Wydobycie Podmroku na światło dzienne.
The Podmrok to twój drugi główny cel w Wrota Baldura 3. Po odkryciu lokalizacji Wieże Wschodzącego Księżyca, musisz dotrzeć na drugą stronę gór, aby dowiedzieć się więcej o swoim pasożytniczym stanie. Dojechać można dwiema trasami Wieże Wschodzącego Księżyca — drogą lądową przez Przeklęty Cień Górskie przejścielub przez Podmrok. Jeśli pracowałeś z Halsinem próbując pomóc uchodźcom, to Podmrok jest twoją jedyną opcją. Tylko gracze, którzy zdecydują się stanąć po stronie przywódców Obozu Goblinów, mogą korzystać z Przełęczy.
Ale znalezienie drogi do Podmroku jest wyzwaniem samym w sobie. Podczas eksploracji mapy świata w akcie 1 znaleźliśmy cztery wejścia do Podmrok. Wszystkie z nich są niebezpieczne. Będziesz musiał zagłębić się w sekretne obszary świata, aby znaleźć drogę do Podmroku — a każdy z nich wiąże się z walką z poważnym niebezpiecznym wrogiem. Wejścia strzegą a Matriach Pająków Fazowychjakiś zła wiedźma bagiennajeden z przywódców tzw Obóz goblinów I agentów tajnego stowarzyszenia. Każde wejście to ciężka próba, a my wyjaśnimy, gdzie je wszystkie znaleźć w pełnym przewodniku poniżej.
Więcej poradników Baldur’s Gate 3:
Przewodnik dla początkujących | Wszyscy towarzysze pochodzenia | Rekrutuj Mintharę | Romans Karlach | Lokacje Piekielnego Żelaza | Najlepsze magiczne przedmioty w akcie 1 | Towarzysz Sowodźwiedzia | Wytwarzaj Mikstury Lecznicze | Idealny przewodnik kieszonkowca | Podklasa Paladyn Łamacz przysięgi | Jak wyleczyć wichurę | Jak uratować Halsina | Zabij przywódców obozu goblinów | Wskazówki dotyczące zabójców i mrocznych prześladowców | Splugawiona Świątynia Zagadka
Wejścia do Podmroku W Akcie 1
Istnieją cztery ścieżki do Podmrok W akt 1. Jeśli jesteś po stronie Halsina i pomóż ratować Szmaragdowy Gaj i Diabelscy uchodźcybędziesz musiał użyć Podmrok drogę do osiągnięcia Wieże z Księżycowego Kamienia jako część głównego zadania.
- Szepczące głębiny Wejście do Podmroku: W Przeklęta wioskaistnieją dwa wejścia do obszaru zwanego Szepczące głębie. To jest część ’Przeszukaj piwnicę’ poszukiwanie.
- Możesz albo wejść do duży budynek z pajęczynami pokrywającymi podłogę, niszcząc pajęczyny i zeskakując w dół lub wchodząc przez dolne zewnętrzne drzwi. Możesz także wejść do Szepczącej Głębi z Dobrze kiedy mijasz a Postrzeganie sprawdzać.
- w Szepczące głębiepostępuj, aż dotrzesz do dużej areny z a Matriarchalny Pająk Fazowy. Pokonaj go lub unikaj. Wystarczy, że dotrzesz na arenę.
- Używać Spadające piórko zaklęcie lub zwój lub inny sposób na przetrwanie długiego upadku, wskocz do zielona dziura w centrum areny. To prowadzi prosto w dół do Podmrok.
Zejście z Szepczących Otchłani prowadzi bezpośrednio do terenów, na których stąpają liczne Minotaury. Na północy znajdziesz drewnianą windę za iluzoryczną ścianą, która prowadzi do Kryjówka Zhentarimów.
- Wejście do Obozu Goblinów w Podmroku: W ramach zadania „Ratuj uchodźców’ dostaniesz zadanie zabicia trzech przywódców. Aby uzyskać dostęp do Podmroku, musisz pokonać najłatwiejszego przywódcę — Prawdziwa dusza. Zabijając ją zyskasz tzw klucz do Splugawiona Świątynia.
- Wejdz do Splugawiona Świątynia — która jest jej osobistą sypialnią — i dotrzeć do starego kościoła dalej w ruinach. Rozwiąż zagadkę lub naciśnij tajny przełącznik na prawo od ukrytych drzwi, aby odsłonić drabinę prowadzącą do Podmrok. Dowiedz się, jak rozwiązać zagadkę tutaj.
Drabina prowadzi do Selunicka placówka w Podmroku, dużej fortecy, która jest obecnie chroniona przed zagrożeniami z zewnątrz. znajdziesz punkt orientacyjny natychmiast tutaj.
- Kryjówka Zhentarim Wejście do Podmroku: Obszar ten jest naturalnie osiągany podczas „Znajdź zaginioną przesyłkę’ poszukiwanie. Podróż do Droga Zmartwychwstałego skacząc przez zepsuty kamienny most na północ od Przeklęta wioska.
- Na północy przeszukaj zniszczona karawana zaatakowany przez Gnolle. Dalej na północ znajdziesz wejście do jaskini oblegane przez grupę wojenną Gnolli. Pokonaj ich i porozmawiaj z przywódcą karawany.
- Jeśli zdasz kontrole umiejętnościopowie ci o sekretnej kryjówce w Odpoczynek Waukeen Na wschód. Ten duży budynek obecnie płonie i jest zniszczony.
- Niezależnie od tego, czy powie ci o lokalizacji, czy nie, udaj się do stodoła w północno-zachodnim rogu Waukeen’s Rest. W środku znajdziesz skradającego się agenta Zhentarim. Jeśli znasz hasło, przepuści cię spokojnie.
- Zdobądź klucz (odda go lub będziesz musiał mu go odebrać) i wejdź do piwnicy stodoły. w tylny róg piwnicy, wejdź w interakcję z szafka używając klucza od strażnika. Sekretne wejście do Kryjówka Zhentarimów odblokuje.
- Na dole pokonaj agentów Zhentarimów lub zgódź się z nimi współpracować. Tak czy inaczej dotrzyj do dwóch zamkniętych bram na północy jaskini. Jest iluzoryczna ściana możesz przejść po zachodniej stronie jaskini, w dół po drabinach na niższym poziomie.
- Przejdź przez ścianę, aby odsłonić ukrytą windę prowadzącą na dół Podmrok.
Ścieżka ta prowadzi do zarośniętego grzybowego pola, którego strzeże a Minotaur. Z drewnianej palisady powinieneś być w stanie przygotować zasadzkę na gigantycznego stwora.
- Zarośnięte wejście do tunelu Underdark: To jest częśćUratuj Mayrinę’ poszukiwanie. Rozpocznij od udania się na południe od Blighted Village i dotarcia do lokacji nasłonecznione mokradła.
- Przejdź do herbaciarni, gdzie Ciocia Ethel przywita cię. Wycofa się do swojego legowiska. Podążaj za nią, wyłączając ogień w kominku, a następnie przechodząc przez ukryte przejście.
- Na dole dotrzyj do Sękate Drzwi w Galerii Wejściowej. Chwyć Szepcząca Maska z pobliskiego stolika.
- Postęp przez Zarośnięty tunel i pokonaj ciocię Ethel. Kiedy już zostanie wypędzona, załóż Szepcząca Maska w pasażu pełnym wybuchowych kwiatów i trujących oparów, który bezpośrednio poprzedza arenę bossa Ethel. Są tu kolejne Sękate Drzwi, które otworzą się tylko po założeniu Szepczącej Maski.
- Wskocz na półkę z drugimi Sękatymi Drzwiami. Jeśli nosisz Szepczącą Maskę, będzie ona przepuszczalna. Przejdź przez nią. W pokoju na wprost znajdziesz Mushroom Circle, który prowadzi do Podmrok.
Portal Overgrown Tunnel Underdark zabierze Cię do ukrytego pomieszczenia w podziemiach, pełnego Sylvan Stones. Sekretne przejście znajduje się na południowy zachód od Selunicka placówka. To niebezpieczny obszar, więc bądź przygotowany przed wybraniem tej ścieżki.