Spis treści[Hide][Show]
Call of Duty: Warzone 2 W sezonie 02 wprowadzono pierwszą dużą poprawkę dostrajania broni od czasu upuszczenia gry. Do tej pory RPK i Fennec 45 były meta wyposażeniem, a Signal 50 szybko stał się ulubionym snajperem fanów. Jednak wszystkie te bronie zostały osłabione, pozostawiając meta w Al Mazrah i Ashika Island w powietrzu. W tym przewodniku znajdziesz wszystkie najnowsze informacje Strefa wojny 2 wzmocnienia i osłabienia broni, dzięki czemu możesz dostosować swoje wyposażenie przed następnym meczem.
Oprócz zwykłej łatki do strojenia broni, Raven Software wprowadziło pewne poprawki do strojenia. Mechanika została włączona dla dodatków laserowych, a suwaki strojenia zostały zmienione dla wielu dodatków. Na przykład zwiększono korzystne charakterystyki strojenia, a zmniejszono bardziej szkodliwe.
Więcej przewodników po Call of Duty
Call of Duty: Warzone 2 – Czym są ponownie rozmieszczone drony w sezonie 02? | Call of Duty: Warzone 2 – Czym jest nowe wydarzenie publiczne związane z napadem na dane w sezonie 02? | Call of Duty: Warzone 2 – Czym jest nowy kontrakt Search and Confiction w sezonie 02? | Modern Warfare 2 i Warzone 2: Każda nowa broń w sezonie 02 | Call of Duty: Warzone 2 – Jak działa nowy Gułag 1 na 1?
Wszystko Strefa wojny 2 wzmocnienia i osłabienia broni w sezonie 02
Poniżej znajdziesz opis łatki dostrajania broni, która została wprowadzona wraz z aktualizacją zawartości.
Karabiny szturmowe
M13B
- Zwiększone obrażenia na średnim dystansie
- Zwiększone obrażenia górnej części tułowia
Kastow 762
- Mała redukcja obrażeń
- Dodano dodatkowy spadek obrażeń dalekiego zasięgu
Lachmann-556
- Zwiększona szybkostrzelność półautomatyczna
M4
- Zwiększona szybkostrzelność półautomatyczna
STB 556
- Naprawiono problem z magazynkiem modów jednym dotknięciem, który powodował, że broń zadawała znacznie mniejsze obrażenia lewej górnej części nogi
Karabiny bojowe
Lachmann-762
- Zmniejszono w pełni automatyczne obrażenia głowy i tułowia
- Zwiększone półautomatyczne obrażenia górnej części tułowia
- Zwiększona szybkostrzelność półautomatyczna
- Zmniejszono pełny automatyczny odrzut
- Zwiększone obrażenia na dużym dystansie
- Dodano minimalne obrażenia przeciwko pancerzowi
Zwiad FTac
- Zmniejszono w pełni automatyczne obrażenia górnej części tułowia
- Przyspiesz czas ADS
- Zmniejszono pełny automatyczny odrzut
- Zwiększony zasięg obrażeń z bliskiej odległości
- Zwiększony mnożnik obrażeń dolnej części tułowia
- Dodano minimalne obrażenia przeciwko pancerzowi
SO-14
- Zwiększona szybkostrzelność półautomatyczna
- Zwiększone obrażenia dalekiego zasięgu
- Zmniejszono obrażenia zadawane półautomatycznym strzałem w głowę
- Dodano minimalne obrażenia przeciwko pancerzowi
TAQ-V
- Zmniejszone obrażenia średniego zasięgu
- Zwiększone półautomatyczne obrażenia tułowia
- Zmniejszono półautomatyczne obrażenia od nóg
- Zmniejszono pełne automatyczne obrażenia głowy
- Zmniejszono pełne automatyczne obrażenia głowy
- Zmniejszona szybkostrzelność półautomatyczna
Lekkie karabiny maszynowe
RPK
- Niewielkie zmniejszenie prędkości ruchu ADS
- Zmniejszone obrażenia średniego i dalekiego zasięgu
- Zmniejszony zasięg obrażeń
- Niewielki wzrost czasu ADS
RAL MG
Karabiny wyborowe
EBR-14
- Zmniejszone obrażenia z dużej odległości
- Zwiększone obrażenia górnej części tułowia
- Dodano minimalne obrażenia przeciwko pancerzowi
LM-S
- Dodano minimalne obrażenia przeciwko pancerzowi
TAQ-M
- Nieznaczne zwiększenie szybkostrzelności
- Zwiększone obrażenia górnej części tułowia
- Dodano minimalne obrażenia przeciwko pancerzowi
Karabiny snajperskie
Sygnał 50
- Zmniejszona prędkość sprintu
- Zmniejszona prędkość ruchu
- Zmniejszone obrażenia z dużej odległości
- Niewielkie zmniejszenie prędkości pocisku
Załączniki
- Zmniejszono karę ADS dla dwójnogów
- Naprawiono błąd związany z nieprawidłowym skalowaniem rozstawu bioder przy mocowaniu dławików
pistolety maszynowe
Waszniew-9k
- Zmniejszone obrażenia na średnim i długim dystansie
mini
- Zmniejszony zasięg obrażeń
- Zmniejszono obrażenia dolnej części tułowia z bliskiej odległości
- Zmniejszono obrażenia dolnej części ciała na średnim i bliskim dystansie
- Dodano minimalne obrażenia przeciwko pancerzowi
Fenek 45
- Zmniejszone ogólne obrażenia
- Zmniejszone obrażenia od trafienia w głowę
- Dodano minimalne obrażenia przeciwko pancerzowi
Pistolety
Samochód X13
- Zmniejszono obrażenia podczas używania akimbo
- Zwiększ obrażenia dolnej części ciała
- Zwiększone obrażenia z bliskiej odległości
- Zwiększ zasięg obrażeń
Miotacze
STRZELANIE-P
- Usunięto odległość aktywacji pocisku
- Pocisk eksploduje teraz z dowolnej odległości
RPG-7
- Niewielkie zwiększenie ilości obrażeń rozpryskowych
- Niewielkie zmniejszenie zasięgu obrażeń rozpryskowych
Bijatyka
- Zwiększony zasięg obrażeń w walce wręcz bez wyskoku, pozwala graczom uderzać sprzęt na ziemi bronią białą podczas kucania
- Ataki wręcz przy użyciu broni innej niż biała będą teraz wymagać trzech trafień, aby zabić w pełni opancerzonego wroga zamiast dwóch