W Zombies możesz wreszcie zapisać grę i wstrzymać ją – z pewnymi ograniczeniami.
Spis treści[Hide][Show]
Nastąpiła niewiarygodna nowa zmiana Call of Duty: Zombie – o to fani proszą od lat. W końcu możemy zapisać grę i zrobić pauzę Black Ops 6: Zombie. Słynny, hardcorowy tryb Zombie w Call of Duty'a nigdy wcześniej nie pozwalano graczom na wstrzymywanie lub zapisywanie postępów. Teraz możesz, ale obie te funkcje mają dziwne dziwactwa, których nie spodziewają się gracze w trybie pojedynczego gracza. Jeśli planujesz wejść Zombie i poznanie podstaw obu dołączonych map – Terminus i Liberty Falls – to właśnie musisz wiedzieć.
Jak działa oszczędzanie w zombie?
Możesz teraz zapisać i wczytać swoją grę Zombie trybie, ale tylko jeśli grasz solo. Grać solowybierać Graj solo w ustawieniach meczu. Do gry dostępne są dwie początkowe mapy – Terminus i Liberty Falls – obie posiadają funkcje zapisywania i wczytywania. Oto jak to działa.
- Jak oszczędzać: Zapisywanie i ładowanie jest dostępne TYLKO w TRYB SOLIDNY. Wybierać Graj solo przed wejściem na mapę.
- Po Runda 1będziesz mógł Zapisz i wyjdź. Dla każdej mapy możesz mieć tylko jeden zapis w danym momencie.
- Zatrzymaj grę i wybierz Zapisz i wyjdź w prawym dolnym rogu opcji. Spowoduje to zakończenie bieżącej gry i zapisanie postępów w rundzie. Twój zapis rozpocznie się na początku rundy. Wszelkie postępy dokonane od początku rundy zostaną utracone.
- Aby ponownie wczytać zapisany zapis, przejdź do Zombie -> Wybierz Misję -> Zapisz plik. Otrzymasz listę wszystkich bieżących plików zapisu. Możesz mieć po jednym dla każdej mapy.
W pliku zapisu będzie widoczna Twoja bieżąca runda — zawsze zaczniesz od początku rundy. Zapisane pliki zostaną usunięte po ich załadowaniu, więc pamiętaj, aby zapisać je ponownie, jeśli zajdzie taka potrzeba. Zapisywanie plików jest również dostępne tylko dla 30 dni po pierwszym zapisie. Zostaną usunięte po upływie 30 dni. Możesz zresetować ten licznik czasu, wchodząc na mapę i zapisując ją ponownie, ale będziesz musiał to zrobić ręcznie, jeśli planujesz zachować zapis przez ponad 30 dni.
To dziwny system do gier offline, ale bardzo wybaczający dla fanów trybu Zombie. Po raz pierwszy możemy zrobić pauzę i wyjść, a potem wrócić później po więcej.
Jak działa pauza w zombie?
Kiedy ty pauza podczas gry sologra będzie właściwie pauza. Akcja zostanie zatrzymana, a Ty będziesz mógł wstać, napić się drinka, pójść do łazienki lub gdziekolwiek zechcesz, nie obawiając się, że zombie zagryzą Cię na śmierć, gdy będziesz odwracał wzrok od ekranu.
Normalnie w Internecie Tryb zombie — i offline — we wszystkich poprzednich grach z tej serii pauza powodowała jedynie wyświetlenie informacji o bieżącej mapie, ale nie wstrzymywała akcji. Wreszcie gracze solo mogą przyzwyczaić się do map, zatrzymując się na chwilę, aby zrobić notatki lub wyszukać informacje. Możesz wstrzymać grę, tak jak w przypadku każdej innej normalnej gry wideo. To trochę niesamowite.
- NOTATKA: Funkcja pauzy solo powoduje jedynie wstrzymywanie 15 minut całkowity. Po upływie czasu rozgrywka będzie kontynuowana, czy tego chcesz, czy nie. Jeśli musisz zrobić pauzę na dłużej niż 15 minut, będziesz tego chciał zapisz i wyjdź z gry.
Po wstrzymaniu odtwarzania nad opcjami menu widoczny jest licznik czasu odliczający czas.
- Zegar pauzy NIE RESETUJE po wstrzymaniu i ponownym wstrzymaniu, więc masz tylko ograniczoną ilość czasu. Na przykład, jeśli zatrzymasz się na 2 minutybędziesz miał tylko 13 minut pozostałego czasu pauzy.
To zaskakujący system – nawet ta odrobina wyrozumiałości bardzo pomaga Call of Duty: Zombie. Teraz możesz eksplorować znacznie swobodniej, bez obawy o utratę postępów, jeśli zostaniesz na chwilę przerwany w nauce tych map w pojedynkę.