Kibice domagający się formatu 6 na 6 prawdopodobnie nie zdawali sobie sprawy, że taki format gry ma coś wspólnego z czasem oczekiwania w kolejce.
Blizzard potwierdził, że przywróci tryb 6 na 6 Ostrzeżenia 2ale nie do końca.
Na długim blogu na swojej stronie reżyser Aaron Keller ujawnił, że będą testować 6v6 w ograniczonym zakresie, aby zobaczyć, jak to się sprawdzi. Aaron podał również bardzo szczegółowe wyjaśnienie, dlaczego w ogóle przeszli z 6v6 na 5v5, a to wygląda na szczerą próbę zajęcia się trwającą dyskusją na ten temat wśród fanów.
Nie będziemy omawiać każdego punktu, ale są pewne rzeczy, które wszyscy gracze będą chcieli wiedzieć. Nadzorować Zespół podał konkretne zmiany, jakie zaszły w grze po przejściu na tryb 5v5.
Po pierwsze, tylko ten dodatkowy gracz w każdej drużynie sprawia, że gry nie kończą się, dopóki ktoś nie osiągnie swojego Ultimate. Z drugiej strony, 5v5 oznaczało, że graczy można było łatwiej pokonać, co również oznacza, że mecze nie trwają zbyt długo, ponieważ zbyt wielu graczy przetrwało ogromne ataki ze strony drugiej drużyny.
PRZECZYTAJ TAKŻE Wersja Bloodborne na PS5 zauważona na PlayStation Stars
Dla tych, którzy narzekali, że Nadzorować bardziej chodziło o bohaterów niż o strzelców, 5v5 miało na celu konkretnie to rozwiązać. Czołgi są teraz mniej ważne, a bohaterowie zadający obrażenia i wspierający są w związku z tym ważniejsi, ponieważ teraz mogą sami częściej atakować.
Na poziomie praktycznym, po prostu łatwiej jest wytropić dziesięciu graczy niż dwunastu. Nie chodzi o grę, ale o graczy, którzy muszą martwić się o zbyt wielu kolegów z drużyny i przeciwników, niż to konieczne. Ale ostatnia opcja prawdopodobnie sprawi, że każdy fan 6v6 zastanowi się dwa razy.
PRZECZYTAJ TAKŻE Halo Infinite: Operation Fleetcom przywraca klasyczne tryby VIP i Headhunter
5v5 skrócone kolejki do nowych gier, a to jest tak fundamentalne dla gier z usługami na żywo, że może mieć to całkowity wpływ na to, jak przyjemne jest ich doświadczanie. Kiedy liczba graczy jest najniższa, a mecze odbywają się najrzadziej, zdecydowanie pomocne jest to, że nie trzeba czekać, aż do lobby dołączą dwaj dodatkowi gracze. Blizzard udostępnił również dane, które potwierdzają to twierdzenie, więc to w ogóle nie podlega dyskusji.
Keller wyjaśnia, że teraz, gdy ponownie testują 6v6, przyglądają się dwóm konkretnym problemom. Po pierwsze, zanim wprowadzą to do gry, muszą przeprogramować Ostrzeżenia 2 aby mógł prawidłowo obsługiwać nowy format.
PRZECZYTAJ TAKŻE Genshin Impact otrzymuje nową wersję łatki 4.8
Ale martwią się też o to, co stanie się z kolejkami, jeśli fani zdecydują, że jednak chcą pozostać przy 6v6. Zespół myśli o potencjalnych rozwiązaniach, ale najważniejsze jest to, że chcą zobaczyć, czy to zadziała tak samo, jak ich zawodnicy.
Nie znamy daty, kiedy Blizzard przywróci tryb 6 na 6, ale przypuszczamy, że wielu graczy, którzy przestali grać, jest gotowych do powrotu.