Niech ognie pochłoną Rubikon.
Misja 29-A: Wyłącz satelity zamykające Ostatnią misją zakończenia Ognia Kruka jest: Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu i można do niego uzyskać dostęp tylko po wybraniu misji decyzyjnej o nazwie Misja 37-A: Przechwycenie sił korporacyjnych. Po przebiciu się przez ostatnią falę sił Grupy Arquebus, twoją ostatnią przeszkodą pomiędzy latającym miastem Xylem a Rośliną Naczyniową są systemy obronne Closure Sattelite i osoba je kontrolująca: Ayre. Aby osiągnąć swój ostateczny cel i położyć kres Koralowi na dobre, będziesz zmuszony stoczyć bitwę ze swoim Rubikońskim towarzyszem. Misja 39-A: Wyłącz satelity zamykające dla Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu.
Bądź na bieżąco ze wszystkimi przewodnikami Gameranx, sprawdzając nasz Indeks Przewodników Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu.
Więcej poradników Armored Core 6: Ognie Rubikonu:
Armored Core 6: Ognie Rubikonu – pełna lista osiągnięć i trofeów | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak zmieniać broń, kolory i nie tylko | Wyjaśnienie dostosowywania AC | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – wyjaśnienie strojenia systemu operacyjnego | Wszystkie aktualizacje systemu operacyjnego i które można odblokować wcześniej | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak pokonać bossa helikopterem HC | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak pokonać bossa Stridera | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak pokonać bossa Juggernauta | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – Jak pokonać walkę z bossem Sulla | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – Jak pokonać bossa Balteusa | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak pokonać walkę z bossem Smart Cleaner | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – Jak pokonać bossa Sea Spidera | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak grać w trybie wieloosobowym
Wyłącz satelity zamykające — opis przejścia w grze Armored Core 6: Fires of Rubicon
Jeśli chodzi o broń, której chcesz tutaj użyć, istnieje kilka mocnych opcji, z których możesz skorzystać, a kilka z nich polecam zabrać ze sobą, niezależnie od tego, jaką wersję zdecydujesz się użyć. Pierwszym z nich jest pistolet pulsacyjny HI-16: GU-Q1 lub HI-18: GU-A2. Te dwie bronie mogą zniweczyć obronę tarczy Ayre, a rozbicie tarczy spowoduje natychmiastowe oszołomienie, co oznacza, że szybkie rozbicie tarczy skraca czas, przez który ona musi trafić cię obrażeniami chronionymi i daje więcej czasu na otrzymanie obrażeń Bezpośredniego Uderzenia. Oprócz tej broni powinieneś także zabrać ze sobą bunkier na stosy popiołu PB-033M ze względu na jego ogromny potencjał obrażeń, szczególnie gdy boss jest oszołomiony. W pozostałej części konstrukcji wyrzutnia igieł ogłuszających VE-60SNA świetnie przebija tarczę, jeśli uda ci się oddać strzał, a mimo to wytwarza potężne wyładowanie elektryczne, które znacznie pomaga w napełnieniu miernika ogłuszenia ACS. Działo granatowe SONGBIRDS może również zadać ogromne obrażenia, jeśli trafi ogłuszonego wroga.
Strzelba SG-027 ZIMMERMAN może być używana z dobrym skutkiem, jeśli uda ci się zbliżyć do Ayre. Bezpośredni strzał z tej broni może niemal natychmiast ogłuszyć nieosłoniętego Ayre i może nawet zadać przyzwoite obrażenia tarczy. Jeśli wolisz mieć coś, co pomoże ci utrzymać presję na dystans, sugeruję pistolet Gatlinga DF-GA-08 HU-BEN. Szybkostrzelny kolos z dużą ilością amunicji, Gatling Gun nie zapełni wskaźnika ACS tak szybko, jak niektóre inne opcje, ale może zadać stałe obrażenia, co utrudni Ayre odzyskanie części jej ACS. Biorąc pod uwagę jej prędkość, gracze mogą w niektórych momentach bitwy znajdować się w dużej odległości od Ayre, a Działo Gatlinga może pomóc utrzymać presję podczas prób zbliżenia się.
Cała ta misja to walka z bossem przeciwko Twojemu długoletniemu sojusznikowi, Ayre Rubiconianowi, który teraz kontroluje broń AC serii IBIS C. Używa kilku broni Coral i ma ruch, jakiego nie ma żaden inny wróg w całej grze. Chociaż pewne aspekty jej zestawu ruchów są w pełni unikalne, istnieją pewne aspekty, które zostały przejęte od innych bossów. Najważniejsza jest jej tarcza pulsacyjna, podobna do tej, której BALTEUS używa od samego początku w Rozdziale 1.
