Insomniac Games określiło kiedyś tę grę jako „doświadczenie edukacyjne”. Być może nadszedł czas, aby zastosować to, czego się nauczyli.
Insomniac Games złożyło wniosek dotyczący praw autorskich, który może wskazywać na ich kolejny niezapowiedziany projekt.
W dniu 12 października 2022 r. firma złożyła wniosek dotyczący praw autorskich Bezpiecznik, w odniesieniu do materiału wizualnego. W szczególności ta aplikacja dotycząca praw autorskich wskazuje, że Insomniac Games zachowało lub jest obecnie jedynym właścicielem własności intelektualnej. To moze byc to Bezpiecznikoryginalny wydawca, Electronic Arts, zrzekł się praw własności do Insomniac Games na podstawie umowy lub zawsze należał do Insomniac Games
Bezpiecznik to strzelanka kooperacyjna utrzymana w klimacie science fiction z 2011 roku, oparta na założeniu obcej technologii o nazwie Fuse. Fuse został skradziony kosmitom przez złą Raven Corporation, a zadaniem grupy najemników, którzy sami zdobyli obce moce, jest powstrzymanie Ravena. Sama gra otrzymała mieszane recenzje i była przedmiotem wielu dramatów, obracających się wokół zmian w rozwoju.
W pierwszym ujawnieniu w 2011 roku gra nadal miała nazwę Overstrikei bardziej poważną prezentację. Rok później nabył wydawcę w Electronic Arts i został przerobiony na bardziej frywolny Bezpiecznik. Wielu fanów było niezadowolonych ze zmiany tonu. Niestety, w porównaniu z odbiorem produktu finalnego, bledło.
Recenzje gry po jej wydaniu na PlayStation 3 i Xbox 360 ujawniły, że gra zakończyła się płytką fabułą i płytką rozgrywką. Recenzenci zauważyli, że gra była szczególnie przyjemna w trybie dla wielu graczy, ale Insomniac nie udało się połączyć elementów, aby zapewnić równie satysfakcjonujące wrażenia dla jednego gracza. Możesz przeczytać naszą recenzję gry tutaj.
Cytuje bezsenność Bezpiecznik jako doświadczenie edukacyjne i szczerze mówiąc, możesz zobaczyć, co one oznaczają. Niektóre z pomysłów, które mieli, które weszły w Bezpiecznik przeniesione do późniejszych gier. W szczególności, Nadbieg o zachodzie słońca Wydawało się, że przybrał ten frywolny ton i podkręcił go aż do 21. Bezsenność również wydawała się wymyślić, jak tworzyć zabawne, sympatyczne postacie, zanim zabrali się do tworzenia Marvel’s Spider-Man.
OK, ale czy byłby dobry powód, aby do niego wrócić? Bezpiecznik? Pod względem gatunku może to być tak. Co-op strzelanki zyskują i tracą na popularności, ale obecnie zyskują na popularności dzięki takim grom jak Przeznaczenie 2, Powrót 4 Kreworaz Wojna Światowa. Nie tylko jest publiczność dla tego rodzaju gry, Insomniac zdobył znacznie więcej doświadczenia w ciągu najbliższej dekady od czasu stworzenia pierwszej Bezpiecznik. Łatwo sobie wyobrazić, że są bardziej zdolni do dopracowania problemów z projektem gry, do bardziej spójnego łączenia wszystkiego, budowania bardziej satysfakcjonującego doświadczenia dla jednego gracza z lepszymi członkami drużyny AI, a może nawet do opowiedzenia lepiej przygotowanej, bardziej satysfakcjonującej historii.
Jeśli chodzi o dostępność gry Insomniac: firma już ogłosiła Marvel’s Spider-Man 2 oraz Rosomak Marvela jako nadchodzące gry na PlayStation 5, które następują po ich najnowszym wydaniu, Marvel’s Spider-Man, Miles Morales. Jeśli jest jakaś prawda w tej plotce, być może przyglądamy się projektowi, który jest od czterech do pięciu lat i prawdopodobnie zmierza w kierunku następnej generacji konsol do gier wideo.
Czy byłbyś gotowy na ponowne uruchomienie? Bezpiecznik? Id software z pewnością dowiodło, że ponowne zbadanie starszego, mniej udanego adresu IP może przynieść korzyści, gdy się pojawią Wściekłość 2a Insomniac prawdopodobnie również mógłby wykonać tę samą sztuczkę.
Źródło: PlayStation Lifestyle, Reddit