Totem Nieskończoności dziękuje wszystkim graczom, którzy wzięli udział i wyróżnili rzeczy, które obiecują poprawić.
Infinity Ward wydało krótkie oświadczenie, w którym dziękuje fanom za udział w becie Call of Duty Modern Warfare 2 i szczegółowo opisuje, czego się nauczyli.
Zauważyli, że ich zmiany dotyczące odgłosów kroków zostały lepiej odebrane w drugim tygodniu bety i wprowadzą dalsze poprawki, aby zrównoważyć dźwięk, aby lepiej odróżniać się od wrogów i sojuszników.
Totem Nieskończoności odnotował również poprawę informacji zwrotnych na temat widoczności wrogów w drugi weekend. W tym przypadku zrobią to, aby gracze mogli lepiej śledzić swoich przeciwników, gdy pojawiają się na ekranie, aby nie polegali na tabliczkach znamionowych.
Studio nie zamierza likwidować lobby, traktując to jako ważną funkcję. Obiecują wprowadzić zmiany, aby lobby mogły bardziej konsekwentnie trzymać się razem, i wprowadzić ulepszenia w interfejsie użytkownika.
Przechodząc do pewnych pozytywów, studio jest zadowolone z pozytywnych opinii dotyczących broni i tuningu broni.
Playlista z perspektywy trzeciej osoby, która pojawiła się jako tak ważna w zapowiedziach, została dobrze przyjęta. Posuwają się do przodu z tym trybem, z obietnicą ulepszeń w zamianie ramion aparatu.
Zauważyli również, że Ground War i Invasion były szczególnie popularnymi trybami mapy bitewnej. Będą dalej ulepszać obie mapy, w szczególności nawigację AI dla Inwazji.
Nie wspomnieli o żadnych konkretnych działaniach przeciwko oszustom, które najwyraźniej pojawiły się jako główny problem podczas bety i jest nieustannym cierniem po stronie deweloperów i ich uczciwych graczy. Infinity Ward poprosił fanów o śledzenie hashtagu #TeamRICOCHET, aby uzyskać przyszłą aktualizację tego problemu.
Oświadczenie kończy się wskazaniem, że nadal przetwarzają dane i opinie zebrane z wersji beta, więc w przyszłości mogą pojawić się jeszcze bardziej dramatyczne zmiany.
W naszej wcześniejszej relacji z tej wersji beta zauważyliśmy, że studio spotkało się z poważną reakcją na wiele wprowadzonych przez siebie zmian, takich jak kwestia plakietek na wrogach, które powinny pojawić się, gdy pojawią się na ekranie. Infinity Ward natychmiast odpowiedział społeczności, odnosząc się do niektórych zmian, których zamierzali się trzymać, a innych, które, jak się zgodzili, wymagają poprawy. Odnotowaliśmy również szalejące oszustwa, które miały miejsce podczas bety.
Oczywiście celem posiadania wersji beta jest to, aby twórcy gier mogli zidentyfikować i rozwiązać te problemy, niezależnie od tego, czy są to błędy, czy pomyłki w projektowaniu gier, które nie zostały wykryte podczas wewnętrznych testów. Ale biorąc pod uwagę to Call of Duty Sama innowacja, która sprawia, że dostęp do wersji beta jest czymś w rodzaju premii za zamówienie w przedsprzedaży, oczekiwania są wyższe, ponieważ beta jest już na zaawansowanym poziomie produkcji, być może niesprawiedliwie.
Call of Duty Modern Warfare 2 ukaże się na PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X|S i PC na Steam i Battle.net 28 października 2022 roku.
Źródło: Oddział Nieskończoności