Tarcza Pulsacyjna otacza Ayre w początkowych momentach bitwy i jest pierwszą linią obrony, przez którą musisz się przedostać, aby zadać obrażenia jej AC. Jej arsenał broni obejmuje wyrzutnie rakiet nasycone koralem, koralowe ostrze i koralowy karabin laserowy jako jej podstawową broń. Szybko zorientujesz się, że Ayre jest niezwykle szybka, przez co trudno ją wyśledzić i oddać wyraźny strzał. Twoja największa szansa na dobre trafienie Ayre jest wtedy, gdy użyje ona i nie trafi w atak swoim Ostrzem. Długi czas nakręcania i równie długa rekonwalescencja po ataku dają ci doskonałą szansę na zadanie obrażeń, jeśli uda ci się uniknąć zamachu.
Użyj pistoletu pulsacyjnego, aby szybko przebić się przez bąbelkową tarczę. Kiedy tarcza pęknie, Ayre zostanie oszołomiona i będzie stała nieruchomo przez przyzwoity czas, więc powinieneś przełączyć się na Bunkier Pile i wykonać na niej naładowany atak, aby zadać ogromne obrażenia Bezpośredniego Uderzenia. Jeśli masz ze sobą Wyrzutnię Igieł Ogłuszających, natychmiast oddaj strzał z tej broni po wylądowaniu w Bunkrze Stosowym, ponieważ naładowane trafienie również ogłuszy Ayre na krótki czas. Jeśli ponownie wzmocni swoją Tarczę Pulsacyjną, po prostu przełącz się z powrotem na Pistolet Plusowy i przetnij energię w taki sam sposób, jak robiłeś to wcześniej. Gatling Gun, ZIMMERMAN lub Stun Needle również będą tutaj bardzo pomocne, ponieważ mogą utrzymać nacisk na tarczę i Ayre, jeśli Twój Pulse Gun się przegrzeje.
Gdy osiągnie drugą fazę, Ayre odblokuje kilka nowych ruchów. Dodatki te obejmują możliwość teleportacji na krótkie odległości, a także tworzenie łańcucha eksplozji Koralowca na jej drodze. Dostaje także ruch podobny do ruchu jednego z najtrudniejszych bossów z poprzedniej wyprawy FromSoftware, Pierścień Eldena. Malenia, Bogini Zgnilizny, miała ruch, w którym unosiła się w powietrzu, podczas gdy blisko siebie spadała, by cię zaatakować, a następnie opadała, by zadać ostatni cios. Ayre ma właśnie taki ruch, ponieważ podczas wykonywania określonych ruchów tworzy kopie siebie Coral.
Otrzymuje nowy atak Koralowym Ostrzem, podczas którego utrzymuje się w powietrzu, aby naładować zamach. Kiedy jest w powietrzu, koralowe klony zaatakują cię podobnymi, ale słabszymi atakami w zwarciu, zanim ona nadejdzie z własnym atakiem. Może także przekształcić się w samolot i szybko skierować się na skraj areny, strzelając laserami wokół siebie, gdy wychodzi na zewnątrz. Gdy Ayre okrąży obszar, wykona kilka kopii Koralowca, a one wszystkie wrócą na arenę i spróbują cię uderzyć. Kiedy prawdziwa Ayre powróci na arenę, natychmiast się obróci, będąc jeszcze w powietrzu, i wystrzeli w ciebie skoncentrowany promień koralowy.
To właśnie te dwa ruchy, podczas których Ayre może stworzyć kopie siebie, są najniebezpieczniejsze, ponieważ mogą być przytłaczające, ale są też najlepszą szansą na stworzenie okazji, aby ją uderzyć i oszołomić. Kiedy wzbije się w powietrze, aby naładować swój zamach Ostrzem, możesz doskoczyć do niej i trafić wybraną bronią, aby zadać ogromne obrażenia jej ACS. Ponadto, gdy zakończy swój atak jako samolot i wystrzeliwuje laser, pozostaje przez chwilę otwarta, jeśli uda ci się uniknąć ataku, więc wykorzystaj to również jako szansę na zadanie obrażeń. Kiedy będzie ogłuszona, po prostu powtórz proces z poprzedniego, co najwyżej jeszcze raz, a pokonasz Ayre.
Po pokonaniu Ayre Xylem zderzy się z Rośliną Naczyniową, zapalając wszystkie Koralowce w Rubikonie. To kończy Wojny Koralowe i tworzy legendę O Ogniach Kruka.
Kiedy Ayre zostanie pokonana, misja 39-A: Wyłącz satelity zamykające zostanie ukończona! Odblokuje to także osiągnięcie i trofeum Ognie Kruka!
NAGRODY MISJI:
- 550 000 kredytów (COAM)
- Nowa gra+
Na tym kończy się przewodnik po Misji 39-A: Wyłącz satelity zamykające. Odblokuje to zakończenie Ognie Kruka i doprowadzi cię do Nowej Gry+. Bądź na bieżąco z Gameranx, aby otrzymywać przyszłe aktualności, aktualizacje i przewodniki dotyczące Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu.