Po ukończeniu Misji 36: Zajmij niezamieszkane pływające miasto Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu, stoisz przed wyborem: albo pomóc „Cinder” Carli w jej celu, jakim jest zniszczenie Koralowca, albo powstrzymać zniszczenie Koralowca za pomocą Ayre. Będziesz zmuszony pomiędzy Misją Decyzji, Misją 37-A: Przechwycić Siły Korporacyjne i Misją 37-B: Wyeliminuj „Popiół” Carli. Jeśli zdecydujesz się stanąć po głosie w swojej głowie, będziesz musiał wybrać Misję 37-B: Wyeliminuj „Cinder” Carla. Dzięki temu nie będzie już po jej stronie w obliczu ataku Grupy Arquebus na latające miasto Xylem, ale zamiast tego znajdzie się w samym środku konfliktu, walcząc z siłami obu frakcji. Z pomocą Ayre jesteś zmuszony pokonać swojego długoletniego sojusznika dla dobra Koralowca i jego dalszego istnienia. Ten przewodnik zawiera opis przejścia Misji 37-B: Wyeliminuj „Cinder” Carlę Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu.
Bądź na bieżąco ze wszystkimi przewodnikami Gameranx, sprawdzając nasz Indeks Przewodników Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu.
Więcej poradników Armored Core 6: Ognie Rubikonu:
Armored Core 6: Ognie Rubikonu – pełna lista osiągnięć i trofeów | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak zmieniać broń, kolory i nie tylko | Wyjaśnienie dostosowywania AC | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – wyjaśnienie strojenia systemu operacyjnego | Wszystkie aktualizacje systemu operacyjnego i które można odblokować wcześniej | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak pokonać bossa helikopterem HC | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak pokonać bossa Stridera | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak pokonać bossa Juggernauta | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – Jak pokonać walkę z bossem Sulla | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – Jak pokonać bossa Balteusa | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak pokonać walkę z bossem Smart Cleaner | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – Jak pokonać bossa Sea Spidera | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak grać w trybie wieloosobowym
Wyeliminuj poradnik „Cinder” Carli w Armored Core 6: Fires of Rubicon
UWAGA: TO JEST MISJA DECYZYJNA. JEŚLI WYBRASZ TĘ MISJĘ, NIE BĘDZIESZ MOŻLIWY ROZGRYWANIA MISJI 37-A: PRZECHWYTAĆ SIŁY KORPORACYJNE DO NOWEJ GRY+. TA MISJA ZAMKNIE CIĘ RÓWNIEŻ W ZAKOŃCZENIU LIBERATORA RIBICON.
Kiedy rozpoczynasz misję, Grupa Arqebus przybyła już do Latającego Miasta Xylem. Przemierzając miasto, możesz atakować zarówno żołnierzy Arqebusa, jak i mechy Carli. Podążaj za znacznikiem celu, aż znajdziesz ślimaka V.II. Będziesz musiał pokonać tego AC, aby zebrać jego Platynowy Dziennik Walki.
Snail’s AC, OPEN FAITH, używa paralizatora VP-66EG i lancy laserowej VE-67LLA jako swojej broni, a także wyrzutni rakiet plazmowych Vvc-70VPM i wyrzutni igieł ogłuszających VE-60SNA jako jednostek tylnych. Ta kombinacja broni ma na celu wywarcie na tobie presji i zbudowanie Anomalii ACS Wyładowania Elektrycznego, która spowoduje nieuniknione obrażenia elektryczne. Wyrzutnia rakiet plazmowych ma dobre namierzanie i może zadać przyzwoitą ilość obrażeń twojemu ACS i może utrzymywać nacisk na twój miernik ogłuszenia, podczas gdy Wyrzutnia igieł ogłuszających i Paralizator szybko wytwarzają twoje wyładowanie elektryczne i mogą zadać nagłe obrażenia zarówno twojemu zdrowiu, jak i ACS. Kiedy zostaniesz ogłuszony, będzie on mógł zadać ci duże obrażenia swoją Laserową Lancą. Nawet jeśli nie jesteś oszołomiony, Ślimak będzie próbował rzucić się na ciebie lancą, aby zmniejszyć dystans między wami.
