Stalowi Strażnicy to nie żarty w Baldur’s Gate 3. Na szczęście możesz łatwo ominąć tego, który kręci się wokół punktu kontrolnego Southspan.
Spis treści[Hide][Show]
Jedna z pierwszych przeszkód w grze Baldur’s Gate 3 trzeci akt to Stalowy Strażnik, który stoi na straży punktu kontrolnego Southspan. Jest to kluczowa lokalizacja łącząca dolne miasto z miastem właściwym. Zasadniczo, jeśli chcesz osiągnąć postęp, będziesz musiał znaleźć sposób na pokonanie tej przeszkody.
Rzecz w tym, że Stalowi Strażnicy nie są popychadłami i nie mogą się doczekać walki. Na szczęście istnieje wiele sposobów na ominięcie tych facetów. Podzielimy się z Tobą naszym rozwiązaniem tego małego problemu i tym, jak możesz go ominąć bez rozlewu krwi. Złap swojego najlepszego maga, mamy trochę do skradania się.
Więcej zawartości Baldur’s Gate 3:
5 najlepszych magicznych przedmiotów w akcie 1 | Towarzysz Sowoniedźwiedzia | Idealny przewodnik kieszonkowców | Podklasa Paladyna Łamacza Przysięgi | Jak wyleczyć Gale’a
Dojazd do punktu kontrolnego Southspan
Punkt kontrolny Southspan znajduje się na północ od wejścia do Rivington i jest strzeżony przez niewielką grupę Pięści i potworną maszynę znaną jako Stalowy Strażnik. Dowiedziałbyś się wcześniej, że te maszyny uniemożliwiły oddziałom generała Thorma inwazję na Baldur’s Gate. Tylko na podstawie tych informacji możesz dowiedzieć się, jak potężne są te rzeczy.
Jeśli chcesz przejść przez punkt kontrolny (a ci się to udaje), musisz jakoś przedostać się przez tych gości. Jeśli spróbujesz z nimi porozmawiać, zostaniesz zaatakowany, gdy Strażnik wtargnie do twojego umysłu i odkryje twój spisek przeciwko Absolutowi. Prowadzi to do bardzo trudnej walki, której możesz nie wygrać.
Na szczęście istnieją inne rozwiązania.
Jak ominąć punkt kontrolny Southspan
Jesteśmy świadomi, że istnieje całe osobne zadanie poświęcone wyłączeniu tych Strażników, jednak tym razem nie będziemy tego robić. Czasami nie masz czasu zajmować się techniczną stroną sabotażu i chcesz po prostu prześlizgnąć się dalej. Masz trzy opcje.
- Niewidzialność
- teleport
- Latać
Niewidzialność może być używana przez niemal każdego rzucającego zaklęcia i pozwala ci, cóż, stać się niewidzialnym. Rzuć to na jednego z członków drużyny, a przemkniesz się niezauważony. Dość proste.
Teleportacja to kolejna potężna seria zaklęć. Dokładne zaklęcie nie ma znaczenia, wystarczy spojrzeć na prawo od punktu kontrolnego. Zobaczysz rusztowanie i to jest twoje miejsce. Użyj dowolnego zaklęcia teleportacji i przenieś jednego członka drużyny na rusztowanie. Gdy znajdą się po tej stronie punktu kontrolnego, nie będą już stanowić problemu.
Latanie działa na podobnej zasadzie jak teleportacja. Największą różnicą jest to, że możesz odblokować tę zdolność za pomocą wysokopoziomowych mocy Illithidów. Podleć do rusztowania i gotowe.
Niezależnie od metody, tuż za punktem kontrolnym znajdziesz Punkt Szybkiej Podróży. Szybka podróż do niego, aby natychmiast teleportować całą drużynę. Łatwy.
Jeśli wykonasz zadanie „Rozwiąż morderstwa w świątyni otwartej dłoni”, zostaniesz nagrodzony przepustką, która po ukończeniu umożliwi ci swobodne przejście przez punkt kontrolny.
To wszystko, co na razie mamy na temat Baldur’s Gate 3. Koniecznie sprawdź nasze inne przewodniki i listy, aby uzyskać więcej zawartości Baldur’s Gate.