Czas zniszczyć Xylem.
Spis treści[Hide][Show]
Po wybraniu Misji 37-B: Wyeliminuj „Cinder” Carlę, zostaniesz postawiony na ścieżce ocalenia Koralowca przed planami Nadzorców i doprowadzenia Wyzwoliciela Rubikonu do zakończenia Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu. Po pokonaniu Carli dowiesz się, że jej śmierć uruchomiła system obronny, który zablokował cię przed systemem kontroli, stawiając latające miasto Xylem na kursie kolizyjnym z Rośliną Naczyniową przechowującą Koral. W Misji 38-B: Zniszcz blok napędowy, wraz ze swoim starym kumplem i głosem w Twojej głowie, Twoim zadaniem jest zniszczenie statku, aby nie dokończyć swojej podróży. Ten poradnik zawiera opis przejścia misji 38-B: Zniszcz blok napędowy Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu.
Bądź na bieżąco ze wszystkimi przewodnikami Gameranx, sprawdzając nasz Indeks Przewodników Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu.
Więcej poradników Armored Core 6: Ognie Rubikonu:
Armored Core 6: Ognie Rubikonu – pełna lista osiągnięć i trofeów | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak zmieniać broń, kolory i nie tylko | Wyjaśnienie dostosowywania AC | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – wyjaśnienie strojenia systemu operacyjnego | Wszystkie aktualizacje systemu operacyjnego i które można odblokować wcześniej | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak pokonać bossa helikopterem HC | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak pokonać bossa Stridera | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak pokonać bossa Juggernauta | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – Jak pokonać walkę z bossem Sulla | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – Jak pokonać bossa Balteusa | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak pokonać walkę z bossem Smart Cleaner | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – Jak pokonać bossa Sea Spidera | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak grać w trybie wieloosobowym
Zniszcz blok napędowy w grze Armored Core 6: Fires of Rubicon
Chociaż twoim głównym celem na tym poziomie jest zniszczenie 4 generatorów, po drodze jest kilku wrogów, którzy mogą okazać się pewnym wyzwaniem bez odpowiedniego sprzętu. Mówiąc dokładniej, w tej misji ponownie pojawiają się Inteligentny odkurzacz z Rozdziału 2 i ulepszona wersja BALTEUSA z Rozdziału 1. Pozostali wrogowie na tym poziomie nie są zbyt wielkimi zmartwieniami, więc stworzymy zestaw, który będzie przydatny w obu spotkaniach. Najważniejszym elementem wyposażenia, jaki będziesz musiał zabrać ze sobą, jest działo pulsacyjne HI-16: GU-Q1 lub HI-18: GU-A2, ponieważ główną przeszkodą w walce BALTEUSA jest jego tarcza. Każda z tych broni szybko pokona tarczę pulsacyjną i umożliwi ci atak. Przynieś także bunkier stosowy PB-033M ASHMEAD, który zadaje duże obrażenia od bezpośredniego trafienia, gdy uda ci się ogłuszyć bossa.
Sugeruję także zabrać ze sobą przynajmniej jeden materiał wybuchowy, który pomoże w zajęciu się Smart Cleanerem. Ponieważ możesz zadawać obrażenia i budować wskaźnik ACS, trafiając w określone słabe punkty, ta wybuchowa broń daje ci nieco większą swobodę w strzelaniu, ponieważ promień eksplozji może zrekompensować ataki, które mogą nieznacznie minąć z otwarciem. Są to również przyzwoite opcje do wykorzystania przeciwko BALTEUSOWI. Podczas mojej rozgrywki wziąłem ze sobą granatnik DIZZY, ale każdy inny wybór może być opłacalny. Możesz także zabrać ze sobą detonującą bazookę 44-141 JVLN ALPHA, granatnik DF-GR-07 GOU-CHEN, a nawet granatniki SONGBIRDS jako broń jednostki tylnej. Innym dobrym wyborem dla Jednostki Tylnej, jeśli wolisz zabrać coś innego niż materiał wybuchowy, jest Miotacz Igieł Ogłuszających VE-60SNA, który może spowodować wiele uszkodzeń zarówno BALTEUSA, jak i jego tarczy. Jest także w stanie zbudować Anomalię ACS Wyładowania Elektrycznego, która może zadać bossowi nieuniknione obrażenia.