Gdy nauczysz się unikać jego ataków, będziesz musiał podejść do tej walki w taki sam sposób, jak w przypadku innych pilotów AC i skupić się na jego wskaźniku ACS. Kiedy Ślimak jest oszołomiony, możesz zadać ogromne obrażenia Bezpośredniego Uderzenia, które szybko rozprawią się z zadowolonym z siebie przywódcą. Po pokonaniu Ślimaka V.II otrzymasz Platynowy Dziennik Walki.
Kontynuuj podążanie za niebieskim znacznikiem celu, a wejdziesz do budynku. Gdy przejdziesz przez drzwi prowadzące do tunelu, przegroda opadnie, zamykając cię w środku, gdy grupa dronów i MT zaatakuje. Chociaż Ayre powie, że otworzy drzwi, tak naprawdę musisz zniszczyć wszystkich wrogów w pomieszczeniu, aby przejść dalej. Są to wrogowie, których łatwo zniszczyć, ale uważaj na żółty gaz wydzielany przez niektórych z nich, ponieważ stanie w chmurze spowoduje utworzenie paska anomalii ACS wyładowania elektrycznego i spowoduje nieuniknione obrażenia, jeśli licznik się zapełni.
Kiedy pozbędziesz się wszystkich wrogów, drzwi się otworzą, kontynuuj podążanie za znacznikiem celu. W końcu znajdziesz swoją docelową „Cinder” Carlę i jej zaufanego asystenta „Chatty” Sticka w swoich AC, gotowych do bitwy na śmierć i życie. Aby ukończyć misję, będziesz musiał pokonać obu pilotów AC.
Duet „Cinder” Carla i „Chatty” Stick współpracują, aby wywierać na ciebie presję z różnych stron. Obaj używają wyłącznie broni wybuchowej, co sprawia, że uderzają bardzo mocno. Obaj AC będą starali się trzymać od siebie z daleka, aby zaatakować cię z wielu kierunków. Carla dzierży w obu ramionach wyrzutnię rakiet oblężniczych WS-5000 APERITIF i dwie wyrzutnie rakiet rozproszonych WS-5001 SOUP na każdym z ramion. W międzyczasie „Chatty” korzysta z pionowej wyrzutni rakiet BML-F1/P07VTC-12, wyrzutni rakiet Cluster WR-0999 DELIVERY BOY granatnika IRIDIUM i bazooki LITTLE GEM.
Oba AC nie będą trzymać się razem, ponieważ Chatty pozostanie na drugim poziomie i będzie zapewniał wsparcie ogniowe, gdy Carla będzie próbowała cię sprowadzić na dół. Najlepszym sposobem poradzenia sobie z tą dwójką jest wykorzystanie otoczenia do odizolowania jednego z nich od drugiego i jak najszybsze ich zniszczenie. W okolicy znajduje się kilka filarów, które dają ci szansę na walkę z Carlą w pozycji, w której rakiety Chatty’ego nie mogą cię trafić. Tymczasem wbiegnięcie na najwyższe piętro i zaatakowanie Chatty’ego może dać ci szansę na zadanie ogromnych obrażeń, ponieważ nie ma on zbyt wiele zdrowia, co ułatwia rozprawę z Carlą 1 na 1. Gdy oba AC zostaną zniszczone, otrzymasz Złoty Dziennik Walki od Chatty’ego i Platynowy Dziennik Walki od Carli. Choć mogłoby się wydawać, że przejąłeś kontrolę nad Xylemem, ostatnie zabezpieczenie Carli uniemożliwiło ci kontrolowanie latającego miasta, stawiając je na trwałym kursie kolizyjnym z Rośliną Naczyniową.
Gdy „Rozmowny” Kij i „Żar” Carla zostaną zniszczone, Misja 37-B: Wyeliminuj „Żar” Carla zostanie ukończona!
NAGRODY MISJI:
Na tym kończy się przewodnik po Misji 37-B: Wyeliminuj „Cinder” Carlę. Możesz zapoznać się z przewodnikiem Gameranx dotyczącym Misji 38-B: Zniszcz blok napędowy. Bądź na bieżąco z Gameranx, aby otrzymywać przyszłe aktualności, aktualizacje i przewodniki dotyczące Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu.