Na pewno wszyscy mieliśmy szczęście.
BioWare otwarcie wyjaśniło, dlaczego podjęło taką decyzję Dragon Age: Straż Zasłony nie będzie miał trybu wieloosobowego.
Na pierwszy rzut oka wygląda na to, że tryb wieloosobowy może być atrakcyjnym pomysłem Era Smoka franczyza w ogóle. Z jednej strony gry BioWare są wielopartyjnymi wydarzeniami i jeśli uda im się wszystko dobrze zorganizować, może być świetna zabawa, gdy będą grać razem. Era Smoka Bohaterowie biorący udział w misjach wieloosobowych mogą ze sobą współpracować lub działać przeciwko sobie.
A niektórzy z was mogą to pamiętać Dragon Age: Inkwizycja miał tryb wieloosobowy, ale niestety jest powszechnie uważany za klapę. Wielu graczy nie dotykało trybu wieloosobowego, ale ci, którzy to robili, nie cieszyli się z tego doświadczenia.
PRZECZYTAJ TAKŻE PlayStation Portal wprowadza nową aktualizację, która obejmuje publiczne Wi-Fi
Częściowo jest to powiązane z innym tytułem BioWare, Efekt masowy 3który również miał tryb wieloosobowy. Było więcej fanów, którym podobał się ten tryb, chociaż inni narzekali, że do niektórych treści można było uzyskać dostęp tylko przez tryb wieloosobowy, a BioWare ostatecznie ustąpiło i zaktualizowało go tak, aby można było uzyskać dostęp do tych treści również w trybie dla jednego gracza. Możliwe, że Efekt masowy 3Tryb wieloosobowy działał po prostu dlatego, że była to strzelanka.
Ponad trzy lata temu informowaliśmy o plotce, że BioWare zauważyło reakcję na Dragon Age: Inkwizycjatryb wieloosobowy, a następnie nie zdecydował się na jego przywrócenie Dragon Age: Straż Zasłony. Ale teraz mamy oficjalne informacje na temat tego, jak podjęli tę decyzję.
W nowym wywiadzie dla GameInformer, dyrektor generalny BioWare, Gary McKay, szczegółowo opisał proces myślowy studia i decyzję o rezygnacji z trybu wieloosobowego:
PRZECZYTAJ TAKŻE Dune: Awakening Direct Episode 2 ujawnia nowe zwiastuny
„Zaczynamy od preprodukcji. Spędziliśmy dużo czasu na iterowaniu, eksperymentowaniu i innowacjach w różnych rzeczach.
W pewnym momencie był to tryb wieloosobowy – dokładnie przyjrzeliśmy się trybowi wieloosobowemu, ale poczuliśmy, że nie możemy wrócić do korzeni. A kiedy zadaliśmy sobie pytanie: „Jaką grę chcemy rozwijać”, naprawdę chcieliśmy wrócić do korzeni, czyli niesamowitego opowiadania historii.
Chodzi o te niezapomniane postacie. I o możliwość wpływania na świat. I naprawdę czuliśmy, że tryb wieloosobowy tego nie zrobi.
Ale chcieliśmy poświęcić nasz czas na grę RPG dla jednego gracza, więc po spędzeniu czasu na etapie preprodukcji, naprawdę dopracowaniu wizji tej gry i [being] dał możliwość zrealizowania kreatywnej obietnicy tej gry, 1721297997 „Jesteśmy naprawdę podekscytowani tym, co wyjdzie”.
PRZECZYTAJ TAKŻE Elden Ring: Shadow of the Erdtree otrzymuje nową aktualizację gry
Na szczęście wybór ten został dokonany wcześnie i został podjęty z uwzględnieniem egzystencjalnej natury Era Smoka samo w sobie. BioWare wyraźnie podjęło ryzyko w innych obszarach Dragon Age: Straż Zasłonyponieważ niektórzy fani wciąż nie są zadowoleni z nowego stylu artystycznego. Ale hardcore Era Smoka fani mogą być pewni, że to to samo Era Smoka zawsze grali w samym jego sednie.
Powiązany