Spis treści[Hide][Show]
Call of Duty: Modern Warfare 2 to pierwsza gra z serii, która wprowadza rajdy, misje kooperacyjne, które kontynuują historię ustaloną w kampanii tytułu FPS. Wydawany jako osobne odcinki, Atomgrad Raid Episode 4 jest ostatnim odcinkiem tej serii Raid i finałem historii, która została opowiedziana do tej pory. Z tym nalotem służącym jako zakończenie serii i prawdopodobnie mającym kilka ważnych powiązań narracyjnych z następnym Nowoczesna Wojna tytuł, graczy, którzy chcą być na bieżąco z wydarzeniami z gry Call of Duty historia będzie chciała wiedzieć, jak przejść przez tę trudną misję. Ten przewodnik zawiera opis przejścia dla graczy odcinka 4 rajdu Atomgrad Call of Duty: Modern Warfare 2.
Więcej poradników Call of Duty:
Call of Duty: Modern Warfare 2 – pełna lista osiągnięć i trofeów | Call of Duty: Modern Warfare 2 – Przewodnik po osiągnięciach / trofeach krokodyla | Call of Duty: Modern Warfare 2- Crapy Way to Die Poradnik o osiągnięciach / trofeach | Call of Duty: Modern Warfare 2 – Przewodnik po osiągnięciach / trofeach Nessie | Call of Duty: Warzone 2.0 – Wyjaśnienie zmiany strefy zdemilitaryzowanej | Call of Duty: Warzone 2.0 DMZ – Jak korzystać z konta osobistego | Objaśnienie wywozu osobistego | Call of Duty: Warzone 2.0 DMZ – Wyjaśnienie systemu handlu | Call of Duty: Warzone 2.0 Strefa DMZ – gdzie znaleźć bezpieczne i przeszukane plecaki | Objaśnienie nowych typów plecaków | Call of Duty: Warzone 2.0 DMZ – Objaśnienie nośników płyt pancerza nowego sezonu 3
Atomgrad Raid Episode 4 Solucja w Call Of Duty: Modern Warfare 2
Po ostatecznym spotkaniu twarzą w twarz z Hadirem, bratem Farah i sojusznikiem, który stał się wrogiem, pod koniec odcinka 3, Task Force 141 zostaje schwytany. Pracując razem, zespół Alexa, Price’a i Farah będzie musiał znaleźć głowicę nuklearną, którą ma Hadir, i wyśledzić go, aby położyć kres wojnie, którą przygotowuje się do rozpoczęcia.
Krok 1: Poprowadź oślepioną Farah
Po zakończeniu przerywnika otwierającego Price i Alex zostają umieszczeni w swoich własnych celach, podczas gdy Farah zostaje zabrana na przesłuchanie przez Hadira. Gracze kontrolujący Price’a i Alexa mogą zobaczyć to przesłuchanie na serii monitorów zwisających z sufitu tuż obok ich celi. Gdy Hadir odejdzie, Price otrzyma monit, aby powiedzieć Farah, że może się ruszyć, w którym to momencie gracz kontrolujący Farah będzie musiał się uwolnić. Po uwolnieniu się z krzesła Farah będzie musiała przedostać się do celi, w której przebywają jej koledzy z drużyny, chociaż nadal ma związane ręce i jest oślepiona torbą na głowie. Oznacza to, że gracz, którym jest Farah, nie widzi i nie może się bronić.
Price i Alex będą musieli przełączać się między seriami kamer, aby poprowadzić Farah do celi. Ścieżka z pokoju przesłuchań do bloku cel obejmuje ominięcie lasera, który wybuchnie, jeśli Farah go dotknie, a także rozpadające się schody ze strażnikiem i dziurą, przez którą Farah będzie musiała przeskoczyć. Upewnij się, że twój zespół komunikuje się, aby pomóc Farah przejść przez ścieżkę. Niezwykle przydatną wskazówką jest użycie głównych kierunków, które Farah widzi na swoim kompasie, jako instrukcji, w którą stronę się zwrócić, gdy każe się jej ruszyć.
Gdy Farah zbliży się do bloku więziennego, Alex zacznie odwracać uwagę strażnika. Wykorzystaj tę szansę, aby zbliżyć się do celi, w której znajduje się Price, w którym to momencie gracz kontrolujący Price’a otrzyma monit o rozwiązanie Farah. Niecałkowicie uwolniona Farah może podnieść broń z pobliskiego stołu, wyczyścić blok celi i nacisnąć czerwony przycisk na ścianie między dwiema celami, aby uwolnić pozostałych dwóch graczy. Stamtąd wróć do pokoju, w którym Farah zaczynała i usuń wszystkich wrogów. Po oczyszczeniu terenu przegrupuj się przy podwójnych drzwiach w pomieszczeniu, w którym Farah zaczynała.
Krok 2: Przedostań się przez podziemny garaż
Po przejściu przez drzwi trio znajdzie zbrojownię z wieloma wytłumionymi broniami. Zbierz dowolny zestaw broni, aby upewnić się, że drużyna jest przygotowana do walki bezpośredniej lub w ukryciu. Przejdź przez drzwi na końcu zbrojowni i zeskocz na piętro niżej, by wejść do podziemnego garażu z dwoma rzędami różnych pojazdów, od ciężarówek, przez transportery opancerzone, a nawet czołgi. W całym obszarze jest kilku strażników. Gracze mogą koordynować i eliminować wrogów po cichu, ale jeśli drużyna zrobi to głośno, pojawi się wiele fal opancerzonych wrogów i oddziałów uzbrojonych w Riot Shield.
Na końcu garażu wejdź po schodach na górę, a znajdziesz czerwony przycisk otwierający bramę na południe od pomieszczenia. Dwóch graczy może przejść przez bramę, a następnie przytrzymać czerwony przycisk po drugiej stronie bramy, aby przepuścić trzeciego gracza przez bramę.
Krok 3: Przemierzaj pułapki laserowe
Gdy miniesz bramę, zejdź schodami na dół i zablokuj zamek na linie. Po wyłamaniu zamka zeskocz na piętro niżej. Gracze znajdą pokój pełen poruszających się laserów, które po dotknięciu zdetonują cały tunel. Gracze będą musieli przejść przez każdy pokój i dezaktywować lasery, aby przejść dalej. Detonator tego pierwszego pomieszczenia znajduje się w pomieszczeniu na środku obszaru, w którym gracze zobaczą, że znajduje się w nim pojedynczy wróg. Aby dostać się do centrum, wdrap się na pociski i zejdź prawą ścieżką, jak widać na obrazku poniżej. Wskocz na skrzynię na tej prawej ścieżce, a następnie wskocz na belki po drugiej stronie pomieszczenia. Będąc na tych belkach, odwróć się twarzą do środkowego pokoju, aby zobaczyć drzwi. Wszyscy trzej gracze muszą przegrupować się przy drzwiach, aby je otworzyć. Po wejściu do środka gracze mogą dezaktywować detonator, aby przejść do następnego pokoju.
W następnym pomieszczeniu będziesz miał kilku wrogów do pokonania w drodze na zbocze. Na górze gracze będą wypełniać naprzemienne lasery schodzące z dachu, podczas gdy trzy lasery omiatają poziomo tunel. Użyj wiązek na środku pokoju, aby ominąć lasery. Po drugiej stronie pokoju gracze będą musieli ponownie przegrupować się przy bramie. Po przejściu przez bramę gracze mogą znaleźć detonator.
Ostatni pokój laserowy widzi krzyż laserów, który obraca się w całym pokoju, czasami zmieniając kierunek. Użyj pudeł i stosów rakiet jako osłony. Przedostań się na drugą stronę pomieszczenia, wdrap się na skrzynię i przeskocz na belki, by dostać się na drugie piętro.
Przegrupuj się przy drzwiach i przejdź przez bramę, by znaleźć detonator. To był ostatni pokój laserowy, ale zespół będzie musiał przejść, jest fala wrogów, z którymi gracze będą musieli walczyć
Krok 4: Zabezpiecz rdzeń głowicy jądrowej
Na końcu korytarza gracze muszą przeczołgać się przez otwór wentylacyjny, aż drużyna spadnie do pokoju kontrolnego. Wewnątrz tego pokoju gracze znajdą mapę, która pokazuje drużynę w pokoju kontrolnym, a także wszystkich wrogów w fabryce chemicznej w następnym pokoju. Dwóch graczy będzie musiało wejść do labiryntu zakładów chemicznych i znaleźć rdzeń głowicy nuklearnej znajdujący się w jednym z pomieszczeń ochrony jądrowej, oznaczonych na mapie numerami. Trzeci członek zespołu będzie musiał zostać z tyłu i poprowadzić zespół przez labirynt. Pomieszczenie, do którego drużyna musi się udać, to to, które zostało zaznaczone na mapie, jak pokazano na poniższym obrazku.
Członek drużyny, który zostaje z tyłu, będzie musiał przytrzymać czerwony przycisk obok okiennicy, aby umożliwić pozostałym przejście, a także będzie musiał przytrzymać przycisk, aby wpuścić ich z powrotem. Gdy duet znajdzie się w labiryncie, znajdzie kilka ścieżek zablokowanych przez ogień. Członek drużyny, który został z tyłu, będzie musiał odkręcić zawór w swoim pokoju, aby wyłączyć ogień na krótki czas, aby obaj mogli przejść.
Wszyscy wrogowie w labiryncie to Juggernauty, więc bądź ostrożny i staraj się nie zostać zauważonym. Duet będzie musiał znaleźć HVT Juggernaut, oznaczonego na mapie kwadratem z czaszką pośrodku. Gdy ten Juggernaut zostanie zabity, wykona kartę dostępu do ochrony broni jądrowej.
Podejdź do oznaczonych drzwi i użyj karty dostępu, aby otworzyć bunkier. Wewnątrz zespół znajdzie rdzeń głowicy bojowej.
Teraz zespół będzie musiał zanieść Rdzeń z powrotem do pokoju kontrolnego, a osoba niosąca będzie odnosić obrażenia, im dłużej go trzyma. Pamiętaj, aby upuścić rdzeń i niech drugi członek duetu będzie go nosił, zmieniając się, gdy odniosą większe obrażenia. Po powrocie do pokoju kontrolnego poproś trzecią osobę, aby przytrzymała przycisk, aby wpuścić duet z powrotem i przejdź przez wcześniej zamknięte drzwi z tyłu pokoju kontrolnego. W tym nowym pomieszczeniu gracze znajdą pudełko do przechowywania rdzenia głowicy nuklearnej. Umieść rdzeń w pudełku, aby kontynuować rajd.
Krok 5: Znajdź Hadira i powstrzymaj jego ucieczkę
Idź ostatnim korytarzem, by dotrzeć do podwójnych drzwi z zapasami amunicji i pancerza, a także wyposażeniem i zrzutami sprzętu. Przygotuj się tutaj, ponieważ następna część to wielka bitwa. Gdy będziesz gotowy, przegrupuj się przy drzwiach i przejdź przez nie, by znaleźć Hadira próbującego uciec windą. Zespół będzie musiał zatrzymać windę, zanim dotrze ona na szczyt silosu. Skorzystaj z tyrolki bezpośrednio na lewo od wejścia i przebij się do końca korytarza, aby znaleźć schody prowadzące na następne piętro. Ten pokój to dwie bramy, które należy otworzyć, naciskając przycisk, aby przepuścić dwóch graczy, a następnie jeden z tych graczy musi przytrzymać przycisk po drugiej stronie, aby przepuścić trzecią osobę. Gdy przejdziesz przez drugą bramę, natychmiast skieruj się w lewo, aby wspiąć się po kolejnych schodach na następne piętro.
Tutaj zespół znajdzie rusztowanie, które prowadzi do windy. Poczekaj, aż winda podniesie się na tyle, abyś mógł spaść i nie zginąć, a następnie rozpraw się z dwiema przeciwwagami połączonymi z windą. Gdy oba zostaną zepsute, winda spadnie, więc wysiądź, zanim uderzy w ziemię, inaczej gracze stojący na windzie zginą. Po powrocie na dół przegrupuj się przy drzwiach windy i wejdź z nimi w interakcję, aby rozpocząć ostateczną walkę.
Krok 6: Przetrwaj ostateczną rozgrywkę
Po wejściu w interakcję z drzwiami pojawi się wiele fal wrogów. Obejmuje to opancerzonych wrogów, użytkowników Riot Shield, wroga Pyro używającego Riot Shield i KV Broadside z…