Był to naprawdę odważny krok w stronę jednego z gigantów branży rozrywkowej.
Niektórzy z was mogą znać nazwę Annapurna Interactive bardziej niż inni. Czasami ta nazwa pojawia się, gdy widzicie interesującą grę indie lub AA. Niektórzy z was są prawdopodobnie zagorzałymi fanami ich największych tytułów, do których należą takie jak Co pozostało z Edith Finch, Zewnętrzne Dzikie Tereny, ZabłąkanyI Droga Zero w Kentucky.
Ta firma jest w rzeczywistości oddziałem Annapurna Pictures, którego właścicielem jest Megan Ellison. Megan jest córką współzałożyciela Oracle Larry'ego Ellisona, a jej brat David Ellison jest współzałożycielem firmy filmowej i gier wideo Skydance Media.
Biblioteka Annapurna Pictures to zbiór największych i najbardziej cenionych przez krytyków filmów ostatniej dekady, w tym: Zero Dark ThirtyAmerykański Gwar, Jej, Łapacz lisówI NimonaSą również ciężkimi graczami w branży dystrybucji filmów, co sprawia, że Annapurna i Megan są tak gigantycznymi postaciami w branży gier wideo, jak to tylko możliwe.
TRENDY
Plotka: GTA 6 wewnętrznie opóźnione do 2026 roku, Jason Schreier nie może potwierdzić ani zaprzeczyć (jeszcze)
Krążą gorące plotki na temat Grand Theft Auto 6 i wiele osób nie chce, żeby okazały się prawdą.
Przeczytaj więcej
Jak donosi Video Games Chronicle, 25-osobowy personel Annapurna Interactive podjął odważny krok, rzucając wyzwanie jednej z najpotężniejszych osób w branży. Po nieudanych negocjacjach w sprawie wydzielenia się jako osobnej firmy, wszyscy w firmie po prostu złożyli rezygnację.
Były prezes Annapurna Interactive, Nathan Gary, podzielił się następującym oświadczeniem:
„Wszyscy 25 członków zespołu Annapurna Interactive wspólnie zrezygnowali. Była to jedna z najtrudniejszych decyzji, jakie kiedykolwiek musieliśmy podjąć i nie podjęliśmy tej akcji lekkomyślnie”.
Megan Ellison podzieliła się z nami następującą wiadomością:
„Naszym najważniejszym priorytetem jest dalsze wspieranie naszych partnerów – deweloperów i wydawców – w trakcie tej transformacji.
Zależy nam nie tylko na rozwijaniu naszej obecnej oferty gier, ale także na rozszerzaniu naszej obecności w przestrzeni interaktywnej, ponieważ wciąż poszukujemy możliwości bardziej zintegrowanego podejścia do liniowego i interaktywnego opowiadania historii w filmach, telewizji, grach i teatrze”.
W osobnym oświadczeniu Annapurna zapewniła opinię publiczną, że wszystkie istniejące projekty będą kontynuowane. To sugeruje, że firma planuje zbudować swój dział gier wideo od podstaw.
Wygląda na to, że za tą historią może kryć się coś więcej. Na razie nie mamy żadnych przesłanek, że miało to cokolwiek wspólnego z planami zwalniania pracowników lub cięcia ich projektów.
Być może problemem były plany spółki macierzystej, aby połączyć projekty gier wideo z ich działem rozrywki filmowej i telewizyjnej. Hipotetycznie, na przykład, Annapurna, firma filmowa, mogła chcieć zrobić adaptację filmową Co pozostało z Edith Finchi firma produkująca gry wideo Annapurna mogła się z tym nie zgodzić.
W każdym razie, gratulujemy byłemu pracownikom Annapurna Interactive wydania wyroku skazującego i mamy nadzieję, że zdecydują się pozostać w branży gier wideo.