Spis treści[Hide][Show]
Wiele klasycznych Wonder Weapons powraca Czarne Operacje 6 Zombie z niesławnym Jet Gunem przechodzą metamorfozę w Liberty Falls i kultowy Ray Gun dostępny na obu mapach startowych. Pierwsza całkowicie nowa Cudowna Broń w grze znajduje się na Terminusie i nazywa się DRI-11 Beamsmasher. Podobnie jak wiele innych cudownych broni, tę broń możesz zdobyć losowo, na przykład za pomocą Mystery Box lub innych losowych nagród, ale istnieje sposób, aby zagwarantować, że zdobędziesz tę broń w każdej grze. Proces zdobywania wszystkich części i budowy Beamsmashera to jeden z najbardziej skomplikowanych pobocznych pisanek na Terminusie, ale gracze, którzy chcą władać mocą tej Cudownej Broni, będą chcieli to robić za każdym razem, gdy będą eksplorować wyspę. Ten przewodnik pokaże graczom, jak zbudować Beamsmasher na Terminusie Czarne Operacje 6 Zombie.
Więcej poradnika do Black Ops 6
Wszystkie trofea i osiągnięcia | Jak korzystać z maszyny Arsenal | Możesz teraz zapisywać i wstrzymywać grę solo | Czym jest cudowna broń Beamsmasher? | Liberty Falls – jak pakować-a-punch | Terminus – Jak Pack-A-Punch | Jak dostosować HUD | Przewodnik po piosenkach o jajach wielkanocnych Terminus
Jak zbudować cudowną broń Beamsmasher na Terminusie
Aby zbudować DRI-11 Beamsmasher, będziesz musiał zebrać 3 części i użyć ich na stole warsztatowym w tajnym warsztacie Anyi Tonovsky. Będziesz musiał zdobyć brelok EMF, rezonator wielofazowy i amunicję AMP, aby otrzymać bezpłatną cudowną broń. W przeciwieństwie do budowy pistoletu odrzutowego w Liberty Falls, gdzie części do tej broni można zdobyć w dowolnej kolejności, części te zdobywa się w kolejności liniowej w miarę wykonywania zadania z jajkiem wielkanocnym. Oto pełny opis sposobu zdobycia każdego przedmiotu.
EMF Fob
Po włączeniu wszystkich 3 generatorów AMP, całkowitym przywróceniu zasilania obiektu i podniesieniu maszyny Pack-a-Punch z wody, użyj jednej z maszyn Arsenału, aby umieścić mod amunicji Dead Wire na dowolnej broni. Następnie aktywuj podnośnik pochyły. Gdy winda zabierze Cię w górę lub w dół, pojawią się 3 skrzynki elektryczne, które będziesz musiał strzelić z broni Dead Wire.
Najpierw musisz strzelić przez okno skierowane na północ. Po strzeleniu w skrzynkę podążaj za ładunkiem elektrycznym przez przewody do kolejnej skrzynki z bezpiecznikami na wschodniej ścianie. Strzel w skrzynkę, a następnie strzel w kolejną skrzynkę na budynku na szczycie windy w kierunku południowym.
Po wystrzeleniu tych skrzynek prąd zostanie przekazany do skrzynki z bezpiecznikami w obszarze kwater mieszkalnych. Będziesz mógł zobaczyć skrzynkę tuż nad generatorem AMP w pokoju. Gdy strzelisz do tej skrzynki, udaj się do Rec Yard po drugiej stronie ściany, aby znaleźć ostatnią skrzynkę z bezpiecznikami.
Po ostatnim strzale w pudełku zielone drzwi po lewej stronie otworzą się, dając ci dostęp do tajnego warsztatu zwanego Biurem Badawczym. Pod przewróconą szafką przypięta jest Anya Tonovsky, obecnie zombie. Zabij ją, a upuści przedmiot EMF FOB.
Rezonator wielofazowy
Po zdobyciu EMF FOB możesz teraz otworzyć walizkę, której dłoń trzyma rączkę. Znajdziesz to siedząc na biurku w budynku Sea Tower. Wewnątrz walizki znajduje się rezonator wielofazowy. Uważaj, kiedy go podnosisz, ponieważ pojawi się duża horda robaków.
Masz teraz rezonator wielofazowy, ale to nie koniec tego przedmiotu, ponieważ będzie on integralną częścią wyśledzenia ostatniego fragmentu broni. Zabierz rezonator do komputera w biurze badawczym, które znajduje się na prawo od ciała Tonovsky'ego. Aby uzyskać dostęp do komputera, będziesz musiał wprowadzić kod, który wymaga odnalezienia 3 laptopów, a nawet rozwiązania niektórych równań matematycznych.
Pierwszy laptop znajduje się na pudełku w magazynie tuż przed pokojem przesłuchań. Obok laptopa narysowana jest litera „Y”. Przytrzymaj przycisk interakcji, by włączyć laptopa, na którym wyświetli się symbol niezbędny do odgadnięcia kodu.
