W Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu, pracujesz dla wielu korporacji, które chcą twojej pomocy w nakłonieniu Coral do zarobienia dużych pieniędzy. Miło jest więc pomagać miejscowym w ich własnych wojnach. W misji 20: Wsparcie ciężkich rakiet po raz kolejny pomagasz „Cinder” Carli i udowadniasz, dlaczego jesteś jej ulubionym turystą. W tym przewodniku omówiono misję 20: Wsparcie wystrzeliwania ciężkich rakiet Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu.
Bądź na bieżąco ze wszystkimi przewodnikami Gameranx, sprawdzając nasz Indeks Przewodników Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu.
Więcej poradników Armored Core 6: Ognie Rubikonu:
Armored Core 6: Ognie Rubikonu – pełna lista osiągnięć i trofeów | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak zmieniać broń, kolory i nie tylko | Wyjaśnienie dostosowywania AC | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – wyjaśnienie strojenia systemu operacyjnego | Wszystkie aktualizacje systemu operacyjnego i które można odblokować wcześniej | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak pokonać bossa helikopterem HC | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak pokonać bossa Stridera | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak pokonać bossa Juggernauta | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – Jak pokonać walkę z bossem Sulla | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – Jak pokonać bossa Balteusa | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak pokonać walkę z bossem Smart Cleaner | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – Jak pokonać bossa Sea Spidera | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak grać w trybie wieloosobowym
Opis przejścia wsparcia wystrzeliwania ciężkich rakiet w Armored Core 6: Fires of Rubicon
Konstrukcje AC i broń odgrywają dużą rolę w podejściu do misji i mogą decydować o sukcesie lub porażce. Ta misja nie stanowi dla ciebie większego wyzwania, jeśli chodzi o wrogów, ale jest kilka wskazówek, które zasugerowałbym, jeśli chodzi o składanie AC, aby nieco ułatwić proces obrony swoich celów. Po pierwsze, powiedziałbym, że masz jakąś wyrzutnię rakiet/rakiet na co najmniej jednej ze swoich jednostek tylnych, ponieważ z niektórymi wrogami, takimi jak mechy TOYBOX i helikoptery transportowe, można szybko się uporać, a zniszczone helikoptery mogą zniszczyć całą falę wrogów. Inną sugestią, którą chciałbym dać, jest zbudowanie szybkiego AC, ponieważ wrogowie będą atakować Twoje cele z wielu różnych miejsc jednocześnie. Możliwość szybkiego przedostania się pomiędzy wrogami i powstrzymania ich przed osiągnięciem celu.
Gdy PCA stało się znane w całym Rubiconie, gang Coyotes zdecydował się nawiązać z nimi współpracę i wykorzystać to połączenie, aby wkroczyć na terytorium „Cinder” Carli. Postanowiła wziąć sprawy w swoje ręce, ustawiając trzy ciężkie rakiety w Watchpoint, aby zniszczyć siły Kojota. Potrzebuje Cię do obrony rakiet przygotowujących się do wystrzelenia.
Na początku misji fala MT będzie już atakować stacje rakietowe, w których walczyłeś z Sullą w Misji 11: Atak na punkt obserwacyjny. Gdy obszar otaczający rakiety zostanie oczyszczony, „Cinder” Carla powie swojemu asystentowi „Chatty” Stickowi, aby przygotował sekwencję wystrzelenia rakiety. 5-minutowy czas pojawi się u góry ekranu, tuż pod paskami zdrowia rakiet. W ciągu tych 5 minut będzie kilka fal MT próbujących przedostać się do rakiet i je zniszczyć. Wiele MT będzie przybywać zarówno drogą wodną otaczającą rakiety, jak i drogą powietrzną za pośrednictwem helikopterów transportowych. Szybko przemieszczaj się pomiędzy każdym z tych wrogów i eliminuj wszystkich wrogów.
W miarę jak coraz więcej MT zostanie zrzuconych na ten obszar, pojawi się także kilka mechów TOYBOX, które zostały wprowadzone w Rozdziale 2, i będą bardzo szybko przemieszczać się w stronę rakiet. Ponieważ te mechy noszą dużo rakiet i poruszają się szybko, sugeruję namierzanie ich w pierwszej kolejności, gdy uważa się na falę, w której się pojawiają.
Kiedy pozostanie nieco więcej niż minuta, przybędzie okręt wojenny PCA, wykorzystując swój ciężki ostrzał laserów i dział do zadania ogromnych uszkodzeń rakietom. Tutaj przydaje się lekka konstrukcja i generator o dobrej pojemności EN, ponieważ możesz podlecieć do mostka statku, aby szybko go zdjąć.
Po upływie wszystkich 5 minut rakiety wystrzelą i zniszczą siatkę z widokiem na obszar wraz ze wszystkimi stacjonującymi tam kojotami.
Kiedy ostatni pocisk trafi, a siatka zostanie zniszczona, Misja 20: Wsparcie wystrzelenia ciężkich rakiet zostanie ukończona!
W Misji 20: Wsparcie wystrzeliwania ciężkich rakiet nie ma przedmiotów kolekcjonerskich.
NAGRODY MISJI:
- 100 000 kredytów (COAM)
- Bonusowy kredyt za obronę wyrzutni rakiet
Na tym kończy się przewodnik po Misji 20: Wsparcie wystrzeliwania ciężkich rakiet. Możesz zapoznać się z przewodnikiem Gameranx dotyczącym Misji 21: Wyeliminuj oddziały egzekucyjne. Bądź na bieżąco z Gameranx, aby otrzymywać przyszłe aktualności, aktualizacje i przewodniki dotyczące Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu.