Po ukończeniu Misji 36: Zajmij niezamieszkane pływające miasto Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu, stoisz przed wyborem: albo pomóc „Cinder” Carli w jej celu, jakim jest zniszczenie Koralowca, albo powstrzymać zniszczenie Koralowca za pomocą Ayre. Będziesz zmuszony pomiędzy Misją Decyzji, Misją 37-A: Przechwycić Siły Korporacyjne i Misją 37-B: Wyeliminuj „Popiół” Carli. Jeśli zdecydujesz się pomóc Carli, pozwól, że pomogę ci nauczyć się odeprzeć atak Grupy Arquebus na latające miasto Xyelm. Ten przewodnik zawiera opis przejścia misji 37-A: Przechwycenie sił korporacyjnych Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu.
Bądź na bieżąco ze wszystkimi przewodnikami Gameranx, sprawdzając nasz Indeks Przewodników Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu.
Więcej poradników Armored Core 6: Ognie Rubikonu:
Armored Core 6: Ognie Rubikonu – pełna lista osiągnięć i trofeów | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak zmieniać broń, kolory i nie tylko | Wyjaśnienie dostosowywania AC | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – wyjaśnienie strojenia systemu operacyjnego | Wszystkie aktualizacje systemu operacyjnego i które można odblokować wcześniej | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak pokonać bossa helikopterem HC | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak pokonać bossa Stridera | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak pokonać bossa Juggernauta | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – Jak pokonać walkę z bossem Sulla | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – Jak pokonać bossa Balteusa | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak pokonać walkę z bossem Smart Cleaner | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – Jak pokonać bossa Sea Spidera | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak grać w trybie wieloosobowym
Przechwyć siły korporacyjne — opis przejścia w grze Armored Core 6: Fires of Rubicon
UWAGA: TO JEST MISJA DECYZYJNA. JEŚLI WYBRAŁEŚ TĘ MISJĘ, NIE BĘDZIESZ MOŻLIWY ROZGRYWANIA MISJI 37-B: WYELIMINUJ „CINDER” CARLĘ DO NOWEJ GRY+. TA MISJA ZAMKNIE CIĘ RÓWNIEŻ W OGNIACH ZAKOŃCZENIA RAVEN.
Na początku misji będziesz miał widok na część miasta Xylem, w której rozpoczęły się już bitwy z Grupą Arqebus. Zamiast od razu schodzić na poziom ulicy, skieruj się na szczyt szklanego dachu zaznaczonego na pierwszym obrazku poniżej. Gdy już tu dotrzesz, zostaniesz zaatakowany przez jednostkę Lekkiej Kalwarii Arqubus, która niesie Srebrny Dziennik Bojowy. Pokonaj tego wroga, aby zdobyć kłodę i kontynuować misję.
Przemierzaj ulice Xylem, wspierając po drodze mechy Carli i eliminując żołnierzy Arkebusa. Przecinając siły wroga, w końcu dotrzesz do konstrukcji kopuły, do której będziesz mógł wejść. Staniesz twarzą w twarz z wrogiem Ciężkiej Kalwarii. Pokonaj tego wroga, aby odblokować drzwi i przejść dalej w misji.
Po wyjściu z kopuły i przejściu przez mały tunel spotkasz się z asystentką Carli, „Chatty” Stickiem. Współpracując z nim, oczyść ten obszar z sił wroga.
Gdy teren zostanie zabezpieczony, przybędzie VI Freud, czołowy członek Oddziału Vesper Grupy Arquebus. Zanim będziesz miał szansę cokolwiek zrobić, Freud zabije „Chatty” Sticka i zostawi cię w bitwie jeden na jednego. Freud nie używa niczego godnego uwagi pod względem wyposażenia, ponieważ wiele jego broni i części to rzeczy, które można odblokować na bardzo wczesnym etapie gry. W rzeczywistości używa domyślnego karabinu szturmowego RF-024 TURNER i Vvc-770LB odblokowanego po Misji 8: Operacja Wallclimber, obu broni z Rozdziału 1. Reszta jego ciała również składa się z części znajdujących się we wczesnej fazie gry i nie ma zbyt wiele zdrowia. Chociaż jego SB-033M MORLEY Spread Bazooka może zadać cios, jeśli zostaniesz przez nią trafiony, a jego drony laserowe Vvc-700LD mogą być nieco irytujące przy unikaniu, nic nie odróżnia Freuda od wszystkich innych pilotów AC, których znasz walczyłem do tego momentu.
Sugeruję użycie strzelby SG-027 ZIMMERMAN do szybkiego zbudowania miernika ACS, a następnie trafienie go bunkrem PB-033M ASHMEAD Pile Bunker, gdy jest oszołomiony, aby zadać ogromne obrażenia Bezpośrednim Hitem. W pełni naładowany bunkier Pile powinien wytrzymać około 50%-60% na Freudzie, więc możliwe jest, że do pokonania tego pilota wystarczy jedno oszołomienie.
Kiedy VI Freud zostanie pokonany, Misja 37-A: Przechwycenie Sił Korporacyjnych zostanie ukończona!
NAGRODY MISJI:
- 440 000 kredytów (COAM)
- Bonusowy kredyt w zależności od liczby wyeliminowanych wrogów
Na tym kończy się przewodnik po Misji 37-A: Przechwycenie Sił Korporacyjnych. Możesz zapoznać się z przewodnikiem Gameranx dotyczącym Misji 38-A: Przełamać linię Kármána. Bądź na bieżąco z Gameranx, aby otrzymywać przyszłe aktualności, aktualizacje i przewodniki dotyczące Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu.