Znalezienie dysku klucza to dopiero początek.
Aby dostać się do Poligonu Testowego 11, przedostatniego Poligonu Testowego Atomowe Serce, musisz znaleźć brakujący klucz. Klucz znajduje się w otoczonej murami fortecy, do której można dotrzeć tylko z nieba — a to dopiero początek twoich problemów. Sama komnata zaczyna się od przytłaczająco skomplikowanej zagadki z obrotowym pokojem, która prowadzi do zamarzniętej areny walki i kończy się zaskakująco łatwym wyzwaniem końcowym. Mamy sztuczkę, która sprawia, że ukończenie ostatniej układanki w tym lochu puzzli jest niezwykle proste. Dowiedz się, gdzie znaleźć klucz i jak pokonać każde wyzwanie z pełnego przewodnika po rozwiązaniach poniżej.
Więcej przewodników Atomic Heart:
Jak wyłączyć wszystkie roboty w regionie | Wszystkie lokalizacje planu kompleksu Wawiłowa | Poligon doświadczalny 1 Rozwiązanie zagadki | Jak korzystać z modułów kartridży | Jak zwiększyć zapasy | Przewodnik po poligonie 1 | Przewodnik po poligonie testowym 2 | Przewodnik po poligonie doświadczalnym 6 | Przewodnik po poligonie 8 | Przewodnik po poligonie doświadczalnym 9 | Przewodnik po poligonie testowym 10
Poligon doświadczalny 11 | Przewodnik po ukończeniu
Znajduje się na dalekim wschodnim wybrzeżu mapy, na południe od wejścia do teatru. Niebieski bunkier znajduje się na północ od mostu prowadzącego na daleki wschodni kraniec mapy. Aby uzyskać do niego dostęp, musisz znaleźć dysk z kluczami. Zdobycie go nie jest łatwe.
- Jak odblokować poligon doświadczalny 11: Zhakuj terminal kamery na północ od wejścia do teatru (misja główna) i odblokuj stację przekaźnikową HAWK. Użyj stacji, aby opuścić HAWK — wybierz „Konserwacja”, aby go opuścić.
- Wjedź dronem HAWK i skorzystaj z tyrolki, aby dostać się do zamkniętej fortecy tuż obok stacji przekaźnikowej. Wjedź na dach budynku.
- Zejdź na dół i odszukaj budynek przy zamkniętej bramie. Z wnętrza fortu możesz odblokować główną bramę, wypełniając zagadkę zamka. Obok bramy znajdują się zamknięte drzwi — wykonaj standardowe wyzwanie otwierania zamków, aby dostać się do środka.
- W środku znajdziesz zwłoki z małą walizką na ziemi zawierającą Dysk Klucz. Zabierz klucz z powrotem do niebieskiego bunkra, aby dostać się do środka.
Po tej męce możesz zjechać windą na poligon doświadczalny. Na dole znajdziesz pokoje puzzli z magnesami i obrotowymi platformami.
- Obrotowa platforma i pokój magnetycznych puzzli: W tej komnacie będziesz miał do czynienia z czterema obrotowymi pokojami w czterech kwadrantach. Magnesy są ułożone na suficie. Używając zaworów do obracania pomieszczeń, będziesz musiał poruszać się po tej komorze.
- Przekręć pierwszy zawór na III. Wespnij się na mały niebieski wspornik, aby dotrzeć do otwartego włazu na wysokiej półce. Wejdź przez drzwi na niebieską platformę magnetyczną (-) i podnieś ją uderzając w sufit. Przejdź przez otwór w płocie, by dostać się do drugiej ćwiartki.
- W żółtym obrotowym pomieszczeniu poszukaj drugiego zaworu. Znajduje się na wysokiej platformie niedaleko niebieskiego obrotowego pomieszczenia. Możesz do niego dotrzeć, wykonując uniki z podniesionej niebieskiej platformy wzdłuż lewej ściany.
- Ustaw drugi zawór na I. Wejdź do żółtego pomieszczenia obrotowego i zeskocz na dół komory – tam są otwarte drzwi. Przejdź przez nią i spójrz w lewo. Jeśli biegunowość jest dodatnia (czerwony / +), niebieska platforma sufitowa zostanie opuszczona. Podjedź nim, aby uzyskać dostęp do trzeciego zaworu w żółtym obrotowym pomieszczeniu.
- Ustaw trzeci zawór na I, aby zmienić położenie zielonego obrotowego pomieszczenia. Opuść niebieską platformę sufitową (na lewo od zielonego obrotowego pokoju) i wjedź na nią, by dotrzeć do tylnego rogu komnaty.
- Za zielonym obrotowym pomieszczeniem zobaczymy kolejny otwór w bramie prowadzącej do czerwonego kwadrantu. Wykonaj unik na platformę w zielonym pomieszczeniu (powinna ona znajdować się we właściwej pozycji, jeśli ustawiłeś poprzedni zawór na I) i wejdź do czerwonego kwadrantu.
Jeśli postępowałeś zgodnie z tymi instrukcjami, droga do wyjścia jest teraz wolna. W czerwonym kwadrancie wjedź na niebieską platformę magnetyczną, przeskocz przez otwarte drzwi w czerwonym obrotowym pokoju i wespnij się do drzwi wyjściowych. Ciesz się brązową nagrodą.
- BRĄZOWA NAGRODA: Kalash – Ekspansywny konwerter
Po zebraniu skrzyni dotrzesz do zamarzniętej komnaty. Ten obszar jest pełen ukrywających się robotów. Usuń je, a następnie możesz rozwiązać zagadkę.
- Zamarznięta zagadka pokoju: Aby uciec z zamarzniętego pokoju, musisz naładować dwa bojlery. Dwa kotły znajdują się obok drzwi wyjściowych. Aby je naładować, musisz włożyć świecę (żółtą kulę) do rur, a następnie wprowadzić świecę do kotła za pomocą telekinezy.
- Zacznij od lewej strony. Po lewej stronie pomieszczenia znajduje się beczka pełna świec. Zbierz jeden i włóż go do rury. Możesz poprowadzić świecę przez rurę z ziemi, trzymając TK — dopóki nie puścisz, nie upuścisz świecy.
- Prawy kocioł jest trudniejszy. Zaczynając od pierwszej chatki po prawej stronie, wejdź na rusztowanie i przeskocz do drugiej chatki (po prawej stronie), by dostać się do dziury w dachu.
- Wpadnij do kabiny. Pokonaj zasadzkę robota, a następnie użyj skrzynki ze świecami, aby włożyć świecę do rury. Odblokuj drzwi, rozwiązując zagadki z zamkiem i poprowadź świecę do drugiego kotła.
Przy włączonych obu kotłach drzwi z tego pomieszczenia otworzą się. Wejdź do korytarza po lewej, aby znaleźć swoją srebrną skrzynię.
- SREBRNA NAGRODA: MP – kamera termowizyjna
Przeczołgaj się przez otwór wentylacyjny obok bezpiecznego pokoju, aby zlokalizować trzeci pokój z puzzlami.
- Obrotowy pokój i pokój puzzli ze świecami: Obrotowe pokoje obracają się tutaj automatycznie. Aby uciec, musisz znaleźć dwie brakujące świece. Przy drzwiach wyjściowych znajdują się cztery gniazda na świece. Musimy znaleźć te dwie brakujące świece.
- ŁATWE ROZWIĄZANIE: Odblokuj ulepszenie CHARACTER Bieganie w grze NORA. Jeśli masz czas na bieg, możesz pobiec sprintem do drzwi wyjściowych i wyskoczyć przez właz, zanim spadniesz.
- Aby właściwie rozwiązać zagadkę, idź w prawo do brązowych obrotowych podłóg. Stań w pobliżu półki i poczekaj – możesz wyrwać świecę z gniazdka, gdy pokój wiruje od wejścia. Chwyć go i włóż do jednego z gniazd w pobliżu drzwi wyjściowych. Możesz rzucić go z połowy.
- Wróć na brązową platformę. Przeskocz płot i złap drugą świecę. Przerzuć go przez płot i włóż do ostatniego gniazda w pobliżu drzwi wyjściowych.
Gdy wszystkie cztery świece zostaną umieszczone w gniazdach, niebieskie obrotowe podłogi będą się obracać znacznie wolniej. Po prostu przebiegnij w poprzek i do wyjścia, aby ukończyć układankę.
- ZŁOTA NAGRODA: KS-23 – Amortyzator-polimer
- Fat Boy – pociski samonaprowadzające
Odbierz nagrodę i wyjdź windą.