Spis treści[Hide][Show]
Będąc dobrym najemnikiem dla wielu korporacji, które można znaleźć na całym świecie Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu, jest kilka misji, podczas których oferujesz swoje usługi Frontowi Wyzwolenia Rubiconu, który próbuje bronić swojej planety przed tymi, którzy wykorzystaliby jej Koralowiec dla własnych korzyści. Misja 17: Wyeliminuj V.VII, odblokowywana po ukończeniu Misji 15: Kradzież danych pomiarowych wraz z Misją 16: Atak na bazę tankowania, jest jedną z takich misji. Ayre przychodzi do ciebie z prośbą od RLF. Po odebraniu im Muru w Misji 8: Operacja Wallclimber potrzebują teraz Twojej pomocy w przygotowaniu planu odzyskania kluczowego przyczółka. Twoim zadaniem nie jest zdobycie samego Muru, ale złagodzenie jego obrony. Dokonuje się tego poprzez zamordowanie stacjonującego tu pilota Vespera: V.VII Swinburne. To pierwsza misja, która tak naprawdę daje ci wybór, który zmienia przebieg poziomu, więc pozwól, że wyjaśnię, jak to wszystko działa. Ten przewodnik zawiera opis przejścia Misji 17: Wyeliminuj V.VII Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu.
Bądź na bieżąco ze wszystkimi przewodnikami Gameranx, sprawdzając nasz Indeks Przewodników Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu.
Więcej poradników Armored Core 6: Ognie Rubikonu:
Armored Core 6: Ognie Rubikonu – pełna lista osiągnięć i trofeów | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak zmieniać broń, kolory i nie tylko | Wyjaśnienie dostosowywania AC | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – wyjaśnienie strojenia systemu operacyjnego | Wszystkie aktualizacje systemu operacyjnego i które można odblokować wcześniej | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak pokonać bossa helikopterem HC | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak pokonać bossa Stridera | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak pokonać bossa Juggernauta | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – Jak pokonać walkę z bossem Sulla | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – Jak pokonać bossa Balteusa | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak pokonać walkę z bossem Smart Cleaner | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – Jak pokonać bossa Sea Spidera | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak grać w trybie wieloosobowym
Wyeliminuj opis przejścia V.VII w Armored Core 6: Fires of Rubicon
Chociaż kompilacje są bardzo ważne w Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu, nie jest to misja wymagająca szczegółowego opracowania jednej optymalnej wersji gry, aby odnieść sukces. Ze względu na obecność ukrycia na początku poziomu, przydatna może być lżejsza konstrukcja i generator o dużej pojemności EN. Ponadto, ponieważ dwoma głównymi celami, z którymi będziesz walczyć, są piloci AC. dwie strzelby SG-027 ZIMMERMAN mogą być bardzo przydatne w budowaniu miernika oszołomienia ACS z silną bronią do walki wręcz przyczepioną do ramion, dzięki ulepszeniu systemu operacyjnego broni, na które można się przełączyć, aby zadać duże obrażenia, gdy wróg jest ogłuszony. Oprócz tych sugestii, ta misja naprawdę daje ci swobodę poruszania się w dowolny sposób.
Będziesz musiał przedostać się przez miasto przed Murem, aby dotrzeć do bazy, w której prawdopodobnie stacjonuje V.VII Swinburne. Jeśli zostaniesz zauważony przez MT nadzoru, misja natychmiast zakończy się niepowodzeniem. Zatem będziesz chciał wybrać ścieżkę, na której znajduje się tylko kilka MT nadzoru, które można zniszczyć, zanim zostaniesz wykryty. Jeśli kamera MT będzie na ciebie patrzeć, po lewej stronie ekranu pojawi się powiadomienie „ALERT” i będziesz musiał albo zniszczyć MT, albo zniknąć z jego pola widzenia.
Najlepszą ścieżką, jaką znalazłem, było udanie się całkowicie na lewo od obszaru od początku misji i skierowanie się do ściany zaznaczonej na obrazku poniżej. Na tym obszarze znajdują się tylko dwa MT, które możesz szybko zniszczyć, nie powiadamiając innych strażników. Ściana ta zaprowadzi Cię aż do bazy, do której musisz dotrzeć.
