Life by You miało być grą w stylu Sims 4, ale z jeszcze bardziej realistycznymi elementami i funkcjami. Jednak w zeszłym tygodniu gra została anulowana, a studio deweloperskie zamknięte. Wczesny dostęp gry miał ukazać się jakiś miesiąc temu, jednak został opóźniony.
Po wielu opóźnieniach ogłoszono, że gra w ogóle się nie odbędzie, co zasmuciło wielu graczy czekających na grę. Wkrótce po opóźnieniu firma Paradox wydała oświadczenie, że gra nie zostanie wydana, a także stwierdziła, że „droga prowadząca do premiery, co do której byliśmy pewni, była zdecydowanie zbyt długa i niepewna”.
CZYTAJ TAKŻE Plotka: Beyond Good & Evil – wydanie z okazji 20. rocznicy jest przygotowywane do wydania
Jednak według PCGamer inna osoba z Paradoxu podzieliła się tym w tamtym czasie i była to inna historia. Podzielili się w długim poście na LinkedIn, a użytkownikiem był Willem Deventhal, który był projektantem studia, wyjaśnił, że gra radzi sobie „niezwykle dobrze”, ale Paradox to opóźnił. Ale potem na kilka tygodni przed premierą dostali „pochwały”, po czym powiedziano im, że gra mimo wszystko nie zostanie wydana. „Dwa tygodnie przed startem powiedziano nam, że nie wystartujemy”.
Delventhal dodał również, że nie powiedziano im, dlaczego wydarzyła się taka sytuacja. „Zamiast tego spędziliśmy miesiąc w czyśćcu i zrobiliśmy wszystko, co w naszej mocy, aby udowodnić im, że warto rozpocząć działalność… Praktycznie nic nie usłyszeliśmy w odpowiedzi”. W poście wspomina też, że kiedy topór kata w końcu się zamachnął, jego twórcy zostali „poinformowani o tym dopiero w publicznym ogłoszeniu”.
CZYTAJ TAKŻE Plotka: Założyciele Rocksteady, a nie WB, ponoszą głównie winę za Legion Samobójców: Zabić Ligę Sprawiedliwości
Następnie w poście powiedziano, że mogą mieć pewne pomysły na to, co się stało z biznesowego punktu widzenia, ale nie mogą ich po prostu powiedzieć, nie wiedząc o tym, a nawet gdyby tak było, twórcy ostrzegli ich, aby nie wypowiadali się na temat problemów. Szkoda, że nie zobaczymy Life by You.
Powiązany