Następny komputer znajdziesz na zewnątrz budynku komunikacji. Litera „Z” znajduje się obok tego laptopa
Ostatni laptop ma obok siebie literę „X” i znajduje się na szczycie schodów w obszarze Doków, pod Sea Tower.
Po wyświetleniu wszystkich symboli wróć do Biura Badań i spójrz na tablice. tablica po lewej stronie pomoże Ci obliczyć wartość liczbową każdego symbolu. Znajdź numery w każdej kolumnie i wierszu, do których przylega symbol, a to da ci ich wartość. Na przykład w mojej grze symbolem „Z” były dwa okręgi nakładające się na siebie po przekątnej, a symbol ten znajdował się w 1. rzędzie i 1. kolumnie. Oznacza to, że wartość Z wynosi 11. Zrób to, aby symbole znalazły każdą wartość.
Następnie będziesz musiał wykonać algebrę i podłączyć te liczby do równań zapisanych na prawej tablicy. Na szczęście te równania są takie same w każdej grze Terminusa.
- 2x + 11
- (2z + y) – 5
- | (y + z) – x |
Możesz spróbować rozwiązać te równania samodzielnie, ale Peck zaproponuje, że powie ci odpowiedź, jeśli mu zapłacisz. Jeśli chcesz obrać tę trasę, wróć do Strażnicy w pobliżu miejsca odrodzenia i zapłać Peckowi 5000 Esencji, aby rozwiązanie wyświetliło się na komputerze.
Liczba ta będzie inna w każdej grze, ale proces znajdowania odpowiedzi jest taki sam. Podzielę się moim rozwiązaniem, a ty możesz podłączyć swoje liczby do pracy, aby znaleźć odpowiedź.
- 2(20) + 11
- (2(11) + 0) – 5
- | (0 + 11) – 20 |
Moje rozwiązanie to 51 – 17 – 09.
Po wprowadzeniu kodu należy poczekać na kalibrację rezonatora. Jeśli zrobiłeś to przed rundą 9, będziesz musiał poczekać, aż dojdziesz do tej rundy, aby kontynuować. Jeśli jesteś w rundzie 8 lub powyżej, rezonator będzie gotowy na początku następnej rundy.
Amunicja AMP
Po skalibrowaniu rezonatora podnieś go z maszyny i udaj się na Castle Rock Island, małą wyspę na wschodnim krańcu mapy. Będzie tu niebieska kula, z którą możesz wejść w interakcję i umieścić pod nią rezonator. Gdy Zombie zaczną pojawiać się na wyspie, kula wystrzeli promień w stronę jednego z Zombie, powodując jego świecenie na niebiesko. Zabij świecącego zombie, a upuści on małą kulkę w kolorze kuli.
Przytrzymaj przycisk interakcji na piłce, aby ją podnieść. Nie będziesz mógł biegać, celować z broni ani przeładowywać, niosąc piłkę. Zanieś go do kuli, aby go zdeponować. Powtarzaj ten proces, aż kula przeniesie się na inną wyspę. Pamiętaj, aby podnieść rezonator, ponieważ będzie on potrzebny do końca tego kroku.
Udaj się na południową wyspę zwaną Crab Island, aby znaleźć zieloną kulę. Wykonaj ten sam proces, co na Castle Rock Island, z zieloną kulą, aż kula opuści wyspę.
Na koniec udaj się na Wyspę Świątynną i powtórz proces ze znalezioną tu fioletową kulą.
Gdy wszystkie kule zostaną umieszczone w kuli, ekran zacznie migać na biało, a amunicja AMP zostanie znaleziona w miejscu, w którym znajdowała się kula.
Teraz, gdy masz już wszystkie niezbędne części, wróć do Biura Badawczego i wejdź w interakcję ze stołem warsztatowym, aby zbudować cudowną broń DRI-11 Beamsmasher. Ta broń ma dwa tryby ognia, które działają w tandemie, powodując ogromne obrażenia. Przytrzymując przycisk celowania, z pistoletu wyjdzie mała antenka i zahipnotyzuje każdego Zombie złapanego w jej polu widzenia. Spowoduje to na krótki czas spowolnienie ich do prędkości chodzenia i uczyni je bardziej podatnymi na obrażenia od innego ataku tej broni, czyli wiązki energii, którą można wystrzelić, naciskając przycisk strzału. Tę broń można również spakować, aby zamienić ją w ponaddźwiękową kruszarkę.
Mając to wszystko na uwadze, możesz teraz w pełni zbudować DRI-11 Beamsmasher na mapie Terminus Czarne Operacje 6 Zombie. Bądź na bieżąco z Gameranx, aby uzyskać więcej aktualności, aktualizacji i przewodników Czarne Operacje 6 a także inne świetne gry w przyszłości.