego jako broni białej. Dzięki twoim ZIMMERMANOM i własnej broni nasyconej koralem Ayre, oszołomienie ALLMIND jest łatwe, dając ci szansę na trafienie bossa naładowanymi trafieniami z bunkra Pile, a nawet na wykonanie kombinacji bronią jednostki tylnej. Jeśli twoją jednostką tylną jest Miotacz Igieł Ogłuszających, spowoduje to nawet powstanie Anomalii ACS Wyładowania Elektrycznego, która spowoduje nieuniknione obrażenia. Mając około 50% zdrowia, Iguazu straci panowanie nad sobą i zacznie szaleć. ALLMIND zacznie teleportować się na krótkie odległości po arenie, przez co będzie znacznie trudniejszy do trafienia, a także zyska nowy atak przypominający pazury Ostrzem Fali Światła. Ponieważ z dłoni ALLMINDA wychodzi kilka ostrzy, ten ruch może być nieco trudny do uniknięcia. Pomimo tej zwiększonej prędkości i nowego ataku, wszystko, co musisz zrobić, to kontynuować atak u boku Ayre i zadawać ciężkie obrażenia za każdym razem, gdy otrzymasz oszołomienie, wypełniając wskaźnik ACS ALLMIND. Będziesz musiał powtórzyć ten proces przyzwoitą liczbę razy ze względu na pulę zdrowia ALLMIND, ale oszołomienie jest tak łatwe w przypadku tego bossa, że nie powinno stanowić wyzwania i zajmie po prostu trochę czasu. Po prostu powtarzaj strategię oszołomienia i obrażeń, aż zniszczysz ALLMIND.
Kiedy pokonasz ALLMIND, misja 37-C: Uwolnienie Koralowca zostanie ukończona! Zobaczysz zakończenie Alea Iacta Est i odblokujesz osiągnięcie i trofeum Alea Iacta Est! Jeśli rozegrałeś wszystkie możliwe misje w grze, odblokujesz także osiągnięcie i trofeum Stargazer!
NAGRODY MISJI:
Na tym kończy się przewodnik po Misji 37-C: Uwolnienie Koralowca. Bądź na bieżąco z Gameranx, aby otrzymywać przyszłe aktualności, aktualizacje i przewodniki dotyczące Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu.