W nowym wywiadzie dla Edge Magazine (dzięki uprzejmości 80 Level) John Epler, dyrektor kreatywny Dragon Age: Straż Zasłony dzieli się swoimi przemyśleniami na temat Hymnjedna z największych wpadek BioWare.
„Jestem dumny z wielu rzeczy, Hymn – Pracowałem nad tym projektem przez półtora roku. Ale pod koniec dnia tworzyliśmy grę skupioną na czymś, w czym niekoniecznie byliśmy tak dobrzy” – powiedział Epler. „Jesteśmy studiem, które zawsze było zbudowane wokół dogłębnego zagłębiania się w opowiadanie historii i odgrywanie ról”.
Nadchodzący tytuł Dragon Age: Straż Zasłony ma zostać wydany około 10 lat po Dragon Age: Inkwizycja wydana w 2014 roku. Poprzednia gra z serii zdobyła kilka nagród Gry Roku i reprezentowała to, co najlepsze w dorobku BioWare, a wielu fanów ma nadzieję, że nadchodząca odsłona będzie powrotem studia do formy.
PRZECZYTAJ TAKŻE Final Fantasy XIV Patch 7.01 wprowadza zmiany w zadaniach i nowe rajdy
„Dla mnie i dla zespołu najważniejszą lekcją było to, żeby wiedzieć, w czym jesteś dobry, a potem się w tym skupić” – kontynuował.
„Nie rozpraszajcie się za bardzo. Nie próbujcie robić mnóstwa różnych rzeczy, których nie potraficie zrobić. Wiele osób z tego zespołu przyszło tutaj, aby stworzyć RPG dla jednego gracza, skupione na fabule”.
Na początku tego tygodnia ukazał się album artystyczny Strażnik Zasłony ujawniono, że premiera odbędzie się 30 października. Wielu fanów spekuluje, że sama gra może zostać wydana tego samego dnia lub wcześniej.
PRZECZYTAJ TAKŻE Until Dawn Remake jest nadal w fazie rozwoju na PC i PlayStation 5
Dragon Age: Straż Zasłony Gra ukaże się jesienią tego roku na konsolach PlayStation 5, PC i Xbox Series X/S.