W pobliżu celu znajduje się miejsce postoju MT, w którym stacjonuje czworonóg. Ten czworonóg nie jest MT do nadzoru i nosi srebrny dziennik bojowy, więc zwróć jego uwagę na siebie i zniszcz go, aby zdobyć ten przedmiot kolekcjonerski.
Walka ze Swinburne’em lub Rokumonsenem
Kiedy dotrzesz do bazy, nie znajdziesz Swinburne’a, ale zauważysz serię eksplozji w oddali za ścianą, którą dotarłeś do bazy. Wyjedź z miasta i przejdź przez rzekę, aby znaleźć Swinburne’a. Używa granatnika EARSHOT i tarczy Puse Shield na tylnej części jednostki, a także przycisku ogłuszającego VP-67EB i wyrzutni rakiet HML-G2/P19/LT-04 jako broni naramiennej. latać po arenie, strzelając z wybuchowej broni i używając swojej tarczy, aby chronić się przed twoimi atakami. Kiedy się do ciebie zbliży, wyzwoli serię ataków swoją pałką ogłuszającą. Twoją najlepszą szansą na zadanie mu obrażeń jest uniknięcie jego ataków za pomocą przycisku ogłuszającego i wykonanie kilku ataków o dużym wpływie, takich jak wystrzały ze strzelby i/lub ostrzał SONGBIRDS, aby szybko zbudować jego miernik ogłuszenia ACS. Gdy Swinburne zostanie ogłuszony, szybko zadaj mu jak największe obrażenia, szczególnie jeśli masz przy sobie coś w rodzaju Ostrza Plazmowego lub Bunkra Pile. Ma przyzwoitą ilość zdrowia, więc przygotuj się na powtórzenie tego procesu.
Po zadaniu wystarczających obrażeń Swinburne’owi rzuci broń na ziemię i poprosi cię o litość. Powie ci, że jest w stanie zapłacić ci podwójną kwotę, jaką oferuje mu RLF, jeśli tylko go wypuścisz. Otrzymasz monit o „ZAAKCEPTOWANIE” lub „ODRZUCENIE” jego propozycji. Jeśli odmówisz, ponownie rozpoczniesz walkę ze Swinburne’em. Wyeliminuj go, a otrzymasz złoty dziennik walki.
Jeśli przyjmiesz ofertę Swinburne’a, odejdzie on przed pilotem RLF AC imieniem Rokumonsen, który jest tutaj, aby cię wyeliminować po tym, jak złamałeś przysięgę złożoną grupie. Posiada karabin szturmowy 44-143 HMMR i karabin szturmowy MA-J-201 RANSETSU-AR, między którymi może przełączać się w lewej ręce i plecach, a także strzelbę SG-026 HALDEMAN i wyrzutnię detonujących rakiet 45-091 JVLN BETA po prawej stronie. Ma lekką i szybko poruszającą się klimatyzację, więc musisz upewnić się, że jesteś w stanie podejść blisko i zdusić jego prędkość, aby szybko wywołać ogłuszenie. Ze względu na swoją szybkość ma dość mało zdrowia, więc dobre ogłuszenie i potężna broń mogą szybko zadziałać z AC. Rokumonsen posiada także Złoty Dziennik Walki, zatem aby zdobyć wszystkie dzienniki z tej misji, konieczne będzie rozegranie jej jeszcze raz i wybranie opcji odwrotnej niż poprzednio.
Kiedy pokonasz Swinburne’a lub Rokumonsena, misja 17: Wyeliminuj V.VII zostanie ukończona!
NAGRODY MISJI:
Na tym kończy się przewodnik po Misji 17: Eliminacja V.VII. Możesz zapoznać się z przewodnikiem Gameranx dotyczącym Misji 18: Sabotaż w tunelu. Bądź na bieżąco z Gameranx, aby otrzymywać przyszłe aktualności, aktualizacje i przewodniki dotyczące Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu.