Uciekają z pola minowego Fallouta 76, rozszerzając przestrzeń kosmiczną.
Były programista Bethesdy ujawnił w wywiadzie, że studio zgromadziło największy zespół, jaki stworzyli Starfield.
Deweloperem, o którym mowa, jest Nate Purkeypile, który pracował w firmie przez 14 lat. Był tam od czasu Fallouta 3 i zdecydował się odejść mniej więcej w czasie, gdy firma pracowała Starfield.
W pewien sposób, Starfield to powód, dla którego Purkeypile opuścił firmę. Żeby było jasne, nie ma nic negatywnego do powiedzenia na temat gry. Jednak to właśnie fakt, że widział tak wielu ludzi zatrudnionych do tworzenia gry, skłonił go do samodzielnego strajku.
Nate mówi, że jego zdaniem zebrano co najmniej 500 osób, aby pomóc w Starfield. Kontekstowo jest to największa liczba osób, które Bethesda zebrała do pracy nad jednym projektem. Nad nimi pracowało 200 osób Fallout 76 W tym samym czasie. Niestety, mogło to być błędem ze strony Bethesdy, ponieważ słabe uruchomienie gry ujawniło brak uwagi, jaką poświęcono projektowi.
Co ciekawe, nie jest to aż tak duże w porównaniu do tego, jak gry są tworzone przez branżę. Grand Theft Auto V w ciągu kilku lat nad nim pracowało 1000 programistów, a to z pewnością obejmuje również prace nad Grand Theft Auto Online. Legenda Zeldy Breath of the Wild, największe dotychczas przedsięwzięcie Nintendo, wymagało do pracy 400 osób, w tym 100 osób z Monolith Soft. Następnie pracuje ponad 700 osób Fortnite.
Żeby było jasne, gry z otwartym światem niekoniecznie potrzebują większych studiów gier. Hello Games było bardzo małym studiem, kiedy wystartowało Niebo niczyje. Najwięksi gracze w branży gier skalują swoje najbardziej znane gry, niekoniecznie po to, aby uzyskać jak najwięcej pracy, ale aby więcej ludzi osiągało najlepsze wyniki i robiło to szybciej.
Wracając do StarfieldNate mówi, że wiele wysiłku włożono w grę, aby zbudować zupełnie nowy świat gier od zera. Należy zdecydować o drobnych szczegółach, takich jak wygląd metalowych paneli. Ale firma obiecała, że ten wszechświat będzie miał ponad 1000 planet do zbadania. Todd Howard wyjaśnił, że będą używać generowania proceduralnego, aby tak się stało. Wiemy, że wracając do Hello Games, umożliwili oni wygenerowanie 1000 planet dla graczy również w znacznie mniejszych Niebo niczyje.
Nate twierdzi, że w ogóle nie ma tylu ludzi pracujących nad pokoleniem planet. Bethesda zdecydowała się na kreatywne rozwiązanie, które powinno zapewnić StarfieldPlanety nie będą wyglądały jak te z innych gier, takich jak oczywiście No Man’s Sky.
Wreszcie, Nate twierdzi, że Bethesda ma: Starfield ukaże się wcześniej Starsze Zwoje 6, w celu ustalenia oczekiwań co do tego, jak duża będzie ta gra. Nate zauważa, że minęło ponad dekadę od nowego Stare zwoje gra. Fani będą musieli trochę poczekać, ponieważ ta gra będzie jeszcze większa niż wszystkie Stare zwoje gra przed nim.
Starfield ukaże się na PC i Xbox Series X/S. Niedawno informowaliśmy o zmianie daty premiery na 29 grudnia 2023 r.
Źródło: PCGamesN