Jeśli przyniesiesz broń wybuchową Arm Unit, musisz upewnić się, że posiadasz aktualizację systemu operacyjnego Weapon Bay, ponieważ będziesz musiał mieć możliwość zamiany na pistolet pulsacyjny lub bunkier stosowy. A skoro mowa o tuningu systemu operacyjnego, poleciłbym także rozszerzenie Assault Armor OS, ponieważ może ono szybko przebić się przez tarczę BALTEUSA. Można tego użyć, aby przerwać jego potężne ataki na początku drugiej fazy, szybko go ogłuszając. Chociaż są to świetne wybory i te, których używałem, meta DF-GA-08 HU-BEN Gatling Gun i SG-027 ZIMMERMAN Shotgun to zawsze świetny wybór dzięki ich zdolności do wywierania presji na szybkiego bossa i szybkiego budowania ACS metr.
Misję rozpoczynasz w dolnej części latającego miasta Xylem. Podczas początkowej scenki przerywnikowej dołącza do ciebie Rusty, który nie jest już związany Nieszporami i walczy o wolność Rubikonu. Będzie on obecny, aby pomóc ci w pierwszej połowie misji.
Z początku misji zejdź na platformę bezpośrednio pod tobą i idź w lewo przez otwór po lewej. Od wejścia skręć ponownie w lewo i idź na koniec korytarza, aby znaleźć swój pierwszy generator. Stąd zawróć i skieruj się w dół korytarza. Możesz wyjść tą samą drogą, którą przyszedłeś, aby dotrzeć do następnego pomieszczenia z generatorem, ale jest tam działo laserowe, które może tanio trafić. Od wejścia proponuję udać się właściwą ścieżką i skorzystać z przejścia znajdującego się na końcu obszaru. Zaprowadzi Cię to do następnego pomieszczenia i umieści Cię tuż obok generatora, który musisz zniszczyć. Teraz wróć na zewnątrz, gdzie znajduje się działo laserowe i zniszcz działo. Gdy już znajdziesz się na dole, wejdź na platformę bezpośrednio nad nią i przejdź poziom, podążając za niebieskimi znacznikami celów.
Dotrzesz do platformy, na której stoi Smart Cleaner. W przeciwieństwie do późniejszej walki z BALTEUSEM, ta bitwa jest dokładnie taka sama, jak ta, którą stoczyłeś w Misji 12: Infiltracja siatki 086. Twoim głównym celem powinno być przedostanie się nad jego wulkanicznym otworem wydechowym i wystrzelenie rakiet w otwór. Jeśli masz w rękach także SONGBIRDS lub nawet drugą wyrzutnię rakiet, możesz szybko ogłuszyć bossa. W tym momencie wyląduj przed nim i użyj całej swojej broni na jego słabym punkcie otwartych drzwi pieca. Gdy przestanie być ogłuszony, ponownie wskocz nad bossa i powtarzaj proces, aż zostanie on pokonany. Rusty też tu będzie, co jeszcze bardziej ułatwi spotkanie, bo nie będzie skupiał na Tobie całej uwagi. Jeśli jednak zwlekasz zbyt długo, Rusty zostanie wezwany, aby uporać się z kolejnym zagrożeniem, które pozostawi cię samego i w niebezpieczeństwie. Sprawdź pełny przewodnik Gameranx na temat pokonania walki z bossem Smart Sweeper tutaj.
Gdy Smart Cleaner zostanie zniszczony, Rusty odleci, niezależnie od tego, jak szybko pokonasz powracającego bossa i będziesz musiał samodzielnie przedostać się dalej na statek. Otwórz drzwi na końcu areny Smart Cleaner i skieruj się w głąb Xylem. Będąc w środku, podążaj ścieżką w prawo i wejdź na wyższy poziom. Użyj skanera, aby zlokalizować generatory, jeśli masz problemy z ich znalezieniem. Będąc na drugim poziomie, powinieneś znaleźć generator po lewej stronie, zaraz obok drzwi do następnego obszaru. Po przejściu przez drzwi idź w górę i w prawo, aby znaleźć czwarty i ostatni generator. Gdy wszystko zostanie zniszczone, podążaj za znacznikiem celu do następnego pomieszczenia i skorzystaj z zaopatrzenia, zanim przejdziesz przez drzwi po lewej stronie w stronę bitwy ARQUEBUS BALTEUS.
Bitwa pod ARQUEBUS BALTEUS
Gdy wrócisz na zewnątrz, przybędzie Ślimak V.II pilotując ARQUEBUS BALTEUS. Ta ulepszona wersja finałowego bossa z rozdziału 1 zamienia systemy rakietowe i ataki ogniowe na kilka nowych ataków laserowych i impulsowych. Wystrzeliwuje dwa rodzaje laserów, które powodują różne efekty, z których jeden zadaje duże obrażenia, a drugi tworzy chmurę, która z czasem zadaje obrażenia, gdy w niej stoisz. Pierwszym krokiem w tej walce jest użycie Pistoletu Pulsacyjnego do przełamania jego tarczy Pulsacyjnej, a następnie wykorzystanie czasu, w którym jest oszołomiony, do zadania poważnych obrażeń. Sugeruję użycie w pełni naładowanego ataku Pile Bunker, gdy tylko nadarzy się okazja, ponieważ przetnie to dużą ilość zdrowia. Jeśli masz Wyrzutnię Igieł Ogłuszających, po trafieniu w Bunkier Stosowy oddałbym strzał z tej wyrzutni, ponieważ naładowane uderzenie daje ci trochę dodatkowego czasu na wykonanie dalszych działań i zbudowanie Anomalii ACS Wyładowania Elektrycznego.
Gdy pozostanie około 50% zdrowia, ARQUEBUS BALTEUS wyzwoli planowe działanie obszarowe, takie samo jak to, którego używał oryginalny BALTEUS. Spowoduje to reaktywację Tarczy Pulsacyjnej i rozpoczęcie drugiej fazy. Zamiast otrzymywać ognisty atak wręcz, ta wersja tworzy dwie wiązki fioletowych laserów. Występuje w formie dwóch różnych ataków wręcz. Zyskuje także zdolność pozostawiania fioletowej chmury elektrycznej, gdy leci po arenie. Pomimo tych nowych posunięć strategia pozostaje ta sama. Będziesz musiał skupić się na przełamaniu jego tarczy za pomocą Pistoletu Pulsacyjnego, a następnie zadaniu ciężkich obrażeń Bezpośredniego Uderzenia, gdy jest oszołomiony. Powtórz ten proces, a ARQUEBUS BALTEUS zostanie zniszczony bez problemu! Sprawdź tutaj pełny przewodnik Gameranx dotyczący pokonania bossa ARQUEBUS BALTEUS.
Kiedy ARQUEBUS BALTEUS zostanie zniszczony, misja 38-B: Zniszcz blok napędowy zostanie ukończona!
W Misji 38-B: Zniszcz blok napędowy nie ma przedmiotów kolekcjonerskich.
NAGRODY MISJI:
- 470 000 kredytów (COAM)
- Głowica EL-PH-00 ALBA
- Część rdzeniowa EL-PC-00 ALBA
- EL-PA-00 ALBA Część broni
- EL-PL-00 ALBA Nogi Część
Na tym kończy się poradnik do Misji 38-B: Zniszcz blok napędowy. Możesz zapoznać się z przewodnikiem Gameranx dotyczącym Misji 39-B: Bring Down the Xylem. Bądź na bieżąco z Gameranx, aby otrzymywać przyszłe aktualności, aktualizacje i przewodniki dotyczące